Deltag i debatten

For at skrive en kommentar skal du være registreret bruger og være logget ind.

Deltag i debatten

1 · 2 · 3 · 4 · NÆSTE 25
Debat

Kursus
Du skal være medlem af Pressefotografforbundet og registreret bruger på hjemmesiden for at læse dette indlæg.
10. juni 2012 16:37
Kursus
Du skal være medlem af Pressefotografforbundet og registreret bruger på hjemmesiden for at læse dette indlæg.
10. juni 2012 08:21
Anbefaling af billeddatabase
2. december 2011 17:04
2. december 2011 14:45
2. december 2011 07:39
30. november 2011 10:08
Idolbilleder
Johnny Anthon Wichmann: Undskyld, men var der ikke et indlæg her til morgen. Sad og læste det på min mobil men blev ikke færdig. Hvor er indlægget henne nu?
29. juni 2011 11:11
Photoshelter - (og andre webarkiver i det hele taget)
Johnny Anthon Wichmann: PhotoShelter er især til brug for DIT eget arkiv. Jeg får ikke ret mange henvendelser fra tilfældige besøgende. Næsten alle mine billeder er fra bestillingsjobs, hvor kunder, jeg kender, har adgang. Der...
7. juni 2011 07:21
Photoshelter - (og andre webarkiver i det hele taget)
Johnny Anthon Wichmann: Hej Miklas Jeg bruger PhotoShelter hver dag. Kontakt mig gerne, så kan du oprettes som kunde eller bruger og se hvordan det fungerer bagom. jaw@wichmannreportage.dk Som kundearkiv: Jeg bruger det til...
4. juni 2011 09:11
Besøgstallet falder
Johnny Anthon Wichmann: Jeg kan kun tale for mig selv og de kolleger, jeg chatter/ringer/skyper/mødes med i dagligdagen. Vi får snakket venligt og fagligt og vi holder os til emnerne. Det, jeg har savnet længe på PF debatsider,...
20. september 2010 21:33
Besøgstallet falder
Johnny Anthon Wichmann: Hm...tak til Niels...Vi venter allesammen på dit indlæg. Du lukker jo debatten hver gang med dine flotte nuancer.
15. september 2010 08:19
Freelancestartkursus for fotografer
Johnny Anthon Wichmann: Sofus forsøgte at vende tilbage til tråden "Freelancestartkursus for fotografer". Er det ikke en god ide at flytte de andre indlæg over i en anden tråd? vh Johnny Anthon Wichmann
5. maj 2010 06:32
FTP Hotel
Johnny Anthon Wichmann: Undskyld..det var et kort svar lige før. PhotoShelter virker for mig. Man kan bruge løsningen som ens arkiv, invitere kunder ind i deres egne personlige, ikke offentlige - og lukkede - mapper. Det gør jeg....
30. januar 2010 10:22
FTP Hotel
Johnny Anthon Wichmann: Photoshelter.com
30. januar 2010 07:36
IPhone Kort læser
Johnny Anthon Wichmann: Stefan, det lyder interessant. Kan du beskrive arbejdsgangen kort? vh Johnny
23. november 2009 11:51
IPhone Kort læser
Johnny Anthon Wichmann: Hej Claus Godt spørgsmål...der er ikke nogen smart løsning endnu, måske er det en af de ting, der aldrig bliver opfundet :-( Jeg spurgte om det samme på en anden tråd: http://www.pressefotografforbundet.dk/debat.php?thread=10051&id=10051&comments=fotografi
25. september 2009 06:25
Hovedhistorien skudt med iPhone
Johnny Anthon Wichmann: Findes der egentlig en CF kortlæser til iPhone?
16. september 2009 07:42
Høj forsikringspræmie
Johnny Anthon Wichmann: Tryg/Max Lavig er en allrisk forsikring, der dækker de fleste skader på udstyret, bl.a. indbrud i bilen. Tryg/MaxLevig forlanger ikke tyverialarm i bilen. Man betaler en %-del af nyprisen.
27. juli 2009 07:49
Høj forsikringspræmie
Johnny Anthon Wichmann: Hej Per Jeg har erfaring med, at Max Levig er sindsygt dygtige til at tale erstatningen ned, når uheldet er ude. vh wichmann
26. juli 2009 14:36
Final Cut film til web
Johnny Anthon Wichmann: Nu virker det! Ja det er længe siden, jeg har spurgt, men det der video er lidt af en tidrøver og der er jo også andet at lave. men nu har jeg lavet et lille videojob igen. Så her er opfølgningen: Jeg gemmer...
22. marts 2009 19:39
Final Cut film til web
Johnny Anthon Wichmann: Tak til Jens og Søren. Jeg har hentet Flip4Mac Studio og nu virker exporten WMV MPEG Streamclip virker på samme måde. Men nu bliver jeg nysgerrig efter at exportere til Falsh filer. Søren, hvilke indstillinger...
3. februar 2009 21:51
Final Cut film til web
Johnny Anthon Wichmann: Hej Jeg sidder med en video sekvens og har Final Cut Express, som skal exporteres til web. Folk på PC skal åbenbart have opgraderet eller installeret Quick Time for at kunne se den. Hvordan får jeg exporteret...
3. februar 2009 09:59
Chiprens
Johnny Anthon Wichmann: Jeg er med. Vi kunne mødes på midten..hos mig i Nyborg. ;-)
25. maj 2008 21:08
Chiprens
Johnny Anthon Wichmann: Tak Peter, Søren og Erik. Jeg er jo fynbo og ved ikke rigtig hvilken vej, jeg skal køre. Men jeg ved, at der er frokost og frisk kaffe hos Peter i Kbh., og så kan og så kan vi jo køre til Sydsjælland og...
23. maj 2008 08:42
Chiprens
Johnny Anthon Wichmann: Hej Erik Det tør jeg ikke. Sidst jeg legede med trykluft, kostede det en udskiftet chip...
20. maj 2008 19:16
Chiprens
Johnny Anthon Wichmann: OK fint, tak, Mogens nogen nærmere Fyn?
20. maj 2008 13:42

Alle rettigheder til de anvendte billeder på dette site tilhører den enkelte fotograf. Det er derfor ikke tilladt at anvende disse foto uden tilladelse fra fotografen.

Valid XHTML 1.0 StrictValid CSS!
Pressefotografforbundet
Gl. Strand 46 · 1202 København K

Kontakt Pressefotografforbundet

Dansk Journalistforbund