Sofus Comer: Ok, det lyder da ikke dårligt... Hvordan skal vi medlemmer gribe det an. Jeg kunne være fristet til at deltage. Meget endda, men er der faldgruber jeg som medlem etisk og juridisk skal være opmærksom på?...
Sofus Comer: Hvis I ser Eric Chengs brug af Google+, så er der noget til inspiration. Han har kæmpe succes med at bruge det som fotograf og mange følger ham. Han har valgt at bruge Google+ til fotos, fordi Facebook...
Sofus Comer: Jeg syntes også det virker rigtig godt. er vild med deres enkle setup og den måde man browsere store fotos på. Rart at man kan kommentere også. Det er lidt af en nyser at komme igang. Man bliver virkelig...
Sofus Comer: Nøøj hvor godt og lovende. De andre er inde på det!, det skal ikke være JPGs når man læser tekst. Mere læsevenligt. Issuu er god, men ikke så god. Koncentrere jer for vildt om fremtidens display. iPAD osv....
Sofus Comer: Det er nok P-Vagtens job, der har drevet ham til et øjebliks "vanvid". Tænk sig at skulle gå og rive penge ud af folk på den måde. Det vil da ødelægge mig efter 20 minutter.
Sofus Comer: Hvor meget skal de så af med i bøde for dette stunt. Hvad siger I, hvad siger juristerne. Der skal da rulle hoveder for sådan noget. Også uden at det bekymrer den brede befolkning. For den brede befolkning...
Sofus Comer: Flot lavet, Det har været igang længe. Se her på http://mediastorm.com/publication/1976 fra 2005 Det er lavet i Adobe After Effects. Hold da op hvor ville jeg da gerne på et update adobe after effects...
Sofus Comer: Hej Søren, tak for dit reply. Fedt med løsningsforslag. Jeg kender godt til alt det med at reboote, reinstallere osv, så føler mig ikke fortabt, men kunne forestille mig der er mange der sidder derude og...
Sofus Comer: Undskyld Geert, så lige at tråden var hoppet af her, med et ønske om at smutte til bage til snow leopard. Om det tilføjer noget nyt for fotografiet.? Absolut intet! af hvad jeg kan se.
Sofus Comer: Meget enig med Simon. Det hele kører langsommere og der er godt med Kernel panic ligeså. Der er dog gode ting ved det. Der er flere små men lækre facelift i hele interfacet. Launchpad er ikke lige mig....
Sofus Comer: Ok, det ser ud til at den der YouTube video er lukket ned. Det er ligesom så meget andet I disse dage. Jeg har været aktiv på apples discussion sider og har flere posts der er blevet slettet. Og tro mig...
Sofus Comer: Bare Rolig Morten, det har jeg allerede gjordt. I en venlig og konstruktiv tone, skrev jeg at jeg ville gerne give mere feedback, når programmet var færdigt og nævnte listen af direkte mangler. Men til...
Sofus Comer: WTF!§!§! Jeg er skuffet!, Det er ikke en pro udgave. Pyt med at de har lavet det hele om. Det var jeg klar til. Men der mangler helt basale værktøjer der gør at man kan bruge det bare som minimum til semipro...
Sofus Comer: Hej Tine, undskyld så slet ikke der var kommet svar. Det er ikke som sådan at jeg ikke syntes om de sociale medier. Personligt, syntes jeg godt om Linked In og bruger det til at se hvad folk er for nogle...
Sofus Comer: Hmmm, det er ikke noget som helst i vejen med det du skriver. Men hvad med Facebook som virksomhed. Så længe jeg ikke til enhver tid helt selv kan slette min profil med mine billeder og lign, så er det...
Sofus Comer: Øv, jeg havde eller regnet med at det var det næste super kamera til en overkommelig pris. Det er sjældent at D-Preview går så meget ind i de forskellige Cons (negative) ting om et kamera. Men når de gør...
Sofus Comer: Hej Poul-Erik. Jeg syntes der er mere for skillingerne ved GeoPic II end Nikons. Dernæst kan jeg rigtig godt bruge at vælge hvordan den skal bruge mit batteri og hvor intensiv den skal være til at søge....
Sofus Comer: Så snakker vi! Jeg syntes en "Like" eller endda rating funktion kunne være tip top. Så er der retning på uden at det helt skal gemmes væk. Hvis jeg skriver et indlæg eller en tråd og jeg kan se at folk...
28. marts 2011 14:11
Sofus Comer
Fotograf og Webdesigner. Bosiddende i Thy. Ikke langt fra Thisted, Struer, Holstebro, Nykøbing, Skive, Fjerritslev, Hanstholm.
Alle rettigheder til de anvendte billeder på dette site tilhører den enkelte fotograf. Det er derfor ikke tilladt at anvende disse foto uden tilladelse fra fotografen.