Deltag i debatten

For at skrive en kommentar skal du være registreret bruger og være logget ind.

Deltag i debatten

1 · 2 · 3 · NÆSTE 25
Debat

Beyonce-tour uden pressefotografer
Jan Pedersen: Hmm, der skulle stå "Ja, konen har jo tidligere haft et belastet forhold til fotografer..."
27. april 2013 15:00
Beyonce-tour uden pressefotografer
Jan Pedersen: Ja, konen har jo tidligere har et belastet til fotografer... http://www.pressefotografforbundet.dk/fotografi/index.php?id=3736
26. april 2013 22:01
Video Playground - programmet er klart
Jan Pedersen: Det ser fantastisk ud, og et rigtigt godt tiltag af PF at "udlodde" 40 pladser til PF'ere. Endnu bedre at man som freelancer kan komme med fuldstændig "kostenloss". Jeg kan desværre ikke finde tid til en...
16. april 2013 22:25
112-fotograf anholdt for brandstiftelse
Jan Pedersen: Inklusion og rummelighed er vist den rigtige etikette at påklistre dette forum. Vi burde være stolte af det sociale ansvar vi påtager os, og den tunge opgave Jens her løfter.
9. april 2013 22:51
Pressefotografforbundet skifter navn
Jan Pedersen: Da dette jo har været kendt i den nordjyske "fotomafia", som samtidig har forsøgt med alle midler at nedlægge protest mod dette navneskifte, er det nu en realitet at de nordjyske medlemmer danner deres...
1. april 2013 18:42
Tilskud fra ophavsretfonden til kurser
Du skal være medlem af Pressefotografforbundet og registreret bruger på hjemmesiden for at læse dette indlæg.
27. marts 2013 10:31
Tilskud fra ophavsretfonden til kurser
Du skal være medlem af Pressefotografforbundet og registreret bruger på hjemmesiden for at læse dette indlæg.
26. marts 2013 23:38
Debat om debatten
Du skal være medlem af Pressefotografforbundet og registreret bruger på hjemmesiden for at læse dette indlæg.
28. november 2011 09:40
Foto
Jan Pedersen: Med sædvanlig "bedre videne" facon! Gadehververe fra Folkekirkens Nødhjælp er lønnede! Jeg understreger netop at vores idrætsforening i Danmerk har brug for frivilligt ulønnet arbejde. Dog lige at bemærke...
14. november 2011 11:22
Foto
Jan Pedersen: Nu du nævner Røde kors, så har de mange "medarbejdere" på lønningslisten, ellers kunne organisationen ikke virke. Indsamlerne til Folkekirkens Nødhjælp er lønnede, og Red Barnet betaler den første milion...
14. november 2011 08:50
Fotografer overtrådte retsplejeloven
Jan Pedersen: og på samme tid var der historien om massemorder hjemmeplejeren, som senere blev frikendt, som også var en den af grundlaget for ændringen.
4. november 2011 13:05
Fotografer overtrådte retsplejeloven
Jan Pedersen: Det skal også nævnes at loven kun er nogle få år gammel, og blev til blandt andet på baggrund af at to betjente der slæbte en tiltalt gennem en gågade til offentlig skue, hvor en del fotografer omringede...
4. november 2011 13:04
To forfattere søger habil fotograf
Jan Pedersen: De her gratis opgaver, både i form af konkurrencer og løfter om oplevelser, minder for mig meget om 112-fotografer, der enter forærer eller næsten forærer deres billeder til dagblade og TV. Her er endignationen...
26. oktober 2011 10:24
KODA på kollisionskurs
Jan Pedersen: Dobbeltmoral lever i bedste velgående. http://www.facebook.com/koda.musik?sk=wall /Jan
21. oktober 2011 09:01
Hvem har ret?
Jan Pedersen: Jeg synes det har været både interessant og spændende at læse "bloggen", og noget der kan relateres og bruges af alle. Det kan måske ikke flytte bjerge, men bare det at tankerne falder derhen, retfærdiggør...
7. juni 2011 09:53
Fotograf frikendt
Jan Pedersen: Tillykke med sejren, Morten. Det manglede også bare!!!
11. maj 2011 09:50
Misbrug af forum
Du skal være registreret bruger på Pressefotografforbundets hjemmeside for at læse dette indlæg.
29. marts 2011 13:08
Tilskud fra ophavsretfonden til kurser
Du skal være medlem af Pressefotografforbundet og registreret bruger på hjemmesiden for at læse dette indlæg.
18. marts 2011 09:41
Tilskud fra ophavsretfonden til kurser
Du skal være medlem af Pressefotografforbundet og registreret bruger på hjemmesiden for at læse dette indlæg.
18. marts 2011 08:57
PF Generalforsamling
Jan Pedersen: Også en mulighed ville være at flytte GF rundt i landsdelene, således at man skiftede mellem København, Odense, Århus og Aalborg. Det er da kun rimeligt at bruge hele landes som vært til dette arrangement....
4. november 2010 08:55
Det er helt GaGa
Jan Pedersen: Hej Sisse Ja, hvis Uffe, helt eksklusivt og sikkert som den eneste, har fået sådan en aftale igennem så har han en uforbeholden undskyldning herfra. Men det kunne da være spændende at høre fra fotografen...
26. oktober 2010 13:11
Det er helt GaGa
Jan Pedersen: Ja, fotografen "UFFE KONGSTED" der er medlem af DJ må jo være et fjols hvis han virkeligt har underskrevet en sådan kontrakt. Selvom at man er en presset freelancer, giver det ingen mening at underskrive...
25. oktober 2010 09:45
'Danmarks billigste fotografer'
Jan Pedersen: Spændende at Ole Eli er "back in business", det plejer at være fornøjeligt når fantasten ruller sig ud. Som jeg husker det ligger han konstant i krig med naboer, ex kærester, Politi mv. og man må jo med...
25. august 2010 09:26
112-fotografer er som elefanter i en glasbutik
Jan Pedersen: Kære Benny I nedenstående sag var der en klar aftale med Politiet at der IKKE måtte frigives billeder førend pårørende var underrettet, dette skete ikke fra 112 fotografens side, og mediet der købte billederne...
4. maj 2010 08:38
112-fotografer er som elefanter i en glasbutik
Jan Pedersen: Hej Benny eller "Kære" Benny Det er umoralsk at fotografere grise der bliver aflivet hvis ejeren tydeligt har tilkendegivet at man er velkommen til at komme ind og fotografere hvis man IKKE fotografere...
3. maj 2010 15:00
Billedbrowser
25. marts 2010 12:13
 

Alle rettigheder til de anvendte billeder på dette site tilhører den enkelte fotograf. Det er derfor ikke tilladt at anvende disse foto uden tilladelse fra fotografen.

Valid XHTML 1.0 StrictValid CSS!
Pressefotografforbundet
Gl. Strand 46 · 1202 København K

Kontakt Pressefotografforbundet

Dansk Journalistforbund