Deltag i debatten

For at skrive en kommentar skal du være registreret bruger og være logget ind.

Deltag i debatten

1 · 2 · 3 · 4 · 5 · NÆSTE 25
Debat

Hvilken MacBook skal jeg vælge?
Du skal være medlem af Pressefotografforbundet og registreret bruger på hjemmesiden for at læse dette indlæg.
7. marts 2013 20:37
Du skal være medlem af Pressefotografforbundet og registreret bruger på hjemmesiden for at læse dette indlæg.
7. marts 2013 15:22
7. marts 2013 14:27
ÅP Fest
Jens Panduro: Tak for en god dag. Men jeg er ked af at sige det: det var sgu det dyreste og mindste måltid jeg har betalt for længe! Men nu ved jeg i det mindste hvilken branche jeg skal gå ind i når evnerne ikke rækker...
1. marts 2013 23:45
Billeder bliver mørkere når de kopieres over på WP site, til Word og pdf
24. januar 2013 07:59
Billeder bliver mørkere når de kopieres over på WP site, til Word og pdf
23. januar 2013 23:24
Det er ikke kedeligt at være fotograf
Jens Panduro: Ja, hvis man har "tid" til, at bruge et halvt år på det!?
12. december 2012 10:00
Magasinfotografens hemmelige lag
Jens Panduro: Ja tak!
20. november 2012 12:36
Realisér dit fotografiske projekt
Jens Panduro: Hvad mener du?
23. oktober 2012 19:53
Skumplast til opklæbning
Du skal være registreret bruger på Pressefotografforbundets hjemmeside for at læse dette indlæg.
27. september 2012 12:45
Kursus
10. juni 2012 14:52
Freelance videofotografer søges
Jens Panduro: Jeg ved ikke om det er useriøst, at sådan en annonce skal finde vej til vores forum. Det er jo trods alt en jobmulig (dog ikke for mig!) Men man kunne måske overveje på forhånd udfritte eventuelle annoncører...
14. april 2012 16:15
Jens Panduro: Næh, men man havde jo lov til at håbe når nu opslaget havde fundet vej til PFs hjemmeside! :)
14. april 2012 12:56
Jens Panduro: Nu var jeg så naiv eller håbefuld, at skrive til Spotzer i håb 0m, at få lov til at lave nogle videoer for dem. Det kunne jeg også få lov til, hvis jeg ville tage imod deres usle hyre! Efter en telefonsamtale...
14. april 2012 00:38
Årets Pressefoto i nye klæder
Jens Panduro: Flot arbejde der!!!
29. marts 2012 12:47
Hjælp til wordpress temaer
Jens Panduro: Jeg bruger Widescreen fra http://graphpaperpress.com/ Jens
14. marts 2012 17:15
Dedolight
Jens Panduro: Goecker handler med dem. http://webshop.goecker.dk/product/DEDO0003 Jens
23. februar 2012 20:14
Norske medier vil ikke bringe World Press-vinderbilleder
Jens Panduro: Jeg synes at Ilans citater fra Oluf Jørgensen og lovteksten siger meget godt hvad vi som fotografer og medier må fotografere og viderebringe og hvorledes vi skal forholde os i sådanne situationer. Selvfølgelig...
13. februar 2012 23:56
Paprør til salg
Jens Panduro: Det gør det bare endnu mere underligt, at Uffe kan vinde en pris (fede billeder) og Thomas bliver udelukket!!!!
28. januar 2012 18:06
Paprør til salg
Jens Panduro: Det giver ingen mening! Særligt efter at have set hele serien. Det er jo bare god gammeldags hårdt kopieret reportagefoto hvor nogle af billederne er taget med det omtalte paprør. Jeg havde klart fået indtrukket...
24. januar 2012 13:31
Freelancere i frit fald
Jens Panduro: Det lyder som en klog konstruktion Jens. Det hører jeg gerne mere om. Til Geert Mørk: du ved sikkert meget om det du siger, men den bedrevidende tone klæder dig ikke. Især ikke når man som jeg har haft...
23. januar 2012 21:52
Mackeeper
Jens Panduro: Tak for svaret Vagn Ebbe. Bruger ikke Bridge. Men er det ikke sådan i mange programmer, at der er en cache der kan tømmes? Tømmer Mackeeper de andre programmers caches? Jens
2. januar 2012 20:24
Mackeeper
Jens Panduro: Hej Alle Jeg så, at der var skrevet om Mackeeper i forbindelse med indlæggene om langsomme hjemmesider. Nu har jeg downloaded programmet og scannet mine Macs. Skal man bare ukritisk slette hvad programmet...
2. januar 2012 16:22
Foto
Jens Panduro: LIKE!!!
24. november 2011 17:29
Derfor arbejder professionelle fotografer ikke gratis
Jens Panduro: Med tak til Jonathan Bjerg Møller viderebringer jeg en kommentar til noget af samme skuffe: http://www.youtube.com/watch?v=mj5IV23g-fE&feature=player_embedded
12. oktober 2011 21:40
PF Konferencen
9. september 2011 13:44

Alle rettigheder til de anvendte billeder på dette site tilhører den enkelte fotograf. Det er derfor ikke tilladt at anvende disse foto uden tilladelse fra fotografen.

Valid XHTML 1.0 StrictValid CSS!
Pressefotografforbundet
Gl. Strand 46 · 1202 København K

Kontakt Pressefotografforbundet

Dansk Journalistforbund