Deltag i debatten

For at skrive en kommentar skal du være registreret bruger og være logget ind.

Deltag i debatten

FORRIGE 25 · 3 · 4 · 5 · 6 · 7 · 8 · 9 · 10 · 11 · NÆSTE 25
Debat

O-fotoaftalen 2010-12 er nu sendt til urafstemning blandt PF-medlemmer
Du skal være medlem af Pressefotografforbundet og registreret bruger på hjemmesiden for at læse dette indlæg.
18. november 2010 13:01
O-fotoaftalen
Du skal være medlem af Pressefotografforbundet og registreret bruger på hjemmesiden for at læse dette indlæg.
17. november 2010 08:46
Fagfestival: Lokalfotografens fremtid
Claus Sjödin: Hehe. Hvem har sidst set et dagblad søge efter en fotojournalist, der skal kunne skrive, fotografere og lave video. mvh Claus Sjödin http://www.claussjodin.com
16. november 2010 11:36
Nedlæg 'Årets Pressefoto'
Claus Sjödin: Det er glædeligt, at der er en åbning hos Formanden til at overveje en anden arbejdsfordeling ifm. ÅP. En bemærkning til misundelsen fra andre lande. Hvis misundelsen fra andre (unavngivne) lande gælder...
11. november 2010 06:46
Nedlæg 'Årets Pressefoto'
Claus Sjödin: Jeg læser Søren Steffens forslag som en frustration over, at ÅP er meget synligt, meget ressourcekrævende og meget fremtrædende i PF, set i forhold til synligheden af det faglige arbejde som måske, i Søren...
10. november 2010 15:55
NemID og Mac
1. november 2010 15:08
Det er helt GaGa
Claus Sjödin: Hvad gælder ved en koncert, hvor der betales entré? Det var, så vidt jeg husker, ikke på pensum da Frøbert gennemgik problematikken for mange år siden. Men da var det heller ikke 'in' at lave fotokontrakter...
31. oktober 2010 13:12
PF Generalforsamling
Claus Sjödin: Det er jo hvad der sker når man bliver ældre. Brug for mindre søvn og hukommelsen begynder at svigte :-) Go' weekend! mvh, Claus Sjödin
15. oktober 2010 16:54
PF Generalforsamling
Claus Sjödin: Det undrer mig at tidspunktet er kl. 10, når PF fomand Lars Lindskov i 2008, altså sidst generalforsamlingen blev holdt i København, sagde: "tidspunket nok var vel tidligt, og lovede at lave det om. " jvf...
14. oktober 2010 18:39
PF Generalforsamling
Claus Sjödin: Flemming, det er fedt at du tager fra Herning til København for at deltage i generalforsamlingen. Det tager jeg hatten af for! Og det ser ud til, at fotografer i Herning også kan brokke sig - over deres...
13. oktober 2010 08:37
PF Generalforsamling
Claus Sjödin: Er det ikke lidt pjattet, at starte en generalforsamling klokken 10 når det skal afholdes i København. På den måde sikrer man, at der stort set ikke kommer medlemmer fra Jylland. Skal du fra Århus og være...
12. oktober 2010 16:49
Vinderbilleder anklages for fotosnyd
Claus Sjödin: Og her er vinderbilledet - kunne godt være med på ÅP et år hvor dommerne ikke var helt skarpe :-) http://vejret.tv2.dk/artikel/id-34003727:her-er-vinderbilledet-i-skyd-den-danske-sommer.html
4. oktober 2010 14:23
Dummebøde
Claus Sjödin: Jens Tønnesen skrev 12. august 2010 14:14 "Jeg kan se, at den indeholder brancher, der beskæftiger sig med 'Kommunikationsdesign og grafisk design', 'Databehandling... Men problemet er vel, at der stadig...
15. september 2010 08:07
Fotoforbud til ramadan-middag
Claus Sjödin: Selvfølgelig er det, som udgangspunkt, i offentlighedens interesse, at der kan fotograferes og refereres frit fra offentlige steder og bygninger. Det vækker min undren, at et ramadan-arrangement i Folketinget,...
7. september 2010 06:34
Er pressefriheden i Danmark på vej i affaldsspanden
6. september 2010 18:37
Dummebøde
Claus Sjödin: Det var alligevel en del penge for at håndtere dit faglige affald. Er det fra din tid i PF's bestyrelse, eller er det fagligt affald i almindelighed. Jeg tænker bare på, om det er noget belastende fagligt...
11. august 2010 15:13
Dummebøde
Claus Sjödin: http://bit.ly/bQdrSz
11. august 2010 15:05
Se resultatet her
22. maj 2010 19:58
Apple Care Protection Plan
21. maj 2010 13:36
Fotografer med konkurrenceklausul
Claus Sjödin: Det er jeg med på - men jeg går alligevel ud fra, at fotograferne har læst deres kontrakt og har været klar over at der stod EFTER at kontraktforholdet er ophørt. Men det er jo ejendomsmæglerfotografer...
17. maj 2010 09:13
Fotografer med konkurrenceklausul
Claus Sjödin: Vi har vel allerede en slags variant af denne klausul, omend den ikke er skriftlig. Så vidt jeg er orienteret, kan man ikke samtidigt arbejde for Aller og for eksempel Egmont. I frelanceverdenen er det...
17. maj 2010 08:45
IPad - fed gadget eller anvendelig værktøj
Claus Sjödin: WeTab - selvfølgelig ;-)
11. maj 2010 12:46
IPad - fed gadget eller anvendelig værktøj
Claus Sjödin: Rigtig interessant læsning. Det kunne være fedt, hvis du kunne teste wePad op mod iPad. Det vil jeg glæde mig til :-) http://wetab.mobi/en
11. maj 2010 12:31
Freelancestartkursus for fotografer
Claus Sjödin: Kære Benny Kühnell og til dels også Steen Flemming Jørgensen Jeg synes det er meget interessant, at I sætter spørgsmålstegn ved de krav der er opstillet for at blive medlem af specialforeningen Pressefotograf...
29. april 2010 09:59
Freelancestartkursus for fotografer
Claus Sjödin: Søren Skarby skrev 27. april 2010 12:56 Jeg er ked af at det lander lige midt i jeres opgave, men det har altid været meget svært at passe ind i DJHs planer. --------------------------------- Det kan da...
28. april 2010 18:00
Kom så væk fra de baner...
Claus Sjödin: Vagn Knudsen skrev 27. april 2010 17:34 Amatørfotografer burde overhovedet ikke have adgang til banen, men klubberne ser jo deres snit til på den måde, at få gratis billeder eller billeder til ganske latterlige...
27. april 2010 17:54

Alle rettigheder til de anvendte billeder på dette site tilhører den enkelte fotograf. Det er derfor ikke tilladt at anvende disse foto uden tilladelse fra fotografen.

Valid XHTML 1.0 StrictValid CSS!
Pressefotografforbundet
Gl. Strand 46 · 1202 København K

Kontakt Pressefotografforbundet

Dansk Journalistforbund