Mogens Laier: Kære Brian Amatører er der alle vegne, og din tone, jeg syntes måske at Canon nu burde have lært lektien, så vi ikke blev taget ved r..., de er jo dyre nok de maskiner som min kollegaer bruger. Nu kan du...
Mogens Laier: Kære Canonnørder Nu har Peter været igang med at justerer sine objektiver, jeg syntes altid at der er problemer med Canon på autofocusområdet bl. andet, er det fordi vi ikke er så dygtige eller er det canon...
Mogens Laier: hej niels riis jeg er ked af det skulle gå ud over dig, men reklamefotograferne har altid melet deres egen pengepose, de har været selvstændige verdensmestre der ikke interesserede sig for hvad deres billeder...
Mogens Laier: Hej kollegaer Det sidste indslag fra denne Peter Olsen er tegn på at vi skal have opbrud på denne debatside, manden som jeg ikke kender ved ikke hvad det drejer sig om. Jeg har flere gange plæderet for...
Mogens Laier: OPRÅP!! Jeg skriver ikke dette specielt for mit eget kursus i Perpignan, men generelt for Update kurser, se nu at få jer meldt til. Der er så mange muligheder, også for dem der ikke har været på efteruddannelse...
Mogens Laier: Kære Kollegaer Jeg er en gammel hærdet fotograf der har været på banen længe, grunden til at jeg ikke har vundet Årets pressefoto så mange gange, det er dommerne, de har ikke været dygtige, de har ikke...
Mogens Laier: Fint Svar Michael. Jeg skal endnu engang gøre opmærksom på det faktum at DR1 og TV2 hver dag bringer gratisbilleder fra naive danskere der vil se sit navn på TV. Men de skal dog have ros for navn på skærmen,...
Mogens Laier: Nu er vi her igen, det er urimeligt at vores folkevalgte i PF skal bruge deres fritid på at svarer amatørfotografer på spørgsmål som på mange måder er dumme og uvederhæftige, skulle vi få lukket dette site...
Mogens Laier: Kære Lars brokrøv Der står foto: Jens Dresling, en almindelig opgave, som vi får hver dag, hvorfor ikke det som alt andet fotografi, jeg ved sku ikke hvad du laver, men jeg håber du har rettigheden til...
Mogens Laier: Årets Pressefoto et af de mest kendte brand i Danmark har nu overståede første del at gamet, dejligt at være med, suset med at nå det som sidste minuts opgave før deadline, det har jeg prøvet i mange år....
Mogens Laier: Jeg har efter anskaffelse af en Epson 4800. kommet helt uden om s/h problemet lavet det bare sh i adjustment, efter en ændring af kontrasten så er alt klaret . Den arbejder også fint uden profiler. Men...
Mogens Laier: Kære Steen vil du nærmere præcicerer hvad den artikel er, og hvor den ses, jeg har ikke hørt om ham, men jeg er jo heller ikke i landet hele tiden. k.h. mogens laier pt. samsø
Mogens Laier: For en ordens skyld, hvis det drejer sig om vurdering af skadet kamera, så undgå FotoC i København, de er utroværdige, ja jeg vil nærmest sige løgnagtige, så undgå konsulentsnak og handel med dem. Det er...
Mogens Laier: Kære Bestyrelse tak for oplægget til årets pressefoto. Det er fint med debat men KUN FÅ KAN KLARE AT SKRIVE ENKELT OG KORT. Vi skal passe på at det ikke ender i ordknepperi som enkelte har for vane. Jeg...
Mogens Laier: Ja sikken en lang stønnen af den Eskild over noget som vi viste ville ske da man opfandt photoshoppen. Jeg ved ikke hvad du vil med sådan en smører. Måske skulle du spørge AP og alle de andre profitbureauer....
Mogens Laier: Jeg råber lidt højt lige nu! - på lørdag er der på DR2 et temaprogram om MAGNUM. Hvis der er en af mine kollegaer der optager det på en DVD, kan jeg så ikke for gode ord og rødvin, få en kopi, jeg er bortrejst,...
Mogens Laier: Kære Jan Du skal sku ikke undskylde, det du nævner er rigtigt, alle har prøvet at ligge i røven af hinanden ude på de store steder, jeg husker specielt, det år Jan Grarup vandt med den dejlige pige der...
Mogens Laier: Øv her sidder man tilbage og mangler en nominering, "Dommerne er dumme og udygtige" hvad skal man så gøre? Jo kære dommere, tak for det store stykke arbejde i har lavet, ,jeg ved i ikke har tjent millioner...
Du skal være medlem af Pressefotografforbundet og registreret bruger på hjemmesiden for at læse dette indlæg.
3. januar 2006 22:02
Mogens Laier
Freelance fotograf - pressefoto, Tv fotograf illustrationer, stort arkiv ind og udland - mit site er www.samsøfoto.dk. Nuværende arbejdsområde er Århus - Samsø - Paris. - Bogudgivelse "Ikke mere snak tak" og "Paris i krig og kærlighed". Arbejder på projektet 365samsoe.dk, der skal slutte med en bog om Samsø 2011.
Alle rettigheder til de anvendte billeder på dette site tilhører den enkelte fotograf. Det er derfor ikke tilladt at anvende disse foto uden tilladelse fra fotografen.