Deltag i debatten

For at skrive en kommentar skal du være registreret bruger og være logget ind.

Deltag i debatten

FORRIGE 25 · 1 · 2 · 3 · 4 · 5 · NÆSTE 25
Debat

3-D
Jørn Stjerneklar: Kære Lars Her er det vinter. I Danmark sommer, som er kort så vidt jeg husker. Så gå dog ud i solen, mand :-) Who cares! KH Stjerneklar
1. august 2009 22:39
Priser
Jørn Stjerneklar: Kære Alle Lad nu Niels Riis Ebbesen skrive hvad han vil. Hvis I ikke bryder jer om det han skriver, så lad være med at svare ham. En dag bliver han vel træt af altid at skulle provokere. Måske han ovenikøbet...
16. juli 2009 10:11
Fyr fotograferne
Jørn Stjerneklar: Kære Niels Riis Ebbesen Jeg synes du er lige hård nok ved DR. Både journalister, fotografer mv. er for langt de flestes vedkommende dygtige og kreative mennesker som bibringer de danske seere kvalitets-tv....
20. juni 2009 11:26
Politiet vil finde ballademagere på billeder
Jørn Stjerneklar: Steins Laboratorier fremkaldte S/H med Emofin. Og siden fremkalderen også fremkaldte kræft, blokerede samtlige fotografer Steins, for st støtte op om de stakkels ansatte der satte livet på spil. Både PF...
14. maj 2009 11:02
Politiet vil finde ballademagere på billeder
Jørn Stjerneklar: Jeg læser altid Jack Ranks indlæg med stor fornøjelse, hver gang han ytrer sig. Der findes en teknisk løsning til alt. Minihelikoptere i Hyskenstræde, YES! Politiet har rutinemæssigt fotograferet demonstrationer...
13. maj 2009 11:04
Jørn Stjerneklar i helvede
Jørn Stjerneklar: Hej Carsten Jeg er allerede hjemme i SA. Vi har valg på onsdag og så kalder arbejdet jo. Men jeg planlægger en mindre foredragsturne til efteråret baseret på min film. Så jeg kan komme ud og svare på spørgsmål...
20. april 2009 09:35
Jørn Stjerneklar i helvede
Jørn Stjerneklar: Kære Alex Benda Jeg vil sætte pris på en uddybning af dit indlæg. Det svæver lidt, synes jeg. Men som udgangspunkt - jeg lyver aldrig. Kærlig hilsen Jørn Stjerneklar
16. april 2009 11:19
Årets Pressefoto: For meget Photoshop? Døm selv!
Jørn Stjerneklar: Jesus H. Christ... Hvor svært kan det være? Prop en diasfilm, gerne 100 asa, i dit gamle analoge kamera. Tag et billede, eksponer korrekt, som du nu føler er korrekt. Kør den igennem en E-6 og se på billedet....
5. april 2009 21:38
Dødsfald: Ernst Nielsen
Jørn Stjerneklar: Hvor er I henne? Ernst Nielsen var ikke bare en sjov mand og pissedygtig fotograf. Han var også "læremester" for mig, Volkver, Saxgren, Pedersen og hvem der ellers er oppe i vores aldersklasse. Når vi engang...
31. marts 2009 20:19
Hjælp om rettigheder på foto søges...
Jørn Stjerneklar: Kære Thore Nu må du sgu få fingeren ud og kræve penge for dit billede. Det er blevet brugt for titusindvis af gode danske kroner. Og englænderne er om nogen folk der holder fast i rettigheder mv. Jeg kan...
16. februar 2009 09:15
Misforståelser i PF debat om udlevering af Jørn Stjerneklars råbånd
Jørn Stjerneklar: Kære Mogens Blicher Bjerregård Det var ganske rart at se dig skrive her på vores hjemmeside for første gang nogensinde. Jeg håber det danner præcedens for fremtidige formænd i DJ. Sådan at kaste sig ud...
21. december 2008 20:55
Misforståelser i PF debat om udlevering af Jørn Stjerneklars råbånd
Jørn Stjerneklar: Kære Mogens Blicher Bjerregaard og kolleger og venner Jeg står midt i Miss World konkurrencen her i Johannesburg (vær bare misundelige), men jeg kan konstatere at vi /I endnu engang i denne sag er udsat...
10. december 2008 18:52
DJ vil ikke støtte fotograf i sag om ophavsret
Jørn Stjerneklar: Hej Jens Jeg har læst artiklen som du henviser til på Journalistens hjemmeside. På trods af dens korte historie, er det alligevel lykkedes journalisten at nedfælde tre eklatante fejl omkring sagen. Og jeg...
7. december 2008 02:50
Jørn Stjerneklar: En spade er en spade Det er ikke nemt at være part i en meget speget sag. Men hvis sagen skal forstås og alle skal kunne være med, er det nødvendigt at fremstille både forløbet og indholdet af sagen så...
6. december 2008 10:24
Jørn Stjerneklar: Kære kolleger og venner Jeg takker mange gange for den opbakning der er blevet vist her på debatsiderne. Jeg håber vi på en eller anden måde får mulighed for at køre denne sag. At den bliver vundet, er...
5. december 2008 11:54
Prisvinder sætter fokus på XDR-TB
Jørn Stjerneklar: For os der bor i den 3. verden er der masser af focus på den resistente TB. Og det er der tilsyneladende også i andre dele af verden. I hvert fald er det lykkedes at finde medicin der kan slå bakterierne...
4. oktober 2008 11:55
Scanpix skifter til Nikon D3 - destruerer alt Canon EOS udstyr
Jørn Stjerneklar: Kære Heine Pedersen Du som har rejst så meget i den 3. verden må da medgive, at det ville være bedre at sende det skrottede udstyr til kolleger i de varme lande. Jeg, som har min daglige omgang med disse...
9. juli 2008 17:52
Hej fra en ny og spørgsmål til sikkerhed i Afrika
Jørn Stjerneklar: Hej Angelina Hvis du er fotograf og er sikker på det, får du ikke nogen problemer i Tanzania og Kenya. Så tag du bare dit D20 med divs.optikker med dig. Men du bør lytte til lokale om, hvor du kan gå rundt...
15. juni 2008 23:55
Fotografer er ikke en terrortrussel
Jørn Stjerneklar: Der findes altid modbeviser - Bruce Schneier burde have nævnt, hvordan en af mine store helte blev sprængt i stykker af et "tv-hold". Så helt uskyldig er branchen ikke. Iøvrigt har der de senere år været...
9. juni 2008 09:06
Fotograf: Jeg er ingen slagsbror
Jørn Stjerneklar: Jeg kan godt forstå Nicolai er sur over at blive fremstillet som slagsbror. MEN jeg synes det er pisseærgeligt, at historien ikke er sand. Jeg ville ønske, at Howalt rent faktisk havde stukket Linck en...
24. maj 2008 10:20
Re: dommerene
Jørn Stjerneklar: Kære Lars Hvad er det lige der er så specielt ved kvindelige dommere? Der gør, at det er noget særligt at spørge til? SU Stjerneklar
2. maj 2006 15:57
Re: Nu er det nok!!!
Du skal være medlem af Pressefotografforbundet og registreret bruger på hjemmesiden for at læse dette indlæg.
24. november 2005 09:45
Re: Skulderklap til Jens Tønnesen
Jørn Stjerneklar: Kære Jens Herfra de varme lande skal også lige komme et pip. Flot arbejde og en enorm indsats som jeg håber bliver påskønnet derude. Mange tak. All thebest Jørn Stjerneklar
27. juni 2005 19:19
Re: DV kamera hvad skal jeg vælge
Jørn Stjerneklar: Hej Sofus Jeg skulle have tjekket min mail før. Jeg har en Panasonic DVX100 til salg. Fire timer har det kørt, dvs. det er spritnyt. Hvad gav du for dit nye? Grunden til jeg sælger er at jeg har to af dem....
14. marts 2006 17:14
Re: fotograf i kris zonerne
Jørn Stjerneklar: Hej Morten Jeg fik lige trykket på knappen og opdagede en trykfejl! Det må du undskylde. Stjerneklar
8. april 2006 20:10
Re: fotograf i kris zonerne
Jørn Stjerneklar: Hej Morten For nu ikke at være alt for grov, så synes jeg du lyder lidt uafklaret på dit liv. Der er ingen der tager til en krigs-zone for sjov eller fordi "det er der hvor der virkelig sker noget". Motiverne...
8. april 2006 20:10

Alle rettigheder til de anvendte billeder på dette site tilhører den enkelte fotograf. Det er derfor ikke tilladt at anvende disse foto uden tilladelse fra fotografen.

Valid XHTML 1.0 StrictValid CSS!
Pressefotografforbundet
Gl. Strand 46 · 1202 København K

Kontakt Pressefotografforbundet

Dansk Journalistforbund