RSS

Kontaktark i CS5?

Skjult indlæg
billede
PF-Medlem
Kreds 1
Per Daugaard skrev 30. august 2010 13:40
Hjælp søges.
Har netop installeret CS5 på Mac. I denne udgave er der ikke noget der hedder Contact-sheet II under "Automate". Det er efter min mening ubekvemt, så derfor: Kan jeg finde en pluginn et eller andet sted?

Allervenligst.
Per Daugaard
Skjult indlæg
billede
PF-Medlem
Kreds 1
Vagn-Ebbe Kier skrev 30. august 2010 14:27
Hej Per.
Det gode gamle Cantact Sheet skulle gerne ligge på din Photoshop CS5 CD i mappen "Goodies".
Mh
Vagn-Ebbe
kierphoto.com
Skjult indlæg
billede
PF-Medlem
Kreds 1
Vagn-Ebbe Kier skrev 30. august 2010 21:41
Contact Sheet II findes alligevel ikke som "Goodies" mere. Personligt syntes jeg det nye PDF contact sheet er meget bedre og med flere muligheder.

Så den enste vej er at kopiere fra Phostoshop CS3 (Hvis du stadig har den) fra mappen i CS3 til \Program Files\Adobe\Adobe Photoshop CS5\Plug-ins\Automate.

Mange hilsner

Vagn-Ebbe Kier
Skjult indlæg
billede
PF-Medlem
Kreds 5
Michael Lange skrev 31. august 2010 08:47
Hej Per Daugaard

Du kan lave kontakt ark i Bridge. Gå til output PDP og så er det næsten som i CS 3 :)
God arbejdslyst!
Skjult indlæg
Ikke medlem
Ole Nielsen skrev 31. august 2010 10:51
Du kan ikke lave det i CS5. Du skal over i i Bridge > Vindue > arbejdsrum > Output. Så får du en menu ude i højre side, og så giver resten sig selv, når du er vant til at arbejde med kontaktark i PS.

God fornøjelse
Skjult indlæg
billede
PF-Medlem
Kreds 1
Per Daugaard skrev 31. august 2010 12:25
Tak til jer alle samt Søren Steffen. Så er det bare på med vanten, man er vel omstillingsparat!
Allervenligst Per Daugaard

Alle rettigheder til de anvendte billeder på dette site tilhører den enkelte fotograf. Det er derfor ikke tilladt at anvende disse foto uden tilladelse fra fotografen.

Valid XHTML 1.0 StrictValid CSS!
Pressefotografforbundet
Gl. Strand 46 · 1202 København K

Kontakt Pressefotografforbundet

Dansk Journalistforbund