Kommentarer til

Michael M. Jørgensen skrev 6. juli 2012 18:30
RIP. . . . . .
Niels Riis Ebbesen skrev 7. juli 2012 00:13
Sikke en omgang jammer, Roskilde Festival er et så stort og kendt brand, at de slet ikke behøver at lave noget videre markedsføring, så hvorfor skulle festivalen dog være forpligtet til, at købe en hel masse fotos af de optrædende kunstnere, så fotograferne fra RIP Rockphoto kan tjene penge på, at de hyggede sig i en fire - fem dage på festivalen.

Og næsten alle de alm. festival-gæster, har en smartphone med indbygget kamera, til billeder og video i lommen, så de tager selv alle de billeder, som de har behov for.

Der er derimod en hel hær af jounalister, TV og radiofolk, som hvert år valfarter ned til Roskilde, for at få del i den store interesse som der er for festivalen, og de kunne jo passende købe nogle fotos af RIP Rockphoto, men de vil jo hellere lave deres egne, eller bruge de gratis billeder, som de kan få af festival-gæsterne.

Niels Riis Ebbesen
Kreds 5
Jørgen Kirk skrev 7. juli 2012 10:15
øøøø Michael