Deltag i debatten

For at skrive en kommentar skal du være registreret bruger og være logget ind.

Deltag i debatten

1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6 · 7 · 8 · NÆSTE 25
Debat

Mere manipulation
Mogens Laier: For mig ligner det noget som når man kopierede i gamle dage, så var det en lys og en mørk kopi, jeg tror at mange fotografer har sendt den forkerte kopi afsted ved en fejltagelse. det kunne man ikke se...
21. juni 2015 22:21
Tak for denne gang
Mogens Laier: Tak for dine store indsats som næstformand, jeg er ked af du holder op hvad skal vi nu gøre.
16. juni 2015 12:37
Ophavsrets vedr. EU
Mogens Laier: Jeg har et stort ønske til bestyrelsen, kunne vi ikke få nogle retningslinier for hvad vi skal skrive i den rapport som EU vil have. Det er meget vigtig for vores ophavsretspenge som vi bruger til ÅP og...
18. maj 2015 16:45
Årets Pressefoto på tur
Mogens Laier: Ja så mangler vi bare Thisted, er de gledet ud?
17. marts 2015 23:50
NYC by night
Mogens Laier: Kære Søren, det går fint med dig som redaktør af vores Web, det er fint med de historier som vores kollegaer også sætter op. Der må være en del andre der har meninger eller historier. - Bare forsæt kære...
15. januar 2015 14:54
Årets Pressefoto: De nominerede til ÅP er………
Mogens Laier: Det er faktisk et stort problem for ÅP, jeg har bemærket at der ingen fotografer fra provinsbladene der er nomineret, der er vel ikke sådan at de ikke har været med. Eleverne på højskolen er med, de bruger...
9. januar 2015 06:33
Årets Pressefoto: De nominerede til ÅP er………
Mogens Laier: Tillykke til alle de dygtige fotografer, jeg glæder mig til at se billederne.
7. januar 2015 20:27
Hyperrealitet
Mogens Laier: Fin fortælling Thomas, spændende. Vi burde nok skrive flere af vores oplevelser ned som vi har når vi søger ophavsrekspenge til studie. Jeg er selv ret dårlig til det. Det må være billedjournalisterne der...
5. december 2014 11:32
Joachim Ladefoged ansat som fotograf på JP
Mogens Laier: Held og lykke med dit nye job Joachim, jeg glæder mig på dine vegne, arbejde dejlig tæt på Ry, Men har du tid til at tage Danmark rund med cykelkbnægten?
11. juni 2014 21:35
Magasinfotografens hemmelige lag
Mogens Laier: Skriv bare mig på, jeg vil gerne. k.h. mogens laier/ Thy
9. juni 2014 17:05
'Hygge skal der til'
Mogens Laier: Kære Jens og Helle, god ide, jeg har plusset det. Jeg skal gøre dig opmærksom på at Fotoskolen i Viborg, med Gunnar Byskov i spiden har fotodage i Viborg, det er ved at blive det største udstillings set...
27. februar 2014 19:00
Rundt om World Press Photo
Mogens Laier: Kære Jens, tak for den fine orientering. Jeg syntes det er svært stof at finde.
19. februar 2014 12:06
Udstyr for 2,4 millioner kr
Mogens Laier: you speak udenbyes veri godt.
19. februar 2014 12:03
Mandefald i FreelanceGruppens bestyrelse
Mogens Laier: Kære Formand og bestyrelsesmedlemmer, tak for jeres information, men det er nu ikke særlig praktisk at i skifter så meget ud på en gang. Får vi information om hvorfor?
14. februar 2014 09:40
Michael Bager ny fotochef på Fynske Medier
Mogens Laier: Jeg vil også gerne sige tak til Michael, hvordan skal vi klarer os uden den "nørd", han har været rigtig god. Held og lykke i Odense.
3. februar 2014 12:13
Stockfoto-pioner udfordrer pressefotografiet
Mogens Laier: Ham der blåblinket fra Aarhus der underbetaler sine folk, derfor har han altid problemer med fagforeningen. Men lovede han ikke at stikke af til udlander, så vidt jeg husker talte han om Sydafrika?
1. februar 2014 21:30
Man klør da hinanden på ryggen?
Du skal være medlem af Pressefotografforbundet og registreret bruger på hjemmesiden for at læse dette indlæg.
16. januar 2014 10:26
ÅP: De nominerede er…...
Mogens Laier: Ja så prøver vi noget nyt, det er jeg ikke modstander af, det er World Press konceptet. Men de sidste gange jeg har været til åbning, har jeg tænkt på at de præmierede billeder fyldte for meget på udstillingen....
11. januar 2014 09:05
DR Nyheder søger tv-fotografer
Mogens Laier: Nu er invalidepensionisten igen i gang med at syre vores hjemmeside til, kan du ikke holde dig væk, find en anden side at bruge din energi på, hvad med Sparkøbmanden, de har fine ting.!
19. december 2013 04:25
Rygte: Nikon på vej med retro-spejlrefleks
Mogens Laier: Ja så har vi prøvet den, samme chips som D4, fantastisk at prøve den med 50 mm, jeg tror det bliver et hit, hvem kan ikke huske sin F4 og F5.
5. november 2013 17:23
Sparekassen Sjælland søger fotojournalist
Mogens Laier: Jeg ved godt at man ikke skal være negativ, men er det ikke 3 stillinger slået sammen i et, jeg spørger bare. Når man er billedjournalist så er man kreativ,en god fotograf og højt energi, så er der bare...
8. oktober 2013 07:05
DR kårer Danmarks største fototalent
Mogens Laier: Vi må snart slutte med at leverer eller formidle gratisbilleder til DR, det er fantastisk at DR foresætter, det er dårlige billeder, kun enkeltte skud er ordentlige, alligevel står vejr folkene og andre...
27. september 2013 09:48
Print og plader?
Du skal være registreret bruger på Pressefotografforbundets hjemmeside for at læse dette indlæg.
17. september 2013 07:36
PF Konference 2013
Mogens Laier: Hej Søren, jeg er da sikker på at PF havde plads til ham på konferencen, dine elever er vel alligevel i Nyborg, det vil være godt for os og for Konferencen, hvis du alligevel havde lidt penge i kassen til...
3. september 2013 06:35
Betalte 60.000 for seks billeder
Mogens Laier: Det er desværre nok ikke fotografen der har fået det honnoirar, hvor mangedage har det job taget? Ja der er nogle ti9ng man grlemmer. god sommer
10. juli 2013 07:04
Et kampskrift for fotografiet
Mogens Laier: Hr, Invalidepensionist Riis Ebbesen, kunne du ikke snart stikke piben ind og finde dig et nyt område at skrive på, der er så meget andet. du kunne bruge din tid på.
9. marts 2013 17:35
 

Alle rettigheder til de anvendte billeder på dette site tilhører den enkelte fotograf. Det er derfor ikke tilladt at anvende disse foto uden tilladelse fra fotografen.

Valid XHTML 1.0 StrictValid CSS!
Pressefotografforbundet
Gl. Strand 46 · 1202 København K

Kontakt Pressefotografforbundet

Dansk Journalistforbund