Deltag i debatten

For at skrive en kommentar skal du være registreret bruger og være logget ind.

Deltag i debatten

FORRIGE 25 · 1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6 · 7 · 8 · NÆSTE 25
Debat

Haiti fotobrev fra en af mine venner
28. januar 2010 05:02
Så åben dog det forbund!
Du skal være medlem af Pressefotografforbundet og registreret bruger på hjemmesiden for at læse dette indlæg.
19. januar 2010 10:31
Så luk dog det forbund!
Du skal være medlem af Pressefotografforbundet og registreret bruger på hjemmesiden for at læse dette indlæg.
14. januar 2010 06:00
PF-debat for alle?
25. december 2009 10:45
Fotografernes ordknepperi
Mogens Laier: Nu må det slutte, det kan da ikke være så svært, tag et billede, kør det igennem RAW konvertering og print det derefter ud, Så får du resultatet, er du ikke tilfreds, så smid det kamera væk og køb et andet,...
3. november 2009 07:04
Husk tilladelse
Mogens Laier: Carsten Norton har på EBs vegne følt sig forulempet af en ganske almindelig foto session i skolen, jeg ville selv have fået tilladelsen hvis det skulle offentliggøres, men Carsten Norton må tage højde for...
7. oktober 2009 06:29
Skriv ikke under på Aller-aftale
Mogens Laier: Nu er det igen gået galt på Aller, deres trang til at udnytte freelancefotografer og journalister når højder som aldrig før.Aller er svær at komme uden om, de har pengekassen og blade og magasiner som har...
23. september 2009 07:25
Ny ALLER kontrakt?
19. september 2009 09:06
Pressefotografen på museum
Mogens Laier: Pressefotografmuseum i Danmark???? Jeg skriver som bestyrelses medlem for Danmarks Fotomuseum i Herning, vi er et museum i rivende udvikling, har lige holdt 25 år fødselsdag. Jeg har en tanke om at fortælle...
17. september 2009 09:55
Fotograf igen på mærkerne
Mogens Laier: Tillykke til John Rasmussen, det må være svært at holde gejsten oppe i det store land, når i ikke er flere PFer k.h. mogens laier
17. september 2009 05:51
Hovedhistorien skudt med iPhone
Mogens Laier: Det er noget vrøvl du fyrer af, tænk dig lidt om, og få noget mere selvtillid. Jeg ved ikke hvad du har fået ud af din svendeprøve, måske har du ikke en, men den lærdom, får amatørerne aldrig, det gør forskellen.
12. september 2009 09:40
Nordiske naturfotografer
Mogens Laier: Kære Kollegaer Jeg står som igangsætter af en kulturfestival med navnet Samsø Windfestival til næste år, Vi skal have et fotoseminar om naturen, men enmnet er vind. Kender du nogle nordiske Naturfotografer...
17. august 2009 07:18
Priser
Mogens Laier: Kære Niel Riis Ebbesen Kan du da ikke forstå en hentydning med store bokstaver fra flere af mine kollegaer. Fis af fra dette site, vi har ikke brug for den form for uro og støj på dette site, skriv videre...
22. juli 2009 07:47
Priser
Mogens Laier: Kære Michael, Webmaster Jens og Kurt, jeg syntes egentlig det er gået bedre end ventet, jeg var selv ivrig modstander af at lukke amatører ind i sitet, jeg ved der er mange af vores medlemmer der ikke gider...
16. juli 2009 08:08
Priser
Mogens Laier: Hvad, jeg gik i den tro at denne Niels Riis Ebbesen var forsvundet væk fra vores debat forum, derfor skal jeg atter opfordre denne cepos inspireret person, som ikke har med faget at gøre, damp af , vi vil...
14. juli 2009 09:34
Fyr fotograferne
Mogens Laier: Kære Niels Riis Ebbesen Tak for den tid du har været med her på denne kanal, kunne du ikke ligge dit politiske palaver et andet sted. Der må være muligt i forbindelse med højreorienterede Cepos at få den...
21. juni 2009 09:23
Fyr fotograferne
Mogens Laier: Kære Niels Riis, spis nu en ret af gangen, det der med fuld dagskema i en månede har jeg aldrig hørt om, så det er debateret kan jeg se på ovenstående. Du blander så DR ind i problematikken, det er min...
19. juni 2009 05:30
Fyr fotograferne
Mogens Laier: Ja sådanne udtalelser har man jo hørt før, dette multitalent af en fynbo arbejder på dagsbetaling for 2500 kr. om dagen, så undervisninger er nok derefter. Klap hesten BT media, hæv din hyre og gør dig...
18. juni 2009 07:42
New York Times satser på foto-blog
Mogens Laier: Det er da helt fantastisk, når de nu bruger så mange penge på sådan en weeb, at de så lader grafiker bestemme at grå skrift på sort er læsbart ude hos folk. Men det gælder forøvrigt også hos dansker kreative...
21. maj 2009 10:28
Billig blæk til Canon Pixma 9500?
Mogens Laier: Det billigste og bedste service er hos TPI-danmark.dk, også printprofiler får du ikke billiger end hos hos Kaj og Ernst. v.h. mogens laier
7. maj 2009 07:30
Fotograf hædret med hjemmeside
Mogens Laier: Kanonflot arbejde der er gjort her af familien, mange penge er der blevet brugt. Måske skulle vi i PF tage initiativ til at vores dygtige fotografer igennem tiden bliver hædret. Vi har utrolig mange gode...
21. marts 2009 08:03
Canon og autofokus - en løsning omsider?
Mogens Laier: Jeg er ked af det men økuller ligger ikke til mig, men det gør til gengæld mine kollegaer også dig Claus, der hver gang de køber et Canon kamera skal de bruge deres fritid på at bringe det til reperation,...
5. marts 2009 13:16
Årets pressefoto: Sidste salgsdato overskredet...
Mogens Laier: Jeg er ked af jeg ikke kommer til festen, den plejer at være livlig, men det ligger sådan at vores kollegaer i Freelance gruppen har lavet seminar i Middelfart, det starter kl. 10 fredag, så efter åbningen...
4. marts 2009 09:03
Canon og autofokus - en løsning omsider?
Mogens Laier: Det er da fantastisk at man skal op i det røde feldt bare fordi et tilfældigt japansk fotofirma tager røven på hele verdens proffe fotografer, det er jo ikke 1-2-3 gang de gør det, de gør det genereldt,...
4. marts 2009 08:56
Årets Pressefoto: Og de nominerede er...
Mogens Laier: Ja jeg må endnu engang sige at de dommere var uduelige, mine fremragende billeder har ikke vundet, men jeg ønsker trods alt alle mine kammerater og kollegaer tillykke med nomineringen, det er godt vi har...
14. januar 2009 22:31
79 split-sekunder
Mogens Laier: Rigtig fin ting de har fundet på i Vejle, og tillykke til kollegaerne, Der har altid været en rigtig god fotoånd på den avis, det har været en fornøjelse at være på kursus med Vejlefolk. Så til den lidt...
13. januar 2009 09:59

Alle rettigheder til de anvendte billeder på dette site tilhører den enkelte fotograf. Det er derfor ikke tilladt at anvende disse foto uden tilladelse fra fotografen.

Valid XHTML 1.0 StrictValid CSS!
Pressefotografforbundet
Gl. Strand 46 · 1202 København K

Kontakt Pressefotografforbundet

Dansk Journalistforbund