Deltag i debatten

For at skrive en kommentar skal du være registreret bruger og være logget ind.

Deltag i debatten

FORRIGE 25 · 1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6 · 7 · 8 · 9 · NÆSTE 25
Debat

Årets Pressefoto: Paprør forbudt
Sofus Comer: Kæmpe fejl af bestyrelsen at forbyde paprør. Det skal I ikke. Det lugter mest af alt på et forsøg på at få denne sag ud af verdenen med fortsat rejst pande. Hvis I først begynder på den slags "forbud",...
2. februar 2012 08:24
Bestyrelsen evaluerede Årets Pressefoto
Sofus Comer: Skarp og relevant spørgsmål Jens. Den vil jeg godt støtte op omkring!
1. februar 2012 08:46
Freelancere i frit fald
Sofus Comer: HØRT HØRT HØRT! Sisse Vel skrevet og hvor har du ret. Det er et TEMA der var fremme på fuldstændige samme premisser i 2004, da jeg også var i systemet. Der var ikke noget bedre end at komme ud af det. Systemet...
23. januar 2012 08:41
Erfaringer søges med Mac Book Pro brugere 15
Sofus Comer: Giv dem tørt på!!! Deres hardware og senest software er virkelig begyndt at sutte r.. Dernæst den arrogance der følger med når man forsøger at få afklaring på problemerne.. Jeg vil stærkt overveje om det...
20. januar 2012 08:51
Erfaringer søges med Mac Book Pro brugere 15
Sofus Comer: Skal bare lige sikre mig. Har du evt installeret Lion på den?
19. januar 2012 16:29
De der kan og de der gør
Sofus Comer: "Men det er reelt begrænset, hvor mange der gider ulejlige sig med at stemme. " Det er rigtigt, at der kan være en risiko for at ingen vil. Men hvis nu at man kan deltage i det ypperste af det ypperste,...
9. januar 2012 18:32
De der kan og de der gør
Sofus Comer: Kunne man gøre følgende? Nu har halvdelen af alle fotograferne jo på et eller andet tidspunkt prøvet at være dommere ved åp. Hvad med om man udvalgte året bedste foto, hverdagsfoto, danske hverdagsfoto...
9. januar 2012 14:59
De der kan og de der gør
Sofus Comer: Hej Martin. Fin artikel til et superelevant emne. Måske passer antallet af fotografer der sender ind til ÅP, med antallet af fotografer der lever 100% indtægtsmæssigt af at være fotograf. Jeg tror der er...
9. januar 2012 08:53
Sammenligning: Nikon D4 og Canon 1DX
Sofus Comer: Man kunne have savnet mere video/audio INNOVATION I begge kameraerne. Men ros til flotte specs og ikke voldsomme megapixels! Video i 1920x1080p hos dem begge. ØV der ikke er 50P i Fuld HD, men ok. De skal...
7. januar 2012 11:43
Webmasters nytårstale
Sofus Comer: Kære Jens, igen tak for din webmaster indsats. Dit frivillige blogger arbejde er til stor inspiration.
3. januar 2012 10:04
6000 polaroid-billeder
Sofus Comer: Flot minde om en fotograf. Og hvor er Polaroid, bare genialt!
16. december 2011 08:40
Vi slår dig ihjel!
Sofus Comer: Hej Jørn. Nej det er ikke kun dig, langt fra. Sker også her i Thy! Det sker rundt omkring os og jeg er meget sikker på at det intet har med at være for mange fotografer, forkert kameravalg, eller udseende....
12. december 2011 10:07
Ekstremt langsomme hjemmesider
Sofus Comer: Jens, det er rigtigt at der er ekstra meget ventetid på alle de der ekstra services vi har på hjemmesiderne. Add this, share this, facbook, google+ video cdn, analytics osv osv osv... Dog vil jeg sige at...
10. december 2011 11:49
'Der er alt for mange fotografer'
Sofus Comer: Jo det er rigtigt, men på trods af at de/vi har fået det at vide hele vores liv er ikke ensbetydende med at vi gør det.
8. december 2011 09:06
Misbrug af billede... igen
Du skal være medlem af Pressefotografforbundet og registreret bruger på hjemmesiden for at læse dette indlæg.
2. december 2011 09:41
1.750 nye pressefotografer
Sofus Comer: Ok, det lyder da ikke dårligt... Hvordan skal vi medlemmer gribe det an. Jeg kunne være fristet til at deltage. Meget endda, men er der faldgruber jeg som medlem etisk og juridisk skal være opmærksom på?...
11. november 2011 10:54
Google+ et nyt socialt netværk
Sofus Comer: Hvis I ser Eric Chengs brug af Google+, så er der noget til inspiration. Han har kæmpe succes med at bruge det som fotograf og mange følger ham. Han har valgt at bruge Google+ til fotos, fordi Facebook...
29. september 2011 10:29
Fuck foto
Sofus Comer: Herlig tilgang til dette emne. Er så rørende enig.!
21. september 2011 09:50
Google+ et nyt socialt netværk
Sofus Comer: Jeg syntes også det virker rigtig godt. er vild med deres enkle setup og den måde man browsere store fotos på. Rart at man kan kommentere også. Det er lidt af en nyser at komme igang. Man bliver virkelig...
5. september 2011 08:47
Nyt magasin: Tumult Magazine
Sofus Comer: Nøøj hvor godt og lovende. De andre er inde på det!, det skal ikke være JPGs når man læser tekst. Mere læsevenligt. Issuu er god, men ikke så god. Koncentrere jer for vildt om fremtidens display. iPAD osv....
29. august 2011 13:43
P-vagt slog pressefotograf til blods
Sofus Comer: Det er nok P-Vagtens job, der har drevet ham til et øjebliks "vanvid". Tænk sig at skulle gå og rive penge ud af folk på den måde. Det vil da ødelægge mig efter 20 minutter.
29. august 2011 08:28
Blogger søges
Du skal være medlem af Pressefotografforbundet og registreret bruger på hjemmesiden for at læse dette indlæg.
22. august 2011 11:42
Fotograf vil stoppe Venstre-kampagne
Sofus Comer: Hvor meget skal de så af med i bøde for dette stunt. Hvad siger I, hvad siger juristerne. Der skal da rulle hoveder for sådan noget. Også uden at det bekymrer den brede befolkning. For den brede befolkning...
21. august 2011 10:23
Spændende udvikling af fotografiet
Sofus Comer: Hehe, tør du godt kigge bag de to? Eller i det hele taget nogen af vores politikere som vi har lige nu?
20. august 2011 09:24
Spændende udvikling af fotografiet
Sofus Comer: Flot lavet, Det har været igang længe. Se her på http://mediastorm.com/publication/1976 fra 2005 Det er lavet i Adobe After Effects. Hold da op hvor ville jeg da gerne på et update adobe after effects...
19. august 2011 11:43
Nyt MacOS Lion styresystem til 179 kr
Sofus Comer: Hej Søren, tak for dit reply. Fedt med løsningsforslag. Jeg kender godt til alt det med at reboote, reinstallere osv, så føler mig ikke fortabt, men kunne forestille mig der er mange der sidder derude og...
5. august 2011 11:16

Alle rettigheder til de anvendte billeder på dette site tilhører den enkelte fotograf. Det er derfor ikke tilladt at anvende disse foto uden tilladelse fra fotografen.

Valid XHTML 1.0 StrictValid CSS!
Pressefotografforbundet
Gl. Strand 46 · 1202 København K

Kontakt Pressefotografforbundet

Dansk Journalistforbund