Deltag i debatten

For at skrive en kommentar skal du være registreret bruger og være logget ind.

Deltag i debatten

Debat

BOOST Inspiration til portrættet - fra det hurtige til det planlagte
Peter Elmholt: Tak for en dejlig dag med Søren Bidstrup og kolleger. Super inspirerende og skønt. Bedste hilsner Peter
21. september 2013 09:48
Magasinfotografens hemmelige lag
Peter Elmholt: Også ja tak herfra :)
23. november 2012 08:27
Imacon Flextight Precision 2 - HJÆLP behov
Peter Elmholt: Hej Lars Jeg har selv en opsætning til scanning der hedder Imacon Photo, Windows XP og med 2´nd Wave SCSI til firewire-converter. I starten havde jeg en masse problemer med at få det til at køre indtil...
12. september 2012 09:28
Vi slår dig ihjel!
Peter Elmholt: Hej Jørn Tak for en god artikel om de løse knytnæver derude. Jeg har altid beundret dit mod med kameraet over skulderen. Hvis du ikke har været udsat for disse trusler før i dit lange reporter liv, undrer...
12. december 2011 11:43
Første kig på Leica M9
Peter Elmholt: Hej Thorsten. Virkelig nogle dejlige artikler du laver. Jeg har læst din field test på M9, og venter i øvrigt på et eksemplar af slagsen. I din artikel skriver du om buffer hastighed og Sd kort. Tiden før...
26. september 2009 14:04
For første gang i Perpignan
Peter Elmholt: Hej Jens Tak for en osende fin stemning fra Perpignan. Fortsat god tur, måske jeg skulle overveje at tage afsted næste år. Bedste hilsner Peter Elmholt
1. september 2009 10:20
Chiprens
Peter Elmholt: Hej Johnny Jeg ved snart ikke hvad jeg skal gøre for at lokke dig her over. Til Viby har du 1 time og 40 min. kørsel og til Valby har du 1 time og 18 min. kørsel Jeg ved godt hvilket renseri jeg ville vælge....
21. maj 2008 14:34
Re: Træk i nødbremsen!
Du skal være medlem af Pressefotografforbundet og registreret bruger på hjemmesiden for at læse dette indlæg.
25. marts 2006 13:19
Re: Det’ en OM’er!!!!!
Du skal være medlem af Pressefotografforbundet og registreret bruger på hjemmesiden for at læse dette indlæg.
6. januar 2006 15:47
Re: Nu er det nok!!!
24. november 2005 09:45
Billeder ud af Polfotoarkiv
4. maj 2004 06:49
Polfoto??
3. maj 2004 22:26

Alle rettigheder til de anvendte billeder på dette site tilhører den enkelte fotograf. Det er derfor ikke tilladt at anvende disse foto uden tilladelse fra fotografen.

Valid XHTML 1.0 StrictValid CSS!
Pressefotografforbundet
Gl. Strand 46 · 1202 København K

Kontakt Pressefotografforbundet

Dansk Journalistforbund