Deltag i debatten

For at skrive en kommentar skal du være registreret bruger og være logget ind.

Deltag i debatten

FORRIGE 25 · 1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6 · 7 · 8 · NÆSTE 25
Debat

79 split-sekunder
Mogens Laier: Rigtig fin ting de har fundet på i Vejle, og tillykke til kollegaerne, Der har altid været en rigtig god fotoånd på den avis, det har været en fornøjelse at være på kursus med Vejlefolk. Så til den lidt...
13. januar 2009 09:59
Canon udsender ny firmware til 5D Mark II
Mogens Laier: Det er da fantastisk, nu forsætter Canon med at tage pes på fotografer over hele verden,, man køber for en stor sum et kamera som næsten ingen penge koster at fremstille, derefter viser det sig at det ikke...
9. januar 2009 10:44
Tak til alle igen og glædelig jul samt et godt nytår
Mogens Laier: Så er alle taksigelserne rullet ned over Jens, en dejlig jule ting, men vi skal ikke glemme Søren, Henrik, Michael og alle de andre nørder der også kommer med fine hip i gennem hele året. Mede et håb om...
25. december 2008 12:18
Sorte pletter på Canon EOS 5d Mark II
Mogens Laier: Det er helt fantastisk at vi proffe fotografer skal findes os i at kamera fabrikanterne skal experimenterer på vores regning, nu er der igen problemer med Canon, vi husker hvor lang tid der gik sidst med...
9. december 2008 09:00
Nikon D 700 er ikke bare rygter...
Mogens Laier: Dejligt at se Nikon i hopla, med flashsystem, som altid har virket, men nu er blevet fedt. Så kan alle med autofocusproblemer der virker dårlig, få noget godt, at de samtidig kan få blitzsytem der virkerendnu...
2. juli 2008 08:03
Børsen skal være fotojournalistisk
Mogens Laier: Godt gået Kim Nielsen. Det har i mange år været sådan at når bladene gerne ville have en ny billedstil eller bare andre billeder, så blev staben af freelancer mere eller mindre fyret, nu skulle der ske...
30. juni 2008 09:54
Statsminister vil have bedre billeder
Mogens Laier: Den liberale og dygtige fotograf siden 1971 Jack Rank Meyer, er da vis gået ind af den forkerte indgang da han kom fra et af sine internationale togter hvor de skamroste ham for sine fine halvtoner. Kan...
25. maj 2008 20:56
Statsminister vil have bedre billeder
Mogens Laier: Ja så kunne man jo også finde en anledning til at undgå ham, der er da ikke noget mere kedelig en en storløgner af en statstminister, der topstyrer pressen, nu også pressefotografer - undgå ham dog. v.h....
23. maj 2008 06:53
Chiprens
Mogens Laier: hej Johnny Jeg tror det er Tony på servicecentret i Viby, han har gjort det i hundrede år. k.h. mogens
20. maj 2008 06:34
ÅP udstilling
Du skal være medlem af Pressefotografforbundet og registreret bruger på hjemmesiden for at læse dette indlæg.
26. april 2008 09:30
Sørg for en god kontrakt
Mogens Laier: Det er ikke nogen selvfølgelighed at fotografer får penge for husfoto, de taler alle sammen og konkurrence fodi det også er amatørarbejde at fotografere til salg huse. I Århus arbejder en tidl. bartender...
14. april 2008 11:29
Skarp kritik af Årets Pressefoto
Mogens Laier: Jeg er ked af det, men jeg kunne ikke være til sted i fredags til åbning. Så jeg kender ikke engang Årets Pressefoto. Det er så måske en af de ting vi skal have mere gang i. Havde det billeder der skulle...
15. marts 2008 10:04
Serviceaftale
Du skal være medlem af Pressefotografforbundet og registreret bruger på hjemmesiden for at læse dette indlæg.
8. februar 2008 09:10
Endnu et fix til Mark III
Mogens Laier: Jeg er glad for at se de lalleglade Canonfolk, der endelig efter flere års trængsler - hvor de er taget ved røver gang på gang, nu endelig får fred - nu de kan drikke kaffe endnu engang på værkstedet. Held...
4. februar 2008 08:54
Fremkaldelse af papirbilleder
Mogens Laier: Hej Larin H.Bonde-Hansen i Ringe laver Alt. På Silkeborgkanten er der en flink og dygtig fyr. Jan har noget der hedder Jysk eller Dansk Digitalprint, han laver også alt slå ham lige op k.h. mogens laier
28. januar 2008 09:18
En nation af paparazzier
Mogens Laier: Nu må grænsen været nået for undersøgelser, vi bliver bombarderet med talentløse undersøgelser her og der - Mikrosoft skulle heller sætte deres priser ned på deres varer. Kunne vi ijkke også lade være med...
23. november 2007 09:11
Jyske Bank satser på multimedie
Mogens Laier: Hej Jens og andre Det er spændende med de videotiltag, det er en gentagelse fra 80.erne. Mange firmaer købte grej, til store penge(High Band), men da de ført fandt ud af hvor svært det var, løb det hele...
13. november 2007 09:16
Otte Magnum-fotografer til Oslo
Mogens Laier: Dejligt at se vores Norske vennner slå til - nu har de de sidste 14 år vi har holdt vores PF konference, været på spiontur hertil, de har været glade for det de så og hørte, været imponeret over de muligheder...
12. november 2007 09:04
Re: AF-microjustering af Canon 1D Marklll
Mogens Laier: Kære Brian Amatører er der alle vegne, og din tone, jeg syntes måske at Canon nu burde have lært lektien, så vi ikke blev taget ved r..., de er jo dyre nok de maskiner som min kollegaer bruger. Nu kan du...
28. oktober 2007 01:22
Re: AF-microjustering af Canon 1D Marklll
Mogens Laier: Kære Canonnørder Nu har Peter været igang med at justerer sine objektiver, jeg syntes altid at der er problemer med Canon på autofocusområdet bl. andet, er det fordi vi ikke er så dygtige eller er det canon...
28. oktober 2007 01:22
Re: Journalisten.dk: Nyt design med små billeder
Mogens Laier: hej niels riis jeg er ked af det skulle gå ud over dig, men reklamefotograferne har altid melet deres egen pengepose, de har været selvstændige verdensmestre der ikke interesserede sig for hvad deres billeder...
13. maj 2007 12:26
Re: Journalisten.dk: Nyt design med små billeder
Mogens Laier: Hej kollegaer Det sidste indslag fra denne Peter Olsen er tegn på at vi skal have opbrud på denne debatside, manden som jeg ikke kender ved ikke hvad det drejer sig om. Jeg har flere gange plæderet for...
13. maj 2007 12:26
Efteruddannelse
Mogens Laier: OPRÅP!! Jeg skriver ikke dette specielt for mit eget kursus i Perpignan, men generelt for Update kurser, se nu at få jer meldt til. Der er så mange muligheder, også for dem der ikke har været på efteruddannelse...
9. maj 2007 10:08
Re: Mål og midler
Mogens Laier: Kære Kollegaer Jeg er en gammel hærdet fotograf der har været på banen længe, grunden til at jeg ikke har vundet Årets pressefoto så mange gange, det er dommerne, de har ikke været dygtige, de har ikke...
4. april 2007 08:28
Re: Det er jo bare for amatørfotografer
Mogens Laier: Fint Svar Michael. Jeg skal endnu engang gøre opmærksom på det faktum at DR1 og TV2 hver dag bringer gratisbilleder fra naive danskere der vil se sit navn på TV. Men de skal dog have ros for navn på skærmen,...
24. april 2007 06:26
amatørsnak
Mogens Laier: Nu er vi her igen, det er urimeligt at vores folkevalgte i PF skal bruge deres fritid på at svarer amatørfotografer på spørgsmål som på mange måder er dumme og uvederhæftige, skulle vi få lukket dette site...
20. marts 2007 06:38

Alle rettigheder til de anvendte billeder på dette site tilhører den enkelte fotograf. Det er derfor ikke tilladt at anvende disse foto uden tilladelse fra fotografen.

Valid XHTML 1.0 StrictValid CSS!
Pressefotografforbundet
Gl. Strand 46 · 1202 København K

Kontakt Pressefotografforbundet

Dansk Journalistforbund