Endeløse indlæg om ingen ting

Kreds 4
Hans Otto skrev 28. maj 2012 20:11
Pinsemandag åbner jeg forventningsfuldt nyhedsbrevet fra PF i håb om at gode kolleger i løbet af weekenden har tænkt store og gode tanker til delagtiggørelse og fornøjelse for os andre.

Skuffet må jeg konstatere at der kun er et eneste indlæg - fra en kollega, der er så "glad i sig selv", at vedkommende igen og igen piner hver en dråbe ud af ingen ting, og åbenbart både VIL have ret og VIL have det sidste ord i en debat der er kørt ud i de mindste og ligegyldige petitesser.

Det er destruktivt og trist, og fratager een lysten til at gå ind på debatsiderne.

Hans Otto
Kreds 2
Finn John Carlsson skrev 29. maj 2012 08:58
Hej Hans otto

Ja, det sker desværre alt for tit.
De personer må åbenbart mangle et eller andet i hverdagen.

Munter hilsen fra Karrebæksminde
Finn
Niels Riis Ebbesen skrev 29. maj 2012 09:13
Det er meget svært at gøre alle tilfredse, der har altid været nogen, som ikke orker at læse og deltage i lange debatter, så de stempler tråde med mere ens 3 - 5 indlæg som ørkesløse, og så er der dem som straks mener, at at et debatfora er sten-dødt, hvis der ikke dagligt bliver postet 10 - 20 nye indlæg.

Men alle skal derimod lære, at man ikke kan kræve og forvente, at de andre skal skabe et debatfora, så det lige nøjagtig passer til ens egen smag og forventninger - man må selv smøge ærmerne op gøre en indsats, og tilføre fora'et de kvaliteter, som man ønsker det skal ha'...

Niels Riis Ebbesen
Sydafrikanske rep
Jørn Stjerneklar skrev 29. maj 2012 10:16
Hej Hans Otto

Det ser desværre ud som om Mandagsbloggen er død. Derfor har der ikke været noget de sidste par mandage. At den er død (hvis det forholder sig sådan) skyldes bl.a. at der ikke er den store lyst i blandt PF's medlemmer til at debatere.

Jeg vil give dig ret i, at der er mange destruktive indlæg, men den diskusion har vi jo været igennem, og derfor fik vi et filter, vi kan aktivere på debatsiderne.

Problemet er så, at der ikke er mange indlæg at læse, når du har aktiveret filteret overfor de få mænd, der altid skriver ind om alting, hele tiden, i en bankende køre. Og så er vi tilbage ved den manglende skrivelyst og de store tanker som ikke bliver formuleret. Måske vi bare skal leve med det?

KH
Stjerneklar
Ikke medlem
Kreds Fyn
Geert Mørk skrev 29. maj 2012 20:18
Kære Hans Otto.

Hvad med om du selv bidrog med nogle store tanker?

Kh
Geert