RSS

Jeg er så glad...

Skjult indlæg
avatar
PF-Medlem
Kreds 1
#1
Jakob Boserup skrev 3. november 2010 21:44
... for min nye MacBook Pro med en mat 15"

Det var bare det jeg ville sige.

G0´og glad dag til alle - Jakob B
Skjult indlæg
avatar
PF-Medlem
Kreds 3
#2
Karin Riggelsen skrev 4. november 2010 07:49
hej Jakob.
Jeg har aldrig været Mac fan, synes det ser bøvlet ud. Men fik en demonstreret hos Fona. Blev lidt omvendt og går nu og spekulerer på at købe en. Hvor har du købt din ? Ved du tilfældigvis om man kan bruge photoshop på Macbook, når man også har den på PC ? Jeg mener naturligvis gratis !
mvh
karin riggelsen
Skjult indlæg
billede
PF-Medlem
Kreds 1
#3
Per Daugaard skrev 4. november 2010 09:45
Hej Karin.
Jeg har hørt at man kan købe en Mac-licens til PC-udgaven. Det skulle vist ikke koste mere end ca. 50 kr.
Allervenligst Per Daugaard
Skjult indlæg
billede
PF-Medlem
Kreds 4
#4
Jesper Balleby skrev 4. november 2010 11:08
Tillykke... Lidt fjollet, men man bliver nu godt humør. Vil du ikke gøre mig en tjeneste. Du skal lige være opmærksom på maskinens strømforbrug i dvaletilstand. Batteriet på min gamle MacBook Pro kunne holde i dagevis, når låget blev klappet ned, når den ikke var i brug. Den nye bliver drænet ved samme udnyttelse. Jeg frygter, at det er et generelt problem, så hermed en lille undersøgelse med et statistisk grundlag på to.

Kanske andre kan byde ind, hvis der er akkumuleret erfaring.

Og.... det er ikke for at ødelægge dit gode humør.

Håber alt er vel

Jesper Balleby
Skjult indlæg
avatar
Ikke medlem
#5
Hans Nyberg skrev 4. november 2010 18:28
Den tror jeg ikke på.
Du kan ikke længere bruge den på PC hvis du får licensen overført.
http://photography-on-the.net/forum/showthread.php?t=368279

Tåbelig politik men sådan er Adobe.
De har endnu ikke fundet ud af at vi ikke mere er Mac eller PC brugere men vi bruger det som er nødvendig i hver situation.

Hans
Skjult indlæg
billede
PF-Medlem
Grønland
#6
Ulrik Bang skrev 4. november 2010 19:04
En nemmer løsning kan være at få din licens/dine licenser konvateret til en TLP licens.
Med den type licens følger både licens nummer til mac og windows med til licensen, og så kan du bruge de antal licenser du har frit på den type maskine du ønsker, og skifte maskintype ud uden andre skal blandes ind over det ;-)

I den type licenser kan du også købe service aftaler ( dvs løbende opgraderinger med i pakken, for et fast månedeligt beløb)


Hilsen
Ulrik
Skjult indlæg
avatar
PF-Medlem
Kreds 2
#7
Lars Andreasen skrev 4. november 2010 22:39
Tillykke Bose, vi er jo nogle gadgetsguys os fotografer specielt ting med æbler på :-)
Skjult indlæg
billede
PF-Medlem
Kreds 1
#8
Kristian Djurhuus skrev 6. november 2010 18:19
Så vil jeg være glad for at det er weekend... :-)
 

Alle rettigheder til de anvendte billeder på dette site tilhører den enkelte fotograf. Det er derfor ikke tilladt at anvende disse foto uden tilladelse fra fotografen.

Valid XHTML 1.0 StrictValid CSS!
Pressefotografforbundet
Gl. Strand 46 · 1202 København K

Kontakt Pressefotografforbundet

Dansk Journalistforbund