Hans Otto: Kære Lars. Hvis du vil lægge huskesedlen i materialet i stedet for at ligge den, er der endnu større chance for at du finder den inden næste generalforsamling. Vi ses ved 10-tiden 22. november. mvh Hans...
Hans Otto: Kære Jakob. - og hvis du mangler en prof. fremkaldemaskine til både 135- og 120-film farve og s/h, kan du hente en hos mig her i Århus uden beregning. (Jobo Autolab LAB3, som virkede fortrinligt sidst jeg...
Hans Otto: Prøv at kontakt Peter Thornvig. PT sidder i bestyrelsen for I2u, er formand for Billedkunst/Copy-Dan, er formand for Fotograferne/DJ, og sidder i DJ`s hovedbestyrellse. så han må være til at komme i kontakt...
Hans Otto: Lige siden Christian Als` billede af Birthe Rønn Hornbæk velfortjent blev valgt som "Årets sjoveste billede", har jeg spændt ventet på afstemningsresultatet - hvor mange stemmer fik hvert af de 5 billeder...
Hans Otto: Jeg vil indtrængende opfordre PF´s bestyrelse (måske sammen med DJ Fotograferne) til at beslutte at støtte Jørn Stjerneklars sag. PF kan f.eks. stille et garantibeløb (1 - 200.000 kr) fra PF´s Ophavsretsmidler...
Hans Otto: Kære Claus. Du er stadig med i Image2use, kan jeg da se. Og i I2u udbetales 70% af salgsprisen til fotografen. Men som tidligere skrevet, er der et nyt koncept på vej, så lad os nu se hvad det går ud på...
Hans Otto: Jeg har solgt 7 billeder fra Image2use siden vi startede. Jeg vil hellere sælge mine billeder til en ordentlig pris fremfor at f..eks. Scanpix scorer gevinsten på mine billeder og jeg så får 50 kr. pr....
Hans Otto: Det er jo herligt at selv Scanpix nu har lært, at når man stjæler fotografier, så koster det dobbelt takst. Den kendsgerning håber jeg at PF og DJ´s juridiske afdeling noterer sig, så der fremover ikke...
Hans Otto: Den alt gældende regel er, at man bør læse forsikringsbetingelserne, før man tegner en forsikring. Men jeg ved jo at det er lige som, når man fået et nyt kamera, at det FØRST er, når ALT andet er kikset,...
Hans Otto: Det skulle såmænd ikke undre mig, hvis det afsløres at Jens også har holdt oplæg på et DSU-seminar om fotografi - og specielt om hvordan man får damerne i kassen. (For det er jo nok det vores formand hentyder...
Hans Otto: kære Niels Åge. måske kan du via adgangskode/brugernavn etc. gå ind på din mail-server (hos tdc?) og så der inde slette de for mange mails der har hobet sig op? (Du logger dig ind lige som om du vil se...
Hans Otto: Kære kolleger. Danske Dagblades Forening (FLOT!) har indrykket annoncer der opfordrer til protest mod de Kinesiske myndigheders behandling af journalister. Man kan sende en protestmail på dansk eller et...
Alle rettigheder til de anvendte billeder på dette site tilhører den enkelte fotograf. Det er derfor ikke tilladt at anvende disse foto uden tilladelse fra fotografen.