Deltag i debatten

For at skrive en kommentar skal du være registreret bruger og være logget ind.

Deltag i debatten

FORRIGE 25 · 1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6 · NÆSTE 25
Debat

Årets Pressefoto: Mit sjoveste billede
Hans Otto: Lige siden Christian Als` billede af Birthe Rønn Hornbæk velfortjent blev valgt som "Årets sjoveste billede", har jeg spændt ventet på afstemningsresultatet - hvor mange stemmer fik hvert af de 5 billeder...
19. marts 2009 10:26
Mange tak Jens Tønnesen!
Hans Otto: Jeg deltager meget gerne i hyldesten - god jul til dig, Jens, og alle I andre! Hans Otto
24. december 2008 14:48
DJ vil ikke støtte fotograf i sag om ophavsret
Hans Otto: /Users/hansotto/Desktop/Foto 1.jpg Det kan da være interessant at høre bestyrelsens - eller formandens mening! Bedste hilsen Hans Otto
5. december 2008 13:02
DJ vil ikke støtte fotograf i sag om ophavsret
Hans Otto: Jeg vil indtrængende opfordre PF´s bestyrelse (måske sammen med DJ Fotograferne) til at beslutte at støtte Jørn Stjerneklars sag. PF kan f.eks. stille et garantibeløb (1 - 200.000 kr) fra PF´s Ophavsretsmidler...
4. december 2008 09:03
Hvor lægger I jeres billeder i arkiv og hvorfor?
Hans Otto: Kære Claus. Du er stadig med i Image2use, kan jeg da se. Og i I2u udbetales 70% af salgsprisen til fotografen. Men som tidligere skrevet, er der et nyt koncept på vej, så lad os nu se hvad det går ud på...
4. november 2008 22:28
Hvor lægger I jeres billeder i arkiv og hvorfor?
Hans Otto: Jeg har solgt 7 billeder fra Image2use siden vi startede. Jeg vil hellere sælge mine billeder til en ordentlig pris fremfor at f..eks. Scanpix scorer gevinsten på mine billeder og jeg så får 50 kr. pr....
4. november 2008 18:28
Grebet i fototyveri
Hans Otto: Det er jo herligt at selv Scanpix nu har lært, at når man stjæler fotografier, så koster det dobbelt takst. Den kendsgerning håber jeg at PF og DJ´s juridiske afdeling noterer sig, så der fremover ikke...
3. oktober 2008 10:25
Europæiske ændrer forsikringsbetingelser
Hans Otto: Den alt gældende regel er, at man bør læse forsikringsbetingelserne, før man tegner en forsikring. Men jeg ved jo at det er lige som, når man fået et nyt kamera, at det FØRST er, når ALT andet er kikset,...
13. juni 2008 12:46
PF's webmaster fyret p.g.a. spam
Hans Otto: Det skulle såmænd ikke undre mig, hvis det afsløres at Jens også har holdt oplæg på et DSU-seminar om fotografi - og specielt om hvordan man får damerne i kassen. (For det er jo nok det vores formand hentyder...
1. april 2008 11:36
Mac. mailprogram
Hans Otto: kære Niels Åge. måske kan du via adgangskode/brugernavn etc. gå ind på din mail-server (hos tdc?) og så der inde slette de for mange mails der har hobet sig op? (Du logger dig ind lige som om du vil se...
6. marts 2008 09:27
Protest mod Kinas behandling af journalister/pressefotografer
Hans Otto: Kære kolleger. Danske Dagblades Forening (FLOT!) har indrykket annoncer der opfordrer til protest mod de Kinesiske myndigheders behandling af journalister. Man kan sende en protestmail på dansk eller et...
27. februar 2008 12:02
Image2Use
Du skal være medlem af Pressefotografforbundet og registreret bruger på hjemmesiden for at læse dette indlæg.
21. februar 2008 18:31
Overspænding
Du skal være medlem af Pressefotografforbundet og registreret bruger på hjemmesiden for at læse dette indlæg.
7. februar 2008 10:04
Overspænding
6. februar 2008 10:38
Forsikring
31. januar 2008 10:38
Re: forsidetillæg
1. november 2007 11:39
Re: Ramme om foto?
1. august 2007 10:58
Ramme om foto?
1. august 2007 10:58
Har DJ berøringsangst?
16. januar 2007 21:09
Re: Eniro.dk og Kvasir.no
21. december 2006 17:54
Eniro.dk og Kvasir.no
21. december 2006 17:54
Re: PF’s generalforsamling (GF) er ikke indkaldt med lovligt varsel.
2. oktober 2006 09:51
Re: koncertfotos m.m.
Hans Otto: Jeg ved ikke hvem denne Michael uden efternavn er, men hans indlæg, både om skrivende kolleger, og om koncertfotografering i denne tråd, viser med al tydelighed at han ikke overhovedet har forståelse for...
13. september 2006 00:06
Re: Uforskammet debattone
7. april 2006 16:30
Re: Uforskammet debattone
7. april 2006 16:30
Re: Den logrende hund får nok snart et kødben
25. marts 2006 11:26

Alle rettigheder til de anvendte billeder på dette site tilhører den enkelte fotograf. Det er derfor ikke tilladt at anvende disse foto uden tilladelse fra fotografen.

Valid XHTML 1.0 StrictValid CSS!
Pressefotografforbundet
Gl. Strand 46 · 1202 København K

Kontakt Pressefotografforbundet

Dansk Journalistforbund