Deltag i debatten

For at skrive en kommentar skal du være registreret bruger og være logget ind.

Deltag i debatten

FORRIGE 25 · 1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6 · 7 · 8 · 9 · NÆSTE 25
Debat

Tak og tillykke
Du skal være medlem af Pressefotografforbundet og registreret bruger på hjemmesiden for at læse dette indlæg.
2. november 2007 09:35
Re: ændring af IP adresse
Sofus Comer: Hej Niels Kan du give et eksempel på den I du har fået udleveret. Eller maile fortrolig til mig. Ser din IP sådan her ud? xxx.xxx.xxx.xxx x = 0-255 Mvh Sofus
30. oktober 2007 16:25
Når du installere Leopard OSX 10.5.
Sofus Comer: Kære kollegaer. Jeg har installeret MAC OSX Leopard 10.5 og det gik rigtigt fint pånær da jeg installerede den oveni min 10.4.10 OSX Tiger. Den fjernede af en eller anden grund administrator rettigheder...
1. november 2007 12:35
Re: Hold jer fra Expression Media
Sofus Comer: Thorsten spurgte: Kan man importere iView til Lightroom o.a. program? Ikke mig bekendt. Man kan jo altid sørge for at tage alle sine fotos i sit iView/Media Expression catalog og lave en SYNC ANNOTATIONS....
12. oktober 2007 09:16
Sofus Comer: Holdet bag Mediaexpression kan starte med at lave en autohide funktion af alle .xmp filer. Det er ikke interessant at disse gælder som filer, optager plads. Hvis de vil invitere en flok indenfor i et betateam...
Sofus Comer: Hej Bo og mange tak for linket. Vi prøver igen og ser om den version af Media Expression Microsoft løslod for et halvt år siden, nu virker. Tak til produkt teamet for at de vil høre feedback fra os. Jeg...
Re: Dårlig betaler
Sofus Comer: ???? Tak for hjælpen. Det er løst. Endelig lykkedes det.???? Hej Anders Hvordan lykkedes det? og har du et par fif vi skal vide hvis vi selv ender i samme situation. Hygge Sofus
20. september 2007 19:47
Sofus Comer: Kære folks Jeg lovede at vende tilbage når der skete nyt i Expression Media. Deres seneste version har dog rettet en del fejl, men alligevel er der lidt endnu. Jeg importerede samtlige af mine billeder...
Re: Rejse med fly og fotoudstyr...
Sofus Comer: Nu drejer vi over til forsikringer og det er en god ide. Husk at der er snak om at man ikke automatisk er forsikret ved en evt hjemtransport. Og Europæiske giver næsten halv pris på udstyrs forsikringer....
8. august 2007 20:01
Re: Prissætning på Soundslides
Du skal være medlem af Pressefotografforbundet og registreret bruger på hjemmesiden for at læse dette indlæg.
14. juli 2007 15:27
Sofus Comer: Hej Søren Vil holde øje med den nye Photomechanic. Lyder lidt spændende med katalogisering. Ps, kender godt TAB tasten. Den er ret god :-)
Sofus Comer: Hejsa igen. Jeg lover at melde tilbage når jeg ved mere til Media Expressions skæbne. Indtil da vil jeg som tidligere nævnt varmt anbefale iView Media Pro 3 der trods et par underlige små irriterende features...
Hold jer fra Expression Media
Sofus Comer: Kære kollegaer. Jeg har længe været stor iView Media Pro 3 fan og er det stadigt. Det har nogle geniale features som passer til mit behov. (Ved godt at mange også vil anbefale Photomechanic). Men efter...
Re: Leasing - pas på
Sofus Comer: Hej igen folks og tak for jeres posts Jeg har lige nu modtaget en mail fra Apple Financial Services hvor min kontrakt er opsagt som den burde være her pr. 1.4.2007 Dvs at alt er som det skal være for mig...
1. februar 2007 13:43
Sofus Comer: Hov glemte det lige. Er der nogle der har en kontrakt fra GE (Apple Financial Services) fra foråret 2003. Jeg kunne godt tænke mig at se hvor det står at man skal skriftligt opsige med 3mdrs varsel. Jeg...
Sofus Comer: Kære venner Vi skriver 2007 og jeg kan kun fortryde at jeg ikke var opmærksom på jeres forum indlæg tidligere. Nu er det mig, der skal malkes for penge. Jeg ringede i dag blot for at høre om jeg kunne få...
Re: Dual Boot Mac
Sofus Comer: Helt enig Søren. Blev også lidt paf over den pludselige drejning forummet her tog. I bund og grund handler det vel bare om at vi alle gerne vil bekræftes i at vi har det rette grej. Jeg beklager, hvis jeg...
21. januar 2007 19:45
Re: Dual Boot Mac
Sofus Comer: Til gengæld vil jeg gerne høre fra andre, der har prøvet Dual Boot på en Mac og ikke lader sig indskrænke af gammeldags, fordumsfuld tankegang omkring MS. Nå, så kan jeg heller ikke være med, hvis man...
21. januar 2007 19:45
Årets Pressefoto: En kategori i kassen - tilbage til Sporten
Sofus Comer: Hej PF drenge. Igen ros til webmaster for et genialt og enkelt upload system. Hvis bare World Presse kunne finde ud af det. :-) Min kommentar er mere et spørgsmål. Er der nogle umiddelbare kommentarer fra...
9. januar 2007 21:46
Re: Videofotograf i Århusområdet
Sofus Comer: Hej Geert og snarlig glædelig jul. Lyder sjovt. Har mere eller mindre grejet til netop dette. Men hvad er deadline for produktionen? Mvh Sofus
27. december 2006 19:12
Re: sort-hvide portrætter i photoshop
Sofus Comer: Hej Laier Det er kun nørder der går til kanten :-) God jul Sofus
1. januar 2007 21:52
Re: sort-hvide portrætter i photoshop
Sofus Comer: Gode ideer folks Jeg tager mit farvebillede og åbner Hue Saturation: Hiver saturation til -100 i MASTER vælger rød og arbejder med den nederste slider lightness. Gør det samme med alle de andre farver....
1. januar 2007 21:52
Re: webdesigner
Sofus Comer: Hej Vassing Tak for de pæne ord. Ha det godt Sofus
3. november 2006 19:26
Re: Panasonic LX2... Kender i den og er den god?
Sofus Comer: Hej Michael. Tak for tips Jeg var inde og læse en del godt, men også skidt. Jeg kan konkludere fra ca. 5 anmeldelses sider, at så længe man holder sig til max 200 ISO er det et suverænt kamera, men går...
4. november 2006 02:53
Panasonic LX2... Kender i den og er den god?
Sofus Comer: Kære Kollegaer. Jeg er en smule lun på det nye pocketkamera fra Panasonic på 10MegaPixel. Panasonic LX2 hedder den og står til 4.000 inklusiv på edbpriser. Den har Leica 4x optisk fra 28mm. Den får en ret...
4. november 2006 02:53
Re: Gratisavisen DATO udkommer onsdag
Sofus Comer: Det er jo småtragisk. Jeg er personlig ret glad for at jeg ikke får de her aviser ind af brevsprækken. Jeg stoler ikke på deres kvalitet lige meget hvor gode deres hensigter er. Det er blot en storm der...
16. august 2006 16:32

Alle rettigheder til de anvendte billeder på dette site tilhører den enkelte fotograf. Det er derfor ikke tilladt at anvende disse foto uden tilladelse fra fotografen.

Valid XHTML 1.0 StrictValid CSS!
Pressefotografforbundet
Gl. Strand 46 · 1202 København K

Kontakt Pressefotografforbundet

Dansk Journalistforbund