Michael Lange: Kære Morten Nilsson og Thomas Damgaard Respekt! Det er da en fanatisk ide i har fået. Jeg håber det vil lykkedes flere steder, både for jer og den del af verden... Tak!
Michael Lange: Kære Fagfestival folk Tak for et par gode dage, jeg er tilfreds og glad for at jeg deltog. For selv en fotograf kan lære noget! Til dem som ikke kom, syndt for dem :) Vh Michael Lange
Michael Lange: Kære Kollegaer Er der nogen af jer som har erfaringer med at lave fotobøger? Ideer layout bestilling og tryk fra nettet? Al indput modtages med glæde! På forhånd tak Michael Lange
Michael Lange: Hej PF Festudvalg/bestyrelse? Jeg kan huske, at der på mødet i Svendborg blev talt om "Udlejning af billedredaktøre". Er den ide ikke med mere, eller kommer der mere om den gode ide senere? mvh Michael...
Michael Lange: Hej Jørn Godt indlæg og jeg ser som du også indsamlinger som et "kapløb" der ikke burde være. Om det hjælper at frasige sig deltagelse i de ture er jeg dog i tvivl om. Noget andet er kan den her tråd få...
Michael Lange: Kære Niels Denne gang ramte du et meget godt emne! Intressant at se hvordan de private "kræver" og politiet får det til at glide. mvh Michael Lange
Michael Lange: Lige der tror jeg du rammer rigtigt, jeg gider læse indlæg som mangler relevans og i må meget undskylde de indlæg, kommer ofte fra ikke medlemmer. Der skule stå "gider IKKE" læse...
Michael Lange: Hej Jens og alle andre.. Du skriver noget meget vigtigt: "Nu kan man så hævde, at det netop er tilstedeværelsen af ikke-medlemmer i debatten, der får medlemmerne til at holde sig væk - og det er meget muligt!...
Alle rettigheder til de anvendte billeder på dette site tilhører den enkelte fotograf. Det er derfor ikke tilladt at anvende disse foto uden tilladelse fra fotografen.