Mogens Laier: Hr, Invalidepensionist Riis Ebbesen, kunne du ikke snart stikke piben ind og finde dig et nyt område at skrive på, der er så meget andet. du kunne bruge din tid på.
Mogens Laier: Jeg er ked af at vores kollegaer er kommet i kløerne på Lars Barfoed. Det er sikkert en løgn fra ham der får sagen op i de varme grader. Men problemet lystløgner Lars Barfoed, han har så mange ting i bagagen...
Mogens Laier: Det er jo prøvet før, men tiden er måske til at snakke om det med priser igen, der er vejledende fra Pressefotografforbundet, men jeg syntes alle de unge fotografer skulle snakke sammen om det. I er jo...
Mogens Laier: Kære venner op og ned med ham stockfotografen, man tager en fabrik og så laver man et samlebånd, det bliver der billeder ud af, prisen er afgørende for medarbejdernes løn, han kan så have teknikken i orden,...
Mogens Laier: Jo det var da en nyhed, at han gar haft faglige problemer har noget med lønningerne at gøre, så vi skal i virkelighed være glad for han flytter. Når han så begynder igen, får han måske noget for sine billeder...
Mogens Laier: Tak for denne flotte gennnemgang af vores faglige aktiviteter i PF gennem tiderne, der er en grund til at vi har en flok kanon dygtige fotografer i Danmark, påvirkninger har være gode. Tak til Carsten Ingeman,...
Mogens Laier: Det er da forfærdeligt at Claus ikke har haft flashanlæg og softfilter med til den boksekamp, sådan et ansigt har kostet i renovering for hende linselusen, og så har det ikke virket.
Mogens Laier: Jeg ved godt der er sanktioner mod sådanne personer som denne chefredaktør, men måske skal vi snart til at bringe hårde midler ibrug, Jeg mener vores venner i Sverige skal bruge en straffesag for at få...
Mogens Laier: Stiften har i længere tid levet med dårlige ledere, det der med gratis billeder har de jo prøvet før, så det bliver derefter, den lige vej til graven. Det er da fantastisk at vores kollegaer har kørt den...
Mogens Laier: Nu er det sket igen, denne invalidepensionist Niels Riis Ebbesen, kan ikke holde sig i ro, så går det ud over vores hjemmeside, atter engang vil jeg påpege og spørge om ikke der er mulighed for at give...
Mogens Laier: Geert, tak for ordene, jeg vil sige at jeg egentlig ikke er bitter, ved også godt at der er tusinde af fotoudtryk som kommer til deres ret i de sociale midler, de er nu kun lavet for folk som keder sig...
Mogens Laier: Hej Mogens Hansen, du tar fejl, du er faktisk som skolelæren der kører bus i fritiden, fordi det er så hyggeligt. Du er tumben af amatørfotografer der ødelægger et fag, du siger du er habil, det er min...
Mogens Laier: Michael Jespersen! Anmelder han nu foto, hvor har han i grunden lært det? Jeg har været igennem de samme udstillinger som ham, jeg har en del forskellig oplevelser, men så negativitet kan det være svært...
Mogens Laier: Det er da fantastisk at min fagforening går ind på kapitalistiske betalings betingelser, køb nu så vi får penge i kassen, så kan vi altid fortælle dig hvad du har betalt for. Ikke fordi jeg tror vi bliver...
Mogens Laier: Samsø Erhvervscenter er også med på den, forleden udskrev EU en billedkonkurrence til en udstilling, den var på nettet i en engelsk version, men Erhverschefen havde omskrevet betingelserne, så alle modtager...
Mogens Laier: Hej Morten, flot billedserie, du har ramt nerven i den kamp, det var måske der politiet skulle have brugt deres peperspray. hilsen mogens laier
Mogens Laier: Godt gået Jens, du burde have taget Jens Dresling med rundt, så var bogen blevet meget større. Håber ae togentusiasterne køber, så er den hjemme.
Mogens Laier: Det er da helt fantastisk at DJ sætter en flok amatører til at spille musik indover på en vidio som er vedkommende, men dog mangler den sidste profesionelle finish i fotooptagelserne. Men god måde at kommunikerer...
Mogens Laier: Det er et fint billede, Per Morten har virkelig levet op til den gode fotograf jeg kender så godt. Det tager mange år at komme ud af skyggen på den borgelige højrefløj regerings foragtelse for kunst og...
Mogens Laier: Kære venner, der ikke noget i det specielt, men understregningen skal vise hvor svært det er for fotografer, så er det endnu sværer at gebærdige sig, når man er udenfor.
Mogens Laier: Det kan godt være at Ole Munk er grafisk designer, til daglig sidder han sikkert og laver etiketter til syltetøsglas, og corn flakes, men forstand på fotografers forhold til photoshop har han ikke, det...
Mogens Laier: Jeg har solgt en Rolleiflex 2,8 fornylig til en kollega, hvis du ser dette, så har jeg mere originalt der hører til, ring til mig på 40283839
24. februar 2012 19:11
Mogens Laier
Freelance fotograf - pressefoto, Tv fotograf illustrationer, stort arkiv ind og udland - mit site er www.samsøfoto.dk. Nuværende arbejdsområde er Århus - Samsø - Paris. - Bogudgivelse "Ikke mere snak tak" og "Paris i krig og kærlighed". Arbejder på projektet 365samsoe.dk, der skal slutte med en bog om Samsø 2011.
Alle rettigheder til de anvendte billeder på dette site tilhører den enkelte fotograf. Det er derfor ikke tilladt at anvende disse foto uden tilladelse fra fotografen.