Deltag i debatten

For at skrive en kommentar skal du være registreret bruger og være logget ind.

Deltag i debatten

1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6 · 7 · 8 · NÆSTE 25
Debat

Hyperrealitet
Mogens Laier: Fin fortælling Thomas, spændende. Vi burde nok skrive flere af vores oplevelser ned som vi har når vi søger ophavsrekspenge til studie. Jeg er selv ret dårlig til det. Det må være billedjournalisterne der...
5. december 2014 11:32
Joachim Ladefoged ansat som fotograf på JP
Mogens Laier: Held og lykke med dit nye job Joachim, jeg glæder mig på dine vegne, arbejde dejlig tæt på Ry, Men har du tid til at tage Danmark rund med cykelkbnægten?
11. juni 2014 21:35
Magasinfotografens hemmelige lag
Mogens Laier: Skriv bare mig på, jeg vil gerne. k.h. mogens laier/ Thy
9. juni 2014 17:05
'Hygge skal der til'
Mogens Laier: Kære Jens og Helle, god ide, jeg har plusset det. Jeg skal gøre dig opmærksom på at Fotoskolen i Viborg, med Gunnar Byskov i spiden har fotodage i Viborg, det er ved at blive det største udstillings set...
27. februar 2014 19:00
Rundt om World Press Photo
Mogens Laier: Kære Jens, tak for den fine orientering. Jeg syntes det er svært stof at finde.
19. februar 2014 12:06
Udstyr for 2,4 millioner kr
Mogens Laier: you speak udenbyes veri godt.
19. februar 2014 12:03
Mandefald i FreelanceGruppens bestyrelse
Mogens Laier: Kære Formand og bestyrelsesmedlemmer, tak for jeres information, men det er nu ikke særlig praktisk at i skifter så meget ud på en gang. Får vi information om hvorfor?
14. februar 2014 09:40
Michael Bager ny fotochef på Fynske Medier
Mogens Laier: Jeg vil også gerne sige tak til Michael, hvordan skal vi klarer os uden den "nørd", han har været rigtig god. Held og lykke i Odense.
3. februar 2014 12:13
Stockfoto-pioner udfordrer pressefotografiet
Mogens Laier: Ham der blåblinket fra Aarhus der underbetaler sine folk, derfor har han altid problemer med fagforeningen. Men lovede han ikke at stikke af til udlander, så vidt jeg husker talte han om Sydafrika?
1. februar 2014 21:30
Man klør da hinanden på ryggen?
Du skal være medlem af Pressefotografforbundet og registreret bruger på hjemmesiden for at læse dette indlæg.
16. januar 2014 10:26
ÅP: De nominerede er…...
Mogens Laier: Ja så prøver vi noget nyt, det er jeg ikke modstander af, det er World Press konceptet. Men de sidste gange jeg har været til åbning, har jeg tænkt på at de præmierede billeder fyldte for meget på udstillingen....
11. januar 2014 09:05
DR Nyheder søger tv-fotografer
Mogens Laier: Nu er invalidepensionisten igen i gang med at syre vores hjemmeside til, kan du ikke holde dig væk, find en anden side at bruge din energi på, hvad med Sparkøbmanden, de har fine ting.!
19. december 2013 04:25
Rygte: Nikon på vej med retro-spejlrefleks
Mogens Laier: Ja så har vi prøvet den, samme chips som D4, fantastisk at prøve den med 50 mm, jeg tror det bliver et hit, hvem kan ikke huske sin F4 og F5.
5. november 2013 17:23
Sparekassen Sjælland søger fotojournalist
Mogens Laier: Jeg ved godt at man ikke skal være negativ, men er det ikke 3 stillinger slået sammen i et, jeg spørger bare. Når man er billedjournalist så er man kreativ,en god fotograf og højt energi, så er der bare...
8. oktober 2013 07:05
DR kårer Danmarks største fototalent
Mogens Laier: Vi må snart slutte med at leverer eller formidle gratisbilleder til DR, det er fantastisk at DR foresætter, det er dårlige billeder, kun enkeltte skud er ordentlige, alligevel står vejr folkene og andre...
27. september 2013 09:48
Print og plader?
Du skal være registreret bruger på Pressefotografforbundets hjemmeside for at læse dette indlæg.
17. september 2013 07:36
PF Konference 2013
Mogens Laier: Hej Søren, jeg er da sikker på at PF havde plads til ham på konferencen, dine elever er vel alligevel i Nyborg, det vil være godt for os og for Konferencen, hvis du alligevel havde lidt penge i kassen til...
3. september 2013 06:35
Betalte 60.000 for seks billeder
Mogens Laier: Det er desværre nok ikke fotografen der har fået det honnoirar, hvor mangedage har det job taget? Ja der er nogle ti9ng man grlemmer. god sommer
10. juli 2013 07:04
Et kampskrift for fotografiet
Mogens Laier: Hr, Invalidepensionist Riis Ebbesen, kunne du ikke snart stikke piben ind og finde dig et nyt område at skrive på, der er så meget andet. du kunne bruge din tid på.
9. marts 2013 17:35
Fotograf udelukkes fra Christiansborg
Du skal være medlem af Pressefotografforbundet og registreret bruger på hjemmesiden for at læse dette indlæg.
28. februar 2013 13:15
Netmedier er fotojournalistikkens fremtid
Mogens Laier: Jeg har skrevet det før, kunne vi ikke få den invalidepensionist til Riis , om at stoppe alle sine ord op et sted hvor det er mørkt!!!
25. februar 2013 20:27
Fotograf udelukkes fra Christiansborg
Mogens Laier: Jeg er ked af at vores kollegaer er kommet i kløerne på Lars Barfoed. Det er sikkert en løgn fra ham der får sagen op i de varme grader. Men problemet lystløgner Lars Barfoed, han har så mange ting i bagagen...
22. februar 2013 09:58
Pris for foto?
Mogens Laier: Det er jo prøvet før, men tiden er måske til at snakke om det med priser igen, der er vejledende fra Pressefotografforbundet, men jeg syntes alle de unge fotografer skulle snakke sammen om det. I er jo...
14. januar 2013 09:32
Succesfuld stockfotograf søger til Sydafrika
Mogens Laier: Kære venner op og ned med ham stockfotografen, man tager en fabrik og så laver man et samlebånd, det bliver der billeder ud af, prisen er afgørende for medarbejdernes løn, han kan så have teknikken i orden,...
3. januar 2013 11:42
Succesfuld stockfotograf søger til Sydafrika
Mogens Laier: Jo det var da en nyhed, at han gar haft faglige problemer har noget med lønningerne at gøre, så vi skal i virkelighed være glad for han flytter. Når han så begynder igen, får han måske noget for sine billeder...
2. januar 2013 17:48
21. december: PF-konferencerne - nyttig viden til pressefotografer
Mogens Laier: Tak for denne flotte gennnemgang af vores faglige aktiviteter i PF gennem tiderne, der er en grund til at vi har en flok kanon dygtige fotografer i Danmark, påvirkninger har være gode. Tak til Carsten Ingeman,...
21. december 2012 09:43
 

Alle rettigheder til de anvendte billeder på dette site tilhører den enkelte fotograf. Det er derfor ikke tilladt at anvende disse foto uden tilladelse fra fotografen.

Valid XHTML 1.0 StrictValid CSS!
Pressefotografforbundet
Gl. Strand 46 · 1202 København K

Kontakt Pressefotografforbundet

Dansk Journalistforbund