Deltag i debatten

For at skrive en kommentar skal du være registreret bruger og være logget ind.

Deltag i debatten

1 · 2 · NÆSTE 25
Debat

Fuji X100S
Jakob Carlsen: Jeg kan ikke finde Raw Converter til Bridge CS 5.1. Er der nogen der ved hvad den skal hedde? Eller er jeg nødt til at opdatere til CS6? De bedste hilsner Jakob Carlsen
28. september 2013 18:58
Dansk crowdsourcing har trange kår
Jakob Carlsen: Det hedder forøvrigt crowdfunding :-)
5. september 2013 12:04
Dansk crowdsourcing har trange kår
Jakob Carlsen: Vi er rigtig glade for den støtte vi indtil nu har fået. Det er jo en relativt ny måde at financiere penge på til projekter i Danmark og kendskabet til det er nok ikke ret stort. Vi har forøvrigt fået forlænget...
5. september 2013 07:21
Fire danske fotografer hædret i PDN Photo Annual
Jakob Carlsen: Stort tillykke alle fire.
11. juni 2013 06:39
Studerende siger nej til gratis arbejde
Jakob Carlsen: Sådan Lasse!!
29. april 2013 07:46
Årets Pressefoto er taget af Marie Hald
Jakob Carlsen: Kære alle Vil i ikke nok bare lade være med at svare på indlæg skrevet af NRE. Jeg ved det kan være svært at lade hans indlæg være uimodsagte, men det er den eneste måde at få ham til IKKE at skrive. Og...
5. marts 2013 08:41
En kategori mangler
Jakob Carlsen: Nå, okay så, fedt nok at vinde de to kategorier så.
11. januar 2012 11:49
Arktiske isbjørne var fra Holland
Jakob Carlsen: Det var faktisk min første tanke da jeg så isbjørnescenen fra dens "hule". De havde nemlig savsmuld i pelsen, hvilket vist ikke er så almindeligt forekommende i Grønland. Hilsen Jakob
17. december 2011 11:48
På skovtur med Steve Borth II
Jakob Carlsen: Jeg havde egentlig besluttet mig for ikke at deltage mere i denne helt ude i skoven tråd. Men Benny, når man starter med det indlæg du startede med er det vel, hvis du skal være helt ærlig, kun en provokation...
1. juni 2011 16:50
Jakob Carlsen: Og så vil jeg godt lige sige at jeg synes det indlæg der startede den her debat er langt under lavmålet for hvad man kan tillade sig på et forum. Hvis man ikke kan komme med andet end et gammelt fortærsket...
31. maj 2011 11:27
Jakob Carlsen: Kære venner Kan vi ikke bare blive enige om at vi heldigvis har forskelligt syn på hvad der er fedt og hvad der ikke er. Nogle kan lide en ræv i højt græs eller nogle rovfugle der flakser rundt, andre kan...
31. maj 2011 11:24
Eizo skærme
Jakob Carlsen: Hej Jakob og Morten. Hvad har i sat luminence til når i kalibrerer?
4. februar 2009 20:30
Eizo skærme
Jakob Carlsen: Jeg endte med en Coloredge CG241W, 24". Den virker overbevisende. Hilsen Jakob C
4. februar 2009 09:18
Eizo skærme
Jakob Carlsen: Tak Thomas. Jeg snakkede med Søren hos Goecker. Han siger at den billige svarer til Apples gamle 23". Den har jeg været glad for indtil den brændte sammen. Men man bruger jo rigtig mange timer foran kassen...
3. februar 2009 08:18
Eizo skærme
Jakob Carlsen: Har kig på to Eizo skærme: EIZO 24" FLEXSCAN S2431WSEK og EIZO 24,1" COLOREDGE CG241W. Er der nogle der har erfaringer med de to. Er især interesseret i tilbagemeldinger på den første da jeg ikke er i tvivl...
2. februar 2009 21:16
Dummy bogtryk
Jakob Carlsen: Jeg skal have trykt en dummy fotobog fra et pdf-dokument. Hvor kan man få gjort det i god trykkvalitet og til en rimelig penge. Bogen er på knap 250 sider. mvh Jakob Carlsen
14. januar 2008 08:11
Mærker i CS3
Jakob Carlsen: Når jeg mærker billeder af i Bridge CS3 med de forskellige farver (æble6 osv) på min bærbare Macbook med 10.5 installeret, og jeg sætter harddisken til min stationære ligeledes med 10.5 installeret, så...
11. december 2007 08:33
Print i Photoshop via Leopard
Jakob Carlsen: Når man følger linket til driver download er der ikke nogen driver til Epson 2100. Kan man bruge en af de andre? mvh Jakob
29. november 2007 07:43
Re: lommekamera
Jakob Carlsen: Sigma kommer med et på paoiret lækkert bud, DP-1 hedder det vist. Stor chip, fast 28 mm og Raw. Men der er ikke rigtig nogen der ved hvornår det kommer. mvh Jakob
7. september 2007 21:44
Re: Nu er Danmark også med på listen...
Jakob Carlsen: Blandt de anholdte fra det i kort tid besatte hus i Blågårdsgade var der 2 journalister med pressekort og de var angiveligt på arbejde. Jeg så at de viste det til betjentene da de blev anholdt... Men på...
29. maj 2007 10:42
Re: fotoopgave på Bornholm 1 time
Jakob Carlsen: Hej Stefan Det var ikke for at være nonchelan. Jeg synes bare at der også blandt nogle af mine kunder er en tendens til at "det kan du vel klare på en times tid". Jeg ser det bare som en tendens der går...
16. juni 2006 20:50
Re: fotoopgave på Bornholm 1 time
Jakob Carlsen: ...ikke fordi jeg er på Bornholm, men hvordan honoreres sådan en discountopgave? mvh Jakob
16. juni 2006 20:50
Re: Forårsrengøring på din Mac - tak!
Jakob Carlsen: Tak, jeg prøver at tage den fra min bærbare. mvh Jakob
7. juni 2006 13:56
Re: Forårsrengøring på din Mac - tak!
Jakob Carlsen: Hej Søren Jeg må med skam melde at jeg har lavet samme nummer som Henrik. Men når jeg skal tilføje printeren efter at have slettet den melder den en felj: client-error-request-value-too-long. Hvad pokker...
7. juni 2006 13:56
Rejseharddisk
Jakob Carlsen: Hej alle. Jeg skal finde en transportabel harddisk til rejsebrug til at loade RAW filer fra mit Canon 5D. Er der nogle der har erfaringer med f.eks ipod og epson. Jeg er interesseret i overførselshastighed...
2. maj 2006 13:57
Re: Det’ en OM’er!!!!!
Du skal være medlem af Pressefotografforbundet og registreret bruger på hjemmesiden for at læse dette indlæg.
6. januar 2006 14:47

Alle rettigheder til de anvendte billeder på dette site tilhører den enkelte fotograf. Det er derfor ikke tilladt at anvende disse foto uden tilladelse fra fotografen.

Valid XHTML 1.0 StrictValid CSS!
Pressefotografforbundet
Gl. Strand 46 · 1202 København K

Kontakt Pressefotografforbundet

Dansk Journalistforbund