Johnny Anthon Wichmann: Undskyld, men var der ikke et indlæg her til morgen. Sad og læste det på min mobil men blev ikke færdig. Hvor er indlægget henne nu?
Johnny Anthon Wichmann: PhotoShelter er især til brug for DIT eget arkiv. Jeg får ikke ret mange henvendelser fra tilfældige besøgende. Næsten alle mine billeder er fra bestillingsjobs, hvor kunder, jeg kender, har adgang. Der...
Johnny Anthon Wichmann: Hej Miklas Jeg bruger PhotoShelter hver dag. Kontakt mig gerne, så kan du oprettes som kunde eller bruger og se hvordan det fungerer bagom. jaw@wichmannreportage.dk Som kundearkiv: Jeg bruger det til...
Johnny Anthon Wichmann: Jeg kan kun tale for mig selv og de kolleger, jeg chatter/ringer/skyper/mødes med i dagligdagen. Vi får snakket venligt og fagligt og vi holder os til emnerne. Det, jeg har savnet længe på PF debatsider,...
Johnny Anthon Wichmann: Sofus forsøgte at vende tilbage til tråden "Freelancestartkursus for fotografer". Er det ikke en god ide at flytte de andre indlæg over i en anden tråd? vh Johnny Anthon Wichmann
Johnny Anthon Wichmann: Undskyld..det var et kort svar lige før. PhotoShelter virker for mig. Man kan bruge løsningen som ens arkiv, invitere kunder ind i deres egne personlige, ikke offentlige - og lukkede - mapper. Det gør jeg....
Johnny Anthon Wichmann: Tryg/Max Lavig er en allrisk forsikring, der dækker de fleste skader på udstyret, bl.a. indbrud i bilen. Tryg/MaxLevig forlanger ikke tyverialarm i bilen. Man betaler en %-del af nyprisen.
Johnny Anthon Wichmann: Nu virker det! Ja det er længe siden, jeg har spurgt, men det der video er lidt af en tidrøver og der er jo også andet at lave. men nu har jeg lavet et lille videojob igen. Så her er opfølgningen: Jeg gemmer...
Johnny Anthon Wichmann: Tak til Jens og Søren. Jeg har hentet Flip4Mac Studio og nu virker exporten WMV MPEG Streamclip virker på samme måde. Men nu bliver jeg nysgerrig efter at exportere til Falsh filer. Søren, hvilke indstillinger...
Johnny Anthon Wichmann: Hej Jeg sidder med en video sekvens og har Final Cut Express, som skal exporteres til web. Folk på PC skal åbenbart have opgraderet eller installeret Quick Time for at kunne se den. Hvordan får jeg exporteret...
Johnny Anthon Wichmann: Tak Peter, Søren og Erik. Jeg er jo fynbo og ved ikke rigtig hvilken vej, jeg skal køre. Men jeg ved, at der er frokost og frisk kaffe hos Peter i Kbh., og så kan og så kan vi jo køre til Sydsjælland og...
Alle rettigheder til de anvendte billeder på dette site tilhører den enkelte fotograf. Det er derfor ikke tilladt at anvende disse foto uden tilladelse fra fotografen.