Deltag i debatten

For at skrive en kommentar skal du være registreret bruger og være logget ind.

Deltag i debatten

1 · 2 · 3 · 4 · NÆSTE 25
Debat

Bijobreglen afskaffes
Lars Bech: Det er da en fantastisk god ide. Især når hele branchen svømmer i en overflod af vellønnede opgaver! Jeg er sikker på det bliver en win-win. Jeg vil ved denne lejlighed anbefale vi fordobler antallet af...
25. april 2013 06:49
Magnum-fotograf beskyldes for fotofusk
Lars Bech: Det er dette foto jeg henviser til. Super flot. Kunne sælges i Ikea indretningsafdeling. Print på lærred 70x100. Men troværdig fotojournalistik???? http://www.worldpressphoto.org/awards/2013/general-news/paolo-pellegrin?gallery=6096&photographer=26...
23. februar 2013 14:50
Magnum-fotograf beskyldes for fotofusk
Lars Bech: Flotte billeder. Dygtig fotograf. Flink fyr. Jeg har mødt ham til Visa D Ore. Men suk... Helt helt vanvittig fotoshop!!!! Grotesk billedbehandling på reportagebilleder...Især billedet af siluetterne i højre...
23. februar 2013 14:25
Svensk fotograf er verdens bedste avisfotograf
Lars Bech: Tillykke til DN og Paul Hansen, nu hvor jeg jo bor i Sverige og er "Halvsvensk", kan jeg kun sige det er flot og fortjent. Det er en super fed avis, og Paul Hansen er en framragende fotograf. Selvfølgelig...
15. februar 2013 07:14
Årets Bilde kåret i Norge
Lars Bech: Mange flotte billeder fra vores norske venner. Her i Danmark har vi paprør, i Norge har de photoshop...(Tjek sport gummibåd, og portrætter i s/h efter terrorangrebet) Tillykke til alle vindere (Der er mindst...
23. februar 2012 05:56
Lærke Posselt - endnu en gang
Lars Bech: Lærkes billede er fantastisk flot. Det er debaten lige på krogen. Kunne det være med i ÅP med PFs regler? E r det med på ÅP? Er det egentligt "mere" photoshoppet end Thomas Nielsens fotoserie fra Århus?...
12. februar 2012 14:38
Nyt fra bestyrelsen
Lars Bech: Jeg synes, det er helt iorden at bestyrelsen, går ind og vudere om en fotoserie lever op til reglerne. Der har dog været en del uklarheder i den sag, og åbenhed vil være til gavn for alle. Jeg tror der...
26. januar 2012 16:10
Alle fotojournalister dumpede i sprogtest
Lars Bech: Kære Jens, fine pointer. Måske er forretningsdelen og fotograferes muligheder som selvstændige med ting som økonomistyring og administration en helt selvstændig tråd :-) Men en ting er sikkert. Hvis de...
21. december 2011 10:36
Lars Bech: Kære Alle PFere og Kære Søren Pagter, Det er rigtig godt vi får denne debat. Egentlig er jeg meget glad for den sammensætning der er på fotojournalistuddannelsen. Det er en fantastisk uddannelse, måske...
20. december 2011 11:16
Lars Bech: Med fare for komma at lyde som en komplet idiot komma eller sprogspasser komma eller bare spasser komma så mener jeg komma det er komplet latterligt komma at fotojournalister komma skal bestå en sprogtest...
14. december 2011 21:39
Kvinder og mænd i PF
Du skal være medlem af Pressefotografforbundet og registreret bruger på hjemmesiden for at læse dette indlæg.
12. december 2011 18:05
KODA på kollisionskurs
Lars Bech: Det er usmageligt.
20. oktober 2011 17:05
Fuck foto
Lars Bech: Jo Jo, fuld af spas. Savner dine gamle kult annoncer i journalisten. dem med cottoncoat og kamera. De var seje.
21. september 2011 18:36
Fuck foto
Lars Bech: Fed klumme...dejligt skrevet. Ny standard for Blogs på PF. De sidste har været rigtig gode, og super spændende læsning. Jeg printer og hænger op på lokummet på Das Büro. (og det er ikke et journalistisk...
19. september 2011 11:37
Nyt magasin: Tumult Magazine
Lars Bech: Jeg synes det er fedt, de drenge rykker! Det næste er de skal have udviklingsmidler. Læsbarheden er ikke god. Det er for statisk, jeg synes det skal være mere moderne. Lave det som fx ipad versionen af...
29. august 2011 08:25
Er der prestige i bryllupsfotografi?
Lars Bech: Rigtig fin klumme der rører ved noget af det mange af os fra DJH er lidt bange for. Nemlig at snakke højt om man laver bryllup eller business. Det er ikke meget Rock n Roll over de to fotografiske kategorier,...
4. juli 2011 10:42
Verdens længste tv-program
Lars Bech: www.nrk.no/hurtigruten/ Tjek det ud. Det ER fantastisk Tv.
20. juni 2011 22:34
Fotografer overfaldet på Gl. Strand
Lars Bech: He He Unger...
10. juni 2011 17:53
Lars Bech: Cool cool Tønnesen...Mere drama er der heller ikke i denne sag...
10. juni 2011 16:15
Lars Bech: Enig, det er en elendigt skrevet artikkel. Man skulle tro den var lavet af en fra dansk Blindesamfund, og det er ikke for at nedgøre dem med manglende syn. Men på den anden side, med de Gonzo metoder EB...
10. juni 2011 16:02
Ribbet for udstyr
Lars Bech: Tyveri af udstyr fra bil er et relevant emne for alle fotografer. Derfor er det vigtigt at høre hvordan sagen ender. Det er jo ikke et ubetydeligt beløb der er blevet stjålet for. Vel nærmest samme beløb...
17. maj 2011 09:06
Ribbet for udstyr
Lars Bech: Den er ikke god, men come on...Det er det mest idiotiske jeg har hørt, at lade så meget udstyr ligge i bilen...i postnummer 8220...(rangere lige under blågårds plads) Spændt på at høre hvad forsikringen...
13. maj 2011 06:10
Hvad er dit fokus?
Lars Bech: Kære Alle, Rigtig fin blog. gode pointer, og godt med noget der ikke er så fagpolitisk. Alle burde printe den, og hænge den op på køleskabet. God dag //Bech
2. maj 2011 06:11
Freelance PF'ere må nu ansætte fotografelever - er det godt? Spørgsmål til bestyrelsen
Du skal være medlem af Pressefotografforbundet og registreret bruger på hjemmesiden for at læse dette indlæg.
30. april 2011 09:55
Nyt logo og navn?
18. april 2011 20:52
Freelance PF'ere må nu ansætte fotografelever - er det godt? Spørgsmål til bestyrelsen
18. april 2011 20:39

Alle rettigheder til de anvendte billeder på dette site tilhører den enkelte fotograf. Det er derfor ikke tilladt at anvende disse foto uden tilladelse fra fotografen.

Valid XHTML 1.0 StrictValid CSS!
Pressefotografforbundet
Gl. Strand 46 · 1202 København K

Kontakt Pressefotografforbundet

Dansk Journalistforbund