Deltag i debatten

For at skrive en kommentar skal du være registreret bruger og være logget ind.

Deltag i debatten

1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6 · 7 · 8 · 9 · NÆSTE 25
Debat

Ekstern server
Sofus Comer: Hej Thorkild Prøv HostEurope. Dem er jeg meget glade for. Og de har det hele. Det er på tysk og til dels engelsk. Selve admin delen er tysk, men man lærer hurtigt hvad er hvad.
30. marts 2014 09:14
DV kamera lånes
Sofus Comer: Har allerede fået lov at låne af én. Så alt er ok!
12. januar 2014 20:09
DV kamera lånes
Sofus Comer: Hejsa. Jeg har en røvful dv bånd, jeg gerne vil have digitaliseret en gang for alle. Er der en af jer der har et aflagt DV camera eller båndmaskine med firewire 400 tilslutning jeg kan låne eller leje billigt...
12. januar 2014 19:39
Syv fotografer taler ud om 2013
Sofus Comer: Sad lige og tænkte det samme Claus. :-)
21. december 2013 07:56
DR Nyheder søger tv-fotografer
Sofus Comer: Mogens. Meget ufin post fra dig.
19. december 2013 09:35
Test: Tysk kæmpe også bedste objektiv til Canon
Sofus Comer: Hehe lyder som et super objektiv. Men til en pris over 25.000 og med disse tider kan det undre mig hvem den er henvendt til? De rige amatører?
28. november 2013 08:22
Final Cut X til PC
Sofus Comer: Hej Niels. Desværre kommer det nok ikke til at ske. Men tjek evt denne side for open source muligheder. Bladr ned til Lightworks. Har fulgt den i et stykke tid og den er lovende og ret enkel også. Pro udgaven...
21. november 2013 08:14
Time lapse af byggeri
Sofus Comer: Få en plastic smed til at lave en plast (vejrbestandig) kasse med vandfang, der kan boltes på nabohusvæggen. Før derefter AC strøm ud til kameraet. Kassen med god lås på væggen vil koste dig max 3-4000....
8. november 2013 08:52
Partsbilleder dominerer mediedækning af Syrien-konflikten
Sofus Comer: Det er fedt at der flere partiske upartiske, løse fotos derude. Alt for længe har medierne sovende taget imod en strøm af fotos fra få fotoagenturer. Fotoagenturer der vel og mærket er meget partiske. Se...
26. september 2013 09:17
'Krigsfotografiet har ingen betydning'
Sofus Comer: Herlig Jens. Tak for den satiriske men garanteret 100% sande artikel. Sofus
6. september 2013 11:16
Stigende ledighed
Sofus Comer: "Da en meget stor del af PF´s medlemmer arbejder som freelancere og dermed lovgivningsmæssigt er selvstændige og ikke kan modtage supplerende understøttelse viser tallene ikke nødvendigvis den underbeskæftigelse,...
11. august 2013 09:06
Fotograf truet ud af belastet boligkvarter
Sofus Comer: Vel talt!
5. juni 2013 14:25
Fotograf truet ud af belastet boligkvarter
Sofus Comer: Godt at fotografen er i sikker behold og der var en helt rigtigt ting at gøre. Men jeg kan lidt godt forstå at det bliver sværere og sværere. Grøften mellem rig og fattig højre og venstre bliver større...
1. juni 2013 08:48
Studerende siger nej til gratis arbejde
Sofus Comer: Flot Lasse og Soffi!
30. april 2013 10:44
Video Playground - 80 fotografer i fem dage
Sofus Comer: Fedt initiativ. Jeg er på!
17. april 2013 15:26
Årets Pressefoto er taget af Marie Hald
Sofus Comer: Flot gået Marie!!!
1. marts 2013 14:37
Fire danske fotografer vinder ved World Press Photo
Sofus Comer: Stort tillykke til jer alle!
16. februar 2013 11:01
Nej tak til billeder fra Syrien
Sofus Comer: Hold da op hvor sørgeligt. Nogle gange er de modige fotografer, det eneste de nødlidende har. Det lugter af at der stikker noget langt værre under end at avisen vil undgå døde fotografer. Gad vide, hvem...
7. februar 2013 08:23
Multieksponeringer bortdømt i Årets Pressefoto
Sofus Comer: Jeg kan ikke lade være med at undres over, hvorfor den ene gang om året at det er så hammer vigtigt, at pressefotografiet er troværdigt. Og hvad er troværdigt? Følgende faktorer spiller ellers ind, for...
24. januar 2013 09:36
Final Cut X?
Sofus Comer: Efter at have opgraderet til Mountain Lion og FCPX 10.0.6 spiller det virkelig godt. Men 10.0.7 (senest version), har små irritationer for nogle. Slå evt Spotlight Indexing fra på din video disk. Det er...
4. januar 2013 09:48
Tillykke til verdens bedste PF-webmaster!
Sofus Comer: Stort tillykke Jens. Og ros for din helt igennem prof måde at være redaktør, webmaster på. Jeg kunne forestille mig at du har haft en del frustrationer undervejs, men dem er der ikke en af medlemmerne der...
19. december 2012 08:25
14. december: Fotograferende journalister
Sofus Comer: God artikel Jens. Spændende læsning med en mindre "spændende" udvikling. Tror ikke vi kan gøre andet end at gøre os selv hammer uundværlige. Og hvordan gør vi så lige det? Vi kan starte med at spørge hver...
14. december 2012 08:48
Retina skærm
Sofus Comer: Hej Michael Hvis ikke du kan se problemet med at retina skærm stiller krav til fotos på hjemmesider (Gnidret) så er der ikke noget problem. Du får en hurtig maskine helt sikkert. Kunne du ikke se forskel...
11. november 2012 09:47
Retina skærm
Sofus Comer: Glemte lige at nævne hvorfor det ikke er sjovt at se på hjemmesider der ikke er retina klare på en retina skærm. De virker simpelthen gnidret. Jeg har lavet en lille demo her for at demonstrere hvad jeg...
10. november 2012 09:25
Retina skærm
Sofus Comer: Uden tvivl er det flot med retina. Det står knivskarpt og de skulle efter sigende være lynhurtige. Men jeg vil vente lidt, hvis du kan. For det er ikke kun programmer der skal opdateres. Det er også alle...
10. november 2012 09:05
Bliver du tilbudt gratis arbejde?
Sofus Comer: Sørgelig tendens ja. Men det er ikke ene og alene pga. griskhed. Det er også fordi vi er ved at løbe tør for penge (Eller flere lånemuligheder). Sådan helt seriøst. Ligesom Boligboblen. Nu er det ledigjournalist/fotografboblen...
8. oktober 2012 08:11
 

Alle rettigheder til de anvendte billeder på dette site tilhører den enkelte fotograf. Det er derfor ikke tilladt at anvende disse foto uden tilladelse fra fotografen.

Valid XHTML 1.0 StrictValid CSS!
Pressefotografforbundet
Gl. Strand 46 · 1202 København K

Kontakt Pressefotografforbundet

Dansk Journalistforbund