Claus Sjödin: Vil tilføje, at jeg har en ekstern macskærm af ældre dato på thunderbolt udgangen, begge usb-udgange benyttes, det samme gør FW800 udgangen. Claus
Claus Sjödin: Jeg har en Mac Book Pro, Model-id: MacBookPro8,2, (MBP) som giver mig hovedbrud. Specifikationerne er sådan: Modelnavn: MacBook Pro Model-id: MacBookPro8,2 Processornavn: Intel Core i7 Processorhastighed: 2,2...
Claus Sjödin: Hej Jens, Kan du trække tal ud, der viser, hvad fordelingen er mellem fastansatte, studerende (incl. praktik) og freelancere i årets udgave af ÅP? vh, Claus Sjödin
Claus Sjödin: Det er ikke kameraet der tager gode billeder, det er en fejlantagelse, som har huseret blandt amatører i mange år. Tror det stadig er muligt, at få et godt brugt F4 eller F5 til en god pris - det kan det...
Claus Sjödin: Jeg kan sige som en af de medvirkende i tv-dokumentaren 'Wall Street indefra' (frit citeret efter min hukommelse). "Når du spørger sådan, ved jeg ikke hvordan jeg skal svare på dit spørgsmål".
Claus Sjödin: En rigtig god mandagsblog (som mange andre i øvrigt). Det er meget relevante spørgsmål Geert Mørk stiller - og et indlæg med go' energi i. Tak for det Geert! :) Claus Sjödin
Claus Sjödin: I lovens tekst står der: "Stk. 6. Billedoptagelse uden for rettens bygninger af sigtede, tiltalte og vidner, der er på vej til eller fra et retsmøde i en straffesag, er forbudt, medmindre den pågældende...
Claus Sjödin: Hej Jørn, Hvad en tudekiks er, kan du læse her http://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=tudekiks Du er ikke 'folket', men kan være en del af 'folket'. Det ærgrer mig, at du slet, slet ikke bemærker/nævner at...
Claus Sjödin: Bloggerne på PF's hjemmeside (Jørn, Geert og den resignerede Michael) skal skal smide tudekiksene væk og tørre øjnene. Der er ikke den store debat på sitet, og når det endelig sker, er det ofte ikke medlemmer...
Claus Sjödin: Og en fotograf kan faktisk godt eje et kamera privat, ligesom en taxavognmand kan eje en bil til privat brug. Og så skal der ikke moms på ved salg.
Claus Sjödin: Hvis man læser kursusbeskrivelsen, er der lagt en del op til, at deltagerne er på en redaktion i dagligdagen (det kan selvfølgelig tolkes bredt). Så det må være de fastansatte du 'fisker' efter. Selvklart...
Claus Sjödin: Der findes også VisibleDust, som i dk kan købes her http://www.visibledust.dk Produktet er canadisk og har flere år på bagen. Har selv købt Artic Butterfly 724, og det virker umiddelbart som et godt produkt,...
Claus Sjödin: Desværre er linket til Terje Hellesøs hjemmeside 'dødt', men i artiklen der henvises til skriver Hellesø følgende: "Idag arbetar jag dagligen med Photoshop – mina inskannade bilder behöver rengöras från...
Claus Sjödin: Men Ebbesen forsøger da at komme med et svar, og holder sig til emnet i tråden. Det er ikke alle (incl. undertegnede) der gør det :-) mvh Claus
Claus Sjödin: Her er et eksempel på, hvad jeg mener er, rigtig god læsbarhed, flot præsentation af billederne, billedtekst integreret i det lille (i) på billedet hjælper mig med lidt mere info om billedet (det savner...
30. august 2011 08:56
Claus Sjödin
Claus Sjödin arbejder som selvstændig fotograf og journalist. Han er uddannet fotojournalist fra Danmarks Journalisthøjskole i Århus, og har en kort periode siddet i Pressefotografforbundets bestyrelse.
Alle rettigheder til de anvendte billeder på dette site tilhører den enkelte fotograf. Det er derfor ikke tilladt at anvende disse foto uden tilladelse fra fotografen.