Deltag i debatten

For at skrive en kommentar skal du være registreret bruger og være logget ind.

Deltag i debatten

FORRIGE 25 · 1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6 · 7 · 8 · 9 · NÆSTE 25
Debat

Luderfotografi
Claus Sjödin: Hej Jørn, Hvad en tudekiks er, kan du læse her http://ordnet.dk/ddo/ordbog?query=tudekiks Du er ikke 'folket', men kan være en del af 'folket'. Det ærgrer mig, at du slet, slet ikke bemærker/nævner at...
25. oktober 2011 14:02
Luderfotografi
Claus Sjödin: Bloggerne på PF's hjemmeside (Jørn, Geert og den resignerede Michael) skal skal smide tudekiksene væk og tørre øjnene. Der er ikke den store debat på sitet, og når det endelig sker, er det ofte ikke medlemmer...
24. oktober 2011 18:42
Moms regler
Claus Sjödin: Og en fotograf kan faktisk godt eje et kamera privat, ligesom en taxavognmand kan eje en bil til privat brug. Og så skal der ikke moms på ved salg.
21. oktober 2011 11:47
Storytelling med multimedie
Claus Sjödin: Hvis man læser kursusbeskrivelsen, er der lagt en del op til, at deltagerne er på en redaktion i dagligdagen (det kan selvfølgelig tolkes bredt). Så det må være de fastansatte du 'fisker' efter. Selvklart...
28. september 2011 10:54
Rensning af chip
Claus Sjödin: Der findes også VisibleDust, som i dk kan købes her http://www.visibledust.dk Produktet er canadisk og har flere år på bagen. Har selv købt Artic Butterfly 724, og det virker umiddelbart som et godt produkt,...
12. september 2011 11:19
Prisbelønnet norsk fotograf afsløret i photoshop-fusk
Claus Sjödin: Desværre er linket til Terje Hellesøs hjemmeside 'dødt', men i artiklen der henvises til skriver Hellesø følgende: "Idag arbetar jag dagligen med Photoshop – mina inskannade bilder behöver rengöras från...
7. september 2011 05:46
Prisbelønnet norsk fotograf afsløret i photoshop-fusk
6. september 2011 05:52
Brug af billede i annonce
Claus Sjödin: Men Ebbesen forsøger da at komme med et svar, og holder sig til emnet i tråden. Det er ikke alle (incl. undertegnede) der gør det :-) mvh Claus
5. september 2011 10:19
Nyt magasin: Tumult Magazine
Claus Sjödin: Her er et eksempel på, hvad jeg mener er, rigtig god læsbarhed, flot præsentation af billederne, billedtekst integreret i det lille (i) på billedet hjælper mig med lidt mere info om billedet (det savner...
30. august 2011 06:56
Idolbilleder
Claus Sjödin: Hehe, det kan jeg sagtens hjælpe dig med. Jeg har en kopi :-)))
29. juni 2011 19:39
Photoshelter - (og andre webarkiver i det hele taget)
Claus Sjödin: Jeg bruger selv PhotoShelter http://claussjodin.photoshelter.com og anvender det udelukkende for at mine kunder kan downloade deres billeder i et lukket system som fungerer. Derudover kan PhotoShelter...
6. juni 2011 09:37
På skovtur med Steve Borth II
Claus Sjödin: Benny Kühnell skrev 30. maj 2011 22:25 "men derimod en falden på halen fordi filmen er lavet med et fotografi apperatur der også kan tage video". Niels Riis Ebbesen skrev 31. maj 2011 09:50 "...musikvideoen...
31. maj 2011 10:12
'Et kort øjeblik overvejer jeg at ringe til Jydske Vestkysten'
Claus Sjödin: At have styr på sin egen praktiksøgning, citere korrekt og have alt fakta på plads på en så kaotisk dag - det er imponerende af en 3. semester studerende.
18. maj 2011 15:35
Freelance PF'ere må nu ansætte fotografelever - er det godt? Spørgsmål til bestyrelsen
Du skal være medlem af Pressefotografforbundet og registreret bruger på hjemmesiden for at læse dette indlæg.
16. april 2011 14:24
Pris på fotos i skolebog nettet
Du skal være medlem af Pressefotografforbundet og registreret bruger på hjemmesiden for at læse dette indlæg.
11. april 2011 11:57
Forbud mod landbrugsfotos
Claus Sjödin: Heller ikke den svenske historie var det pure opspind. http://djfotograferne.dk/Nyheder/2011/Marts/Protester-over-svensk-fotoforbud-/ http://www.pfk.se/pfk/
1. april 2011 16:18
Forbud mod landbrugsfotos
1. april 2011 10:47
Fotograferende journalister ind i PF
Claus Sjödin: Sikken dejlig melding i starten af 2. kvartal - vi har længe trængt til forandring i foreningen. Og de nye medlemmer skal nok skabe debat på hjemmesiden - både i det åbne og det lukkede forum :-) mvh, Claus
1. april 2011 05:13
Freelance PF'ere må nu ansætte fotografelever - er det godt? Spørgsmål til bestyrelsen
31. marts 2011 11:32
30. marts 2011 19:47
30. marts 2011 18:25
'Danmark bliver en diktaturstat'
30. marts 2011 14:26
30. marts 2011 10:45
29. marts 2011 18:15
29. marts 2011 17:13
29. marts 2011 15:23

Alle rettigheder til de anvendte billeder på dette site tilhører den enkelte fotograf. Det er derfor ikke tilladt at anvende disse foto uden tilladelse fra fotografen.

Valid XHTML 1.0 StrictValid CSS!
Pressefotografforbundet
Gl. Strand 46 · 1202 København K

Kontakt Pressefotografforbundet

Dansk Journalistforbund