Deltag i debatten

For at skrive en kommentar skal du være registreret bruger og være logget ind.

Deltag i debatten

FORRIGE 25 · 1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6 · 7 · 8 · 9 · NÆSTE 25
Debat

Forudsigelighed i Årets Pressefoto
Claus Sjödin: "Den ene del af diskussionen handler om det etiske aspekt i at udstille en ung piges død i alverdens aviser. For mig at se er Fabienne blevet selve symbolet på jordskælvet i Haiti, ligesom billedet af den...
25. marts 2011 13:19
Claus Sjödin: Da jeg skrev budbringeren, tænkte jeg faktisk på fotograferne på billedet. Beklager, hvis jeg har været uklar i min kommunikation. På debatten på journalisten.dk, som Jens Tønnesen gør opmærksom på, er...
24. marts 2011 20:34
Claus Sjödin: Lystig debat.? Hmmm, tre indlæg - så er der mere knald på debatten her :-)
24. marts 2011 19:42
Claus Sjödin: Jeg ved ikke, om du selv tør komme med et bud? Men jeg er ikke et sekundt i tvivl om, hvilket jeg mener er det mest uhyggelige eller nærmere ulykkelige - det er de begge. For de viser en 15-årig pige, der...
21. marts 2011 20:07
Så blev vi lige sat på plads...
Du skal være medlem af Pressefotografforbundet og registreret bruger på hjemmesiden for at læse dette indlæg.
21. marts 2011 17:26
Informations Fotopris 2011
Claus Sjödin: Information har i dag offentliggjort vinderen af Informations Fotopris 2011 Tillykke :-) http://www.information.dk/fotobloggen
25. februar 2011 20:28
7.000 taka for manglende fotonavn
Claus Sjödin: Havde han været fotograf i DK, og krævet det hos en kunde, havde det nok været det sidste job han havde lavet for netop den kunde. Men herligt at han får 100$ -
18. februar 2011 21:33
Pressen overfaldes i Kairo
Claus Sjödin: Det er godt at der sættes fokus på problemet, også i DK. Det er ikke acceptabelt at pressen ikke frit kan rapportere om det der foregår, men på den anden side, hvad havde de ventet. Den egyptiske presse...
4. februar 2011 16:05
FreelanceNøglen i ny forklædning
Claus Sjödin: Enig og målløs. Både find-freelancer.dk og journalistforbundet.dk er intet mindre end en katastrofe. Hvorfor mon man har smidt en BETA version ud. Skal vi alle være testpanel?? Hvor er det ærgerligt, for...
21. januar 2011 09:17
Fotojournalist Lucas Mebrouk Dolega død af sine kvæstelser
18. januar 2011 08:08
Fotojournalist ikke dræbt i Tunis
17. januar 2011 18:03
De To Afgørende Forskelle
Claus Sjödin: Tak Mads, Du har fat i det helt rigtige perspektiv. God jul, Claus Sjödin
22. december 2010 08:13
Giv pressen med de rødglødende stave
Claus Sjödin: Der er vist ikke meget troll over NRE i denne tråd. Hvis I er uenig i hans synspunkter, kan I jo tage diskussionen eller ignorere ham. Jeg undrer mig over, at der er så mange der vil diskutere, hvem der...
18. december 2010 21:01
Claus Sjödin: Lad dog være med at slå budbringeren ihjel. Så længe det er et åbent forum, har NRE alt ret i hele verden til at være med i diskussionen. Med hensyn til politiet og deres rødglødende stave, kan alle der...
18. december 2010 11:31
Claus Sjödin: Der er mange af læserne på jp.dk, der finder det ok, at politiet agerer som de gør i situationen. Hvis pressen skal finde sympatisører, er det vist ikke lige hos disse læsere http://jp.dk/opinion/ordeterdit/article2279518.ece
16. december 2010 11:07
Breaking News: Manipulerede forlovelsesfotos
Claus Sjödin: Tsk, tsk - hvis ikke man ved, hvad man taler om, er det ikke noget problem at klaske den ene afsløring på bordet efter den anden.
15. december 2010 14:57
Kritik af PF's webmaster
Claus Sjödin: Lønforhandling! Skal webmaster nu også belønnes med usselt mammon? Hvordan skal han kunne tjene to herrer - både PF og penge? Hvis han får penge, er det endnu mere kritisabelt, at han ikke har fået alt...
23. november 2010 16:46
O-fotoaftalen 2010-12 er nu sendt til urafstemning blandt PF-medlemmer
Du skal være medlem af Pressefotografforbundet og registreret bruger på hjemmesiden for at læse dette indlæg.
18. november 2010 14:01
O-fotoaftalen
17. november 2010 09:46
Fagfestival: Lokalfotografens fremtid
Claus Sjödin: Hehe. Hvem har sidst set et dagblad søge efter en fotojournalist, der skal kunne skrive, fotografere og lave video. mvh Claus Sjödin http://www.claussjodin.com
16. november 2010 12:36
Nedlæg 'Årets Pressefoto'
Claus Sjödin: Det er glædeligt, at der er en åbning hos Formanden til at overveje en anden arbejdsfordeling ifm. ÅP. En bemærkning til misundelsen fra andre lande. Hvis misundelsen fra andre (unavngivne) lande gælder...
11. november 2010 07:46
Nedlæg 'Årets Pressefoto'
Claus Sjödin: Jeg læser Søren Steffens forslag som en frustration over, at ÅP er meget synligt, meget ressourcekrævende og meget fremtrædende i PF, set i forhold til synligheden af det faglige arbejde som måske, i Søren...
10. november 2010 16:55
NemID og Mac
1. november 2010 16:08
Det er helt GaGa
Claus Sjödin: Hvad gælder ved en koncert, hvor der betales entré? Det var, så vidt jeg husker, ikke på pensum da Frøbert gennemgik problematikken for mange år siden. Men da var det heller ikke 'in' at lave fotokontrakter...
31. oktober 2010 14:12
PF Generalforsamling
Claus Sjödin: Det er jo hvad der sker når man bliver ældre. Brug for mindre søvn og hukommelsen begynder at svigte :-) Go' weekend! mvh, Claus Sjödin
15. oktober 2010 18:54
PF Generalforsamling
Claus Sjödin: Det undrer mig at tidspunktet er kl. 10, når PF fomand Lars Lindskov i 2008, altså sidst generalforsamlingen blev holdt i København, sagde: "tidspunket nok var vel tidligt, og lovede at lave det om. " jvf...
14. oktober 2010 20:39

Alle rettigheder til de anvendte billeder på dette site tilhører den enkelte fotograf. Det er derfor ikke tilladt at anvende disse foto uden tilladelse fra fotografen.

Valid XHTML 1.0 StrictValid CSS!
Pressefotografforbundet
Gl. Strand 46 · 1202 København K

Kontakt Pressefotografforbundet

Dansk Journalistforbund