Deltag i debatten

For at skrive en kommentar skal du være registreret bruger og være logget ind.

Deltag i debatten

FORRIGE 25 · 1 · 2 · 3 · 4 · 5 · NÆSTE 25
Debat

Idolbilleder
Jørn Stjerneklar: Ja, hvor er det indlæg? Stjerneklar
29. juni 2011 13:37
Fra fronten
Jørn Stjerneklar: Lidt opfølgning. Sebastian Junger har besluttet sig for at stoppe med krige. Efter Tims død har han brugt tiden til refleksion. Læs her: http://www.latimes.com/entertainment/news/la-et-sebastian-junger-20110610,0,7127457.story
10. juni 2011 08:36
Fra fronten
Jørn Stjerneklar: Hej Mads Har du læst bogen "The Bang Bang Club"? Hvis ikke så bestil den straks. Læste den for år tilbage, men er sikker på den holder idag. Det gik jo ikke så godt for to af "medlemmerne". Jeg havde læst...
11. maj 2011 14:16
Tim Hetherington dræbt i Libyen
21. april 2011 07:34
Tim Hetherington dræbt i Libyen
Jørn Stjerneklar: Det her er skrevet af C.J. Chivers her i morges. Almost Dawn in Libya: Chris & Tim, Heading Home. We’re numb here as the clock nears 4:30 a.m., and we’re not quite sure what to do. The deaths of Chris Hondros...
21. april 2011 07:25
Misbrug af forum
Du skal være registreret bruger på Pressefotografforbundets hjemmeside for at læse dette indlæg.
29. marts 2011 12:50
Forudsigelighed i Årets Pressefoto
Jørn Stjerneklar: Enhver der har prøvet at arbejde i områder som f.eks Haiti, altså et sted hvor hele verdens opmærksomhed hviler og som for det meste er i den 3. verden, kunne have taget det billede som Nathan Weber har...
25. marts 2011 09:21
PF's hjemmeside
Jørn Stjerneklar: Jeg bakker helt op om Jens Tønnesens udsagn: ” Det store problem er set med mine øjne, at PF's medlemmer er stort set ikke-eksisterende i debattten.” Jeg prøvede tilbage i januar at få gang i nogle nye...
17. marts 2011 07:33
Fagfestival - for fotografer?
Jørn Stjerneklar: Hej Kristian Nu er jeg hjemme efter min lange ferie plus lidt arbejde ovre på den anden side af vandet. Egentlig kunne jeg godt have nået at skrive inden jeg rejste, men sådan blev det ikke. Jeg synes vi...
24. januar 2011 11:48
Giv pressen med de rødglødende stave
Jørn Stjerneklar: Kære Alle Når der nu endelig er gang i en debat, så lad dog folk deltage uanset om I opfatter dem som trolle eller de bare er uenige med jer i almindelighed og altid. Jeg har et par navne hvis indlæg jeg...
20. december 2010 09:51
Billedebureau + beskatning
Du skal være registreret bruger på Pressefotografforbundets hjemmeside for at læse dette indlæg.
7. december 2010 06:24
Jørn Stjerneklar: Hej Kristian Det vil jeg meget gerne tænke over. Og prøve at smide et par ideer på bordet efter nytår. Mit problem er selvfølgelig den store afstand rent fysisk til langt hovedparten af mine kolleger. Men...
26. november 2010 08:30
Jørn Stjerneklar: Hej Geert Fantastisk!! KH Stjerneklar
25. november 2010 07:14
Jørn Stjerneklar: Kære fotografer Jeg er lige vendt hjem efter at have deltaget i FF 2010 (der er langt fra Odense til Cape Town :-). Stor oplevelse! Jeg har de senere år undret mig stort over den maglende debat på PF’s...
21. november 2010 16:08
Stolelegen fortsætter
Jørn Stjerneklar: Kære Kristian Tak for din interesse. Vi kender absolut spillereglerne i branchen og ville aldrig konstatere, at det var Marco Vernaschi der flyttede de stole, hvis vi ikke vidste det. Desværre vil det vidne...
6. maj 2010 08:33
Mere kritik af Marco Vernaschi/Grundtvigs højskole
Jørn Stjerneklar: Kære Jan og alle andre der læser dette. Lad os holde fast i, hvad Jan skriver, altså tage de problemer vi står i forbindelse med troværdighed, etik, moral. Jeg nævnte faktisk Capa's billede i min første...
27. april 2010 10:30
Jørn Stjerneklar: Kære Jan Jeg gider ikke skyde budbringeren som i dette tilfælde er André Liohn. Jeg kender ikke til hans arbejde, ry, rygte, men synes hans stillen spørgsmål ved etikken i Marco's arbejdsmetoder er helt...
27. april 2010 09:20
Jørn Stjerneklar: Kære Jan Selvfølgelig er verden mere kompleks end hvad vi kan skrive ind på en debatside. Omend David gør et glimrende forsøg. Du bliver nødt til at uddybe det udsagn, hvis det skal bruges til noget. Marco...
27. april 2010 08:07
Mere kritik af Marco Vernaschi
Jørn Stjerneklar: Kære David Rigtig mange tak for dit indlæg. Det varmede. Jeg bliver dog lidt bekymret for dine sengetider fjernt fra hjemmet. Pas på dig selv derude - held og lykke med projektet. KH Stjerneklar
26. april 2010 11:27
Mere kritik af Marco Vernaschi
Jørn Stjerneklar: Hvorfor er dansk fotojournalistik i respirator? Den 4. maj i København kan du få svar på det spørgsmål af de tre superdygtige fotografer og trendsættere Jan Grarup, Per Folkver og Lars Bech. På nettet har...
24. april 2010 08:42
Fotograf fik liget gravet op
Jørn Stjerneklar: Der er lige lagt en fremragende blog ud i cyberspace om ovenstående: http://www.adevelopingstory.org/2010/pulitzer-center-crisis-in-ethics
21. april 2010 09:18
Fotograf fik liget gravet op
Jørn Stjerneklar: Jeg har fulgt debatten om Marco Vernaschis gravskænderi siden den startede i lørdags. Han er en mand der er igang med at ødelægge fotojournalisters ry og rygte. Der er ingen grænser for, hvor langt han...
21. april 2010 06:28
Software
Jørn Stjerneklar: Hej Er der nogen der har softwaren til Canon 40D som jeg kan låne idag, torsdag eller imorgen tidlig fredag. I københavn. Hvis ja, så sms mig lige på 30325165 om sted og tid. KH Stjerneklar
27. august 2009 07:40
3-D
Jørn Stjerneklar: Kære Lars Her er det vinter. I Danmark sommer, som er kort så vidt jeg husker. Så gå dog ud i solen, mand :-) Who cares! KH Stjerneklar
1. august 2009 20:39
Priser
Jørn Stjerneklar: Kære Alle Lad nu Niels Riis Ebbesen skrive hvad han vil. Hvis I ikke bryder jer om det han skriver, så lad være med at svare ham. En dag bliver han vel træt af altid at skulle provokere. Måske han ovenikøbet...
16. juli 2009 08:11
Fyr fotograferne
Jørn Stjerneklar: Kære Niels Riis Ebbesen Jeg synes du er lige hård nok ved DR. Både journalister, fotografer mv. er for langt de flestes vedkommende dygtige og kreative mennesker som bibringer de danske seere kvalitets-tv....
20. juni 2009 09:26

Alle rettigheder til de anvendte billeder på dette site tilhører den enkelte fotograf. Det er derfor ikke tilladt at anvende disse foto uden tilladelse fra fotografen.

Valid XHTML 1.0 StrictValid CSS!
Pressefotografforbundet
Gl. Strand 46 · 1202 København K

Kontakt Pressefotografforbundet

Dansk Journalistforbund