Pressefotografering Aalborg teater 'Beton' Lars Horn , Baghuset og Michael Koch , Nordjyske Medier som skygger Allan Helge Jensen, Mads Rømer Brolin-Tani, Martin Ringsmose, Steffen Eriksen, Martin Bo Lindsten, Andreas Jebro, Caspar Juel Berg, Henrik Weel og Jørgen W. Larsen Dato 13.11.14 Foto: Lars Horn / Baghuset
Michael Koch, Nordjyske Medier på job Foto: Ben Garvin
Lars Rønbøg på Roskilde Stadion d 12 okt 2014.-Foto;Christian Fisker.
Åbningsdebat i Folketinget. Jyllands Postens Niels Hougaard på arbejde i presselogen.
Cheffotograf Bax Lindhardt, Scanpix, kæmper med en lidt for lav stol til superligafodbold på Harboe Arena.

Galleriet

NIKON-FOTOGRAFEN Søren Skarby havde nok at se til, da han besøgte "Expert" i Næstved Storcenter. Et hav af kunder benyttede lejligheden til at få taget et gratis billede af sig selv, sammen med kæresten/ægtefællen eller af børn og børnebørn. En stor succes, som samtidig var en"prøveklud" fra Nikons side. Så mon ikke man fremover vil kunne finde NIKON-fotografen i andre foto-medie forretninger landet over. (Foto: Finn John Carlsson, Canon-fotograf)

Indsendt af Finn John Carlsson/Free-lance

Oprettet 7-2-2011 08:48