Deltag i debatten

For at skrive en kommentar skal du være registreret bruger og være logget ind.

Deltag i debatten

FORRIGE 25 · 1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6 · NÆSTE 25
Debat

Re: PF bestyrelsens årlige indtægter fra PF/DJ/DJE m.m. skal offentliggøres!
Du skal være medlem af Pressefotografforbundet og registreret bruger på hjemmesiden for at læse dette indlæg.
30. august 2005 06:59
Re: Ugens tilbud fra Scanpix
Du skal være medlem af Pressefotografforbundet og registreret bruger på hjemmesiden for at læse dette indlæg.
17. august 2005 09:28
Re: Ugens tilbud fra Scanpix
17. august 2005 09:28
Re: Billeddatabasen Image2use
15. juni 2005 06:26
Billeddatabasen Image2use
15. juni 2005 06:26
Re: Frie nyheder
30. maj 2005 07:52
Re: Scanpix-forhandlinger
16. december 2004 09:20
Re: Luk debat for ikke-medlemmer!
14. december 2004 20:16
Re: Urafstemning om evt. Scanpixaftale
3. december 2004 17:52
Re: dkbilleder
Hans Otto: Til Tore Johannesen. Hvad er det egentlig der er DIT problem med Image2use? Hvorfor er DU så bekymret på vegne af I2u? Hvad er det der er DINE forudsætninger til at vide både det ene, det andet og det tredje...
2. december 2004 10:55
Re: Vil PF-freelancerne danne deres egen Gruppe?
2. december 2004 09:42
Luk debat for ikke-medlemmer!
14. december 2004 20:16
Re: Objektive meninger
Hans Otto: Dette er IKKE en læserbrevkasse - hverken for glade - eller anonyme amatører!!! mvh Hans Otto
2. december 2004 09:56
PF`S generalforsamling
9. november 2004 13:36
Re: image2use
Hans Otto: Kære Lars Bahl. Det er iflg. Ophavsretsloven ikke tilladt andre at anvende/gengive dine fotografier uden aftale med dig. Hvis du ved aftale videregiver retten til at anvende dine billeder i et nyt værk,...
12. november 2004 11:43
Re: Image2Use klar til upload
Hans Otto: Kære Jens Tønnesen. NEJ! Fastansatte er IKKE med til at finansiere Image2Use med ophavsretsmidler! Og det er freelancerne heller ikke! (Se mit PS). Som jeg tidligere har svaret på PF`s debatforum, er der...
7. november 2004 18:56
Hans Otto: Som det fremgår af mit indlæg, citerer jeg PF`s formand, som jeg har spurgt i dag. Det er jo PF`s formand og bestyrelse der styrer "det politiske" - og det retter jeg mig selvfølgelig efter. På det punkt...
Hans Otto: Så vidt jeg har forstået på PF`s formand, er alle færdiguddannede medlemmer af PF i princippet velkommen på Image2Use. Det må naturligvis ikke være bijobberi - og fastansatte skal have fuld råderet over...
Hans Otto: Kære Sofus Comer. Jeg tror at du mener 2.500 billeder - og ikke 2.500 kr. Hvis du lægger 2.500 billeder ind i Image2Use og skal betale for dem alle, vil det koste i alt 2.695 kr, idet skalaen er faldende,...
Hans Otto: Prisen for opload af billeder på Image2Use er følgende: INDTIL de første 20.000 billeder ligger på Image2Use er det gratis at oploade billeder. Så det er bare med at komme i gang mens det ikke koster! Når...
Hans Otto: Fra 1. november, hvor Image2Use åbnede for tilmelding og opload af billeder fra medlemmerne af de 10 organisationer der står bag billeddatabasen, og indtil en gang først i det nye år, koster det ikke noget...
Re: PF - en multimedievirksomhed?
9. november 2004 08:17
Re: image2use
Hans Otto: Til Tangø. Måske har du misforstået hvad det er Image2Use tilbyder medlemmerne? Hvis man tilslutter sig og lægger KOPIER af sine værker i I2U, bestemmer man fortsat selv hvordan værkerne må/kan anvendes/reproduceres...
12. november 2004 11:43
Kristne tyveknægte
18. juni 2004 10:00
Re: Støt protesten
12. juni 2004 00:01
Støt protesten
12. juni 2004 00:01

Alle rettigheder til de anvendte billeder på dette site tilhører den enkelte fotograf. Det er derfor ikke tilladt at anvende disse foto uden tilladelse fra fotografen.

Valid XHTML 1.0 StrictValid CSS!
Pressefotografforbundet
Gl. Strand 46 · 1202 København K

Kontakt Pressefotografforbundet

Dansk Journalistforbund