Deltag i debatten

For at skrive en kommentar skal du være registreret bruger og være logget ind.

Deltag i debatten

1 · 2 · NÆSTE 25
Debat

Kulhydrater, vekselstrøm og koffein
Poul Anker Nielsen: Jeg skal da med stor glæde anbefale mig selv, og min egen. I flere år har min hustru Lise drevet Cafe Quedens, Overdammen 10, i Ribe. www.Quedensgaard.dk Quedens Ligger midt i Ribe i Nordens ældste by....
9. april 2012 13:31
'Der er alt for mange fotografer'
Poul Anker Nielsen: Eugene Richards lyder skrydende, når han fastslår at han ikke orker at dække Wallstreet demonstrationerne. Alle optræder dernede, argumenterer han. Skal vi så heller ikke fotografere politikere eller de...
8. december 2011 15:40
Fuck foto
Poul Anker Nielsen: Det er vel ikke et lortebureau
20. september 2011 08:29
Niels Ebbesen-medaljen til pressefotograf
Poul Anker Nielsen: Så læad mig som gammel Skibonit , ligesom Ib Hansen i øvrigt, bringe et tillykke fra et lidt ældre bysbarn.
15. maj 2011 12:46
Video fra åbningen af Årets Pressefoto
Poul Anker Nielsen: Det er naturligvis spændende at se levende bilelder fra PFs åbning, men da siderne også er tilgængelige for andre, burde man have sikret sig en proff kvallitet. Dårlig belysning, uroligfe optagelser og...
5. marts 2011 10:54
Hold øje med bolden
Poul Anker Nielsen: Ja, og marx Brothers
9. oktober 2010 09:02
Brian Karmark ny fotochef på JP
Poul Anker Nielsen: Jeg vil også ønske dig tillykke med den spændende og vigtige stilling. Med venlig hilsen Poul Anker Ribe 40746956
12. september 2010 15:55
Kongehuset stopper nøgenfotos af prins
Poul Anker Nielsen: Nypureautismen og Kreiners frygt er næsten ligeså slem og skadelig som de pædofiles lyster. - Jeg troede et øjeblik at det var Prins Henrik, den gamle runkedor, der afklædt med løst hængene snabel, havde...
22. august 2008 06:28
Photoshop er alt for dyr
Poul Anker Nielsen: Selvom prisen på alting sættes ned er der ingen sikkerhed for at varen sælges. Det er en naiv lommefilisofisk holdning. For hvorfor give 100 $ for noget der kan købes for 10 $ under ferien i Tyrkiet. Det...
11. august 2008 09:37
Flickr og Getty - en bredside mod freelancerens forretning
Poul Anker Nielsen: Kære Flemming. Du skal naturligvis være velkommen i DJ/pf hvis du kan opfylde de givne betingelser, men hvordan kan det dog lade sig gøre at du optræder på debatsider hvis du ikke er medlem.? mvh Poul anker
17. juli 2008 07:25
Re: pressefotografer i film
Poul Anker Nielsen: pigen og pressefotografen Pressefotograf Bastian (Dirch Passer) og Lene (Ghita Nørby) er et godt team for ugebladet 'Tit og Lyt'. Bastian anvender utraditionelle metoder for at få det perfekte skud i kassen....
31. maj 2007 09:25
Photoshopsti
Poul Anker Nielsen: Jeg er på Herrens mark. Jeg har downloaded en camera Raw fil til Canon. Den skal jeg have puttet i den rette mappe. Er der en der kan hjælpe mig med med en sti. Jeg arbejder på PC. Godt Nytår Poul Anker
2. januar 2007 00:46
Re: Billedbehandling og troværdighed i Årets Pressefoto
Poul Anker Nielsen: gør hvad du vil. Der skal photoshop til... Kurt har ret i sine betragtninger, Der er altid arbejdet med billeders udtryk. Og sådan skaldet naturligvis være. - Og hvorfor skal det så kke kunne lade sig gøre...
28. november 2006 14:46
Re: Prisudvikling eller prisafvikling!
Du skal være medlem af Pressefotografforbundet og registreret bruger på hjemmesiden for at læse dette indlæg.
20. marts 2006 22:15
Re: Overfald på fotograf
Poul Anker Nielsen: Naturligvis kan man få en på bærret når man stikke tuden frem. Det ved vi alle. Der er forskel på hvor vi stikker Tuden frem. I det nævnte tilfælde er der ingen tivl om at der er udtryk for råvold af en...
22. december 2005 22:53
Re: Nu er det nok!!!
Du skal være medlem af Pressefotografforbundet og registreret bruger på hjemmesiden for at læse dette indlæg.
24. november 2005 08:45
Re: Konkurence fra musikbranchen
Poul Anker Nielsen: Ovenpå den oplevelse vil jeg fremover tilbyde gratis sang når jeg er på opgave Poul Anker
3. oktober 2004 07:05
Re: gys
Poul Anker Nielsen: Kære Lars. Nej, faggrænser og solidaritet er ikke gammeldags. Kun for nyliberalister og lignende troende godtfolk. Jeg prøvede at beskrive det der med kvallitetsnormer ved sammenligningen mellem manuskriptpapiret...
22. september 2004 08:31
Re: gys
Poul Anker Nielsen: Det er en gyselig snak der kommer ud af at man nu kan publicere uskarpe billeder taget med en mobil telefor. På hedengangne Vestkystens Tønderkontor beordrede Redaktør Sørensen al brugt manuskriptpapir...
22. september 2004 08:31
Re: Årets Pressefoto
Poul Anker Nielsen: Det er lang tid siden jeg deltog i den årlige udstillig. Flere år siden. Jeg havde ofte deltaget, og havde haft mange gode danske billeder på udstilling og i kataloget. Og det var skønt når kolleger roste...
1. maj 2006 06:43
Re: Polfoto kontrakt
1. juni 2004 11:09
Re: Norges første telefonfotograf
Poul Anker Nielsen: Henrik Ole Jensen kalder mit lange indlæg for brovtende, det er jeg naturligvis ked af. Jeg troede at det grundlæggende i mit indlæg var tydeligt og til at forstå: Vore indkøbere køber billeder eller artikler...
16. juli 2004 20:57
Re: Moral er godt, dobbeltmoral...
13. maj 2004 23:28
Re: Norges første telefonfotograf
Poul Anker Nielsen: Jeg blev elev på Skive Folkeblad i 1967, og det første kamera jeg tog billeder med var et Agfa Silette. Og den første dag på arbejde lavede jeg et forsidefoto. Amatørkameraet tog glimrende fotos. Det gjorde...
16. juli 2004 20:57
Re: Klart nej til Polfoat skifte erhvervto-aftale!
27. april 2004 08:53
Re: Klart nej til Polfoto-aftale!
27. april 2004 08:53

Alle rettigheder til de anvendte billeder på dette site tilhører den enkelte fotograf. Det er derfor ikke tilladt at anvende disse foto uden tilladelse fra fotografen.

Valid XHTML 1.0 StrictValid CSS!
Pressefotografforbundet
Gl. Strand 46 · 1202 København K

Kontakt Pressefotografforbundet

Dansk Journalistforbund