RSS

Hvilken skærm!!??

Skjult indlæg
billede
PF-Medlem
Kreds 1
Kristian Djurhuus skrev 2. maj 2012 09:36
Hej folkens!

Er der nogle som kan anbefale en skærm, hvis man ikke skal op i Eizo-(pris)klassen, men stadig skal kunne bruge den til billedbehandling?

Kh og tak
Djurhuus
Skjult indlæg
PF-Medlem
Kreds 5
Jørgen Kirk skrev 2. maj 2012 11:29
har gennem flere år brugt en HP LP2065 den virker ok og kan cali. hvad afløseren hedder i dag ved jeg ikke men jeg har ikke haft problemer med HP.
mvh jørgen kirk
Skjult indlæg
billede
Ikke medlem
Benny Thaibert skrev 3. maj 2012 08:53
Prøv en Eizo Foris. Den koster omtrent 2000,- og du får forbandet meget med alligevel. Jeg synes det er markedet bedste all-rounder til meget fair pris.
Skjult indlæg
PF-Medlem
Kreds 1
Lars Henrik Laursen skrev 3. maj 2012 10:19
Har lige købt en Dell ultrasharp u2711. Super skærm der får rigtig gode reviews. Mange tilslutnings muligheder. Pris omkring 5200,- plus moms. Men prøv selv lige at google den.
Skjult indlæg
billede
Ikke medlem
Benny Thaibert skrev 3. maj 2012 15:42
Har også en DELL 2711 i flokken. Den er skam fin men jeg har byttet den for fejl 4 gange før den var OK tilfredsstillende. Den har især problemer med at vise gråtoner korrekt. Men man får nu heller ikke prima skærm for den ret gode pris. 2711ern er en rigtig god DTP monitor især grundet størrelsen.

Alle rettigheder til de anvendte billeder på dette site tilhører den enkelte fotograf. Det er derfor ikke tilladt at anvende disse foto uden tilladelse fra fotografen.

Valid XHTML 1.0 StrictValid CSS!
Pressefotografforbundet
Gl. Strand 46 · 1202 København K

Kontakt Pressefotografforbundet

Dansk Journalistforbund