Deltag i debatten

For at skrive en kommentar skal du være registreret bruger og være logget ind.

Deltag i debatten

1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6 · NÆSTE 25
Debat

PF' s hjemmeside med nyhedder
Jens Panduro: Hej Hans Otto Nu kan jeg ikke se hvad kolbøtten skriver for jeg har nemlig skjult ham som bruger, så undgår jeg nemlig hans kommentarer. Du kunne jo gøre det samme hvis du ikke ønsker at se hans kommentarer....
13. november 2014 12:00
Flygtninge på hegn ved golfbane i spansk enklave i Nordafrika
Jens Panduro: Så er det tilsyneladende ægte nok, men jeg er åbenbart ikke den eneste der har haft mine tvivl.
6. november 2014 21:37
Flygtninge på hegn ved golfbane i spansk enklave i Nordafrika
Jens Panduro: Jeg har også tænkt på optisk bedrag. Men der er godt nok ikke stor forskel mellem personerne i forgrunden og baggrunden. Men samtidig er det også svært at se hvor langt der er imellem dem!? Synes stadig...
31. oktober 2014 06:14
Flygtninge på hegn ved golfbane i spansk enklave i Nordafrika
Jens Panduro: http://time.com/3534491/spain-african-migrants-melilla-golf/ Hej Alle I har sikkert set det her billede. Jeg delte det selv på Facebook fordi jeg synes det er vildt og skræmmende. Men nogle har sagt,...
24. oktober 2014 16:40
Forslag til vedtægtsændringer
Du skal være medlem af Pressefotografforbundet og registreret bruger på hjemmesiden for at læse dette indlæg.
18. september 2014 20:29
Dødsfald: Jens Tønnesen
Jens Panduro: Ja, det var sgu for tidligt at smutte Tønnesen. Tak for dit engagement.
12. juli 2014 09:43
Kan aftaler blive for ringe?
Du skal være medlem af Pressefotografforbundet og registreret bruger på hjemmesiden for at læse dette indlæg.
3. juni 2014 15:14
Størrelse på billeder til web
Jens Panduro: Hej Steen Jeg ved af erfaring, at man skal slå dem over i sRGB, da mange sider på nettet vises så et RGB billede ikke vil stå rigtigt. (ved at Tønnesen havde en teknisk forklaring på dette engang jeg spurgte...
28. marts 2014 12:26
Vægtløse kameraer
Jens Panduro: Det er jo ganske imponerende. Desværre har jeg ikke maven til den slags:) (altså at jeg bliver syg!?) Jens
21. februar 2014 14:56
Hvordan er det nu man gør skrivebordet synligt i Photoshop CC?
Jens Panduro: Tak!
20. februar 2014 15:35
Hvordan er det nu man gør skrivebordet synligt i Photoshop CC?
Jens Panduro: Hej Alle Jeg har lige opdateret til CC og nu kan jeg ikke huske hvordan man gør skrivebordet synligt, så man ikke hele tiden har en sort eller grå baggrund bag de billeder man redigerer. Jens
20. februar 2014 13:04
Photoshop min bare
Du skal være medlem af Pressefotografforbundet og registreret bruger på hjemmesiden for at læse dette indlæg.
29. januar 2014 21:29
De er gale de briter!
Jens Panduro: Det bliver værre og værre! Fik denne henvendelse, der endte med et tilbud om 500 pund for arbejdet! Foto og video i København. Og med i det beløb var en 100% copyrightafgivelse fra min side! We would be...
26. november 2013 16:13
Min uge på Instagram
Jens Panduro: Spændende læsning. Det er vist værd at prøve. Jens
24. november 2013 12:09
Photoshop
Jens Panduro: Hej Alle Det kan godt være, at det har været oppe før, men hvad er forskellen på Photoshop CS6 og Photoshop CC? Jeg har Cloudabonnement, så jeg har adgang til download. Jens
12. november 2013 16:14
Final Cut X Advanced
Du skal være medlem af Pressefotografforbundet og registreret bruger på hjemmesiden for at læse dette indlæg.
9. oktober 2013 09:08
Final Cut X Advanced
Du skal være medlem af Pressefotografforbundet og registreret bruger på hjemmesiden for at læse dette indlæg.
7. oktober 2013 12:20
BOOST Inspiration til portrættet - fra det hurtige til det planlagte
Jens Panduro: Kan kun tilslutte mig Peter. Det er sgu fedt, at se hvor hurtigt man kan lave 6-7 forskellige portrætter af den samme person på under 10 minutter. Og samtidig se, at man ikke nødvendigvis behøver alt muligt...
21. september 2013 14:57
Adobe Creative Cloud
Jens Panduro: Tak for svaret Vagn-Ebbe. Det var ikke hele problemet. Fjolset (mig) har to Adobe ID og havde logget ind med det der ikke indeholdt abonnementet på Creative Cloud! Men Adobes telefonsupport var meget tålmodig...
17. juni 2013 07:48
Adobe Creative Cloud
Jens Panduro: Hej Alle Jeg har problemer med, at installere og køre Photoshop på min bærbar. Jeg har cloudabonnement og har afinstalleret det på den ene af de to iMacs det var installeret på. Det er således kun installeret...
16. juni 2013 11:53
Hvilken MacBook skal jeg vælge?
Du skal være medlem af Pressefotografforbundet og registreret bruger på hjemmesiden for at læse dette indlæg.
7. marts 2013 19:37
Hvilken MacBook skal jeg vælge?
Du skal være medlem af Pressefotografforbundet og registreret bruger på hjemmesiden for at læse dette indlæg.
7. marts 2013 14:22
Hvilken MacBook skal jeg vælge?
Du skal være medlem af Pressefotografforbundet og registreret bruger på hjemmesiden for at læse dette indlæg.
7. marts 2013 13:27
ÅP Fest
Jens Panduro: Tak for en god dag. Men jeg er ked af at sige det: det var sgu det dyreste og mindste måltid jeg har betalt for længe! Men nu ved jeg i det mindste hvilken branche jeg skal gå ind i når evnerne ikke rækker...
1. marts 2013 22:45
Billeder bliver mørkere når de kopieres over på WP site, til Word og pdf
Du skal være medlem af Pressefotografforbundet og registreret bruger på hjemmesiden for at læse dette indlæg.
24. januar 2013 06:59
Billeder bliver mørkere når de kopieres over på WP site, til Word og pdf
Du skal være medlem af Pressefotografforbundet og registreret bruger på hjemmesiden for at læse dette indlæg.
23. januar 2013 22:24
 

Alle rettigheder til de anvendte billeder på dette site tilhører den enkelte fotograf. Det er derfor ikke tilladt at anvende disse foto uden tilladelse fra fotografen.

Valid XHTML 1.0 StrictValid CSS!
Pressefotografforbundet
Gl. Strand 46 · 1202 København K

Kontakt Pressefotografforbundet

Dansk Journalistforbund