Hans Otto: Kære Lars Bahl. Det er iflg. Ophavsretsloven ikke tilladt andre at anvende/gengive dine fotografier uden aftale med dig. Hvis du ved aftale videregiver retten til at anvende dine billeder i et nyt værk,...
Hans Otto: Kære Jens Tønnesen. NEJ! Fastansatte er IKKE med til at finansiere Image2Use med ophavsretsmidler! Og det er freelancerne heller ikke! (Se mit PS). Som jeg tidligere har svaret på PF`s debatforum, er der...
Hans Otto: Som det fremgår af mit indlæg, citerer jeg PF`s formand, som jeg har spurgt i dag. Det er jo PF`s formand og bestyrelse der styrer "det politiske" - og det retter jeg mig selvfølgelig efter. På det punkt...
Hans Otto: Så vidt jeg har forstået på PF`s formand, er alle færdiguddannede medlemmer af PF i princippet velkommen på Image2Use. Det må naturligvis ikke være bijobberi - og fastansatte skal have fuld råderet over...
Hans Otto: Kære Sofus Comer. Jeg tror at du mener 2.500 billeder - og ikke 2.500 kr. Hvis du lægger 2.500 billeder ind i Image2Use og skal betale for dem alle, vil det koste i alt 2.695 kr, idet skalaen er faldende,...
Hans Otto: Prisen for opload af billeder på Image2Use er følgende: INDTIL de første 20.000 billeder ligger på Image2Use er det gratis at oploade billeder. Så det er bare med at komme i gang mens det ikke koster! Når...
Hans Otto: Fra 1. november, hvor Image2Use åbnede for tilmelding og opload af billeder fra medlemmerne af de 10 organisationer der står bag billeddatabasen, og indtil en gang først i det nye år, koster det ikke noget...
Hans Otto: Til Tangø. Måske har du misforstået hvad det er Image2Use tilbyder medlemmerne? Hvis man tilslutter sig og lægger KOPIER af sine værker i I2U, bestemmer man fortsat selv hvordan værkerne må/kan anvendes/reproduceres...
Hans Otto: Som det vel efterhånden er de fleste bekendt, er Per Buchmann fyret af CAV. Angiveligt - sådan siges det ude i byen - fordi Per snakkede for meget og solgte for lidt. Jeg har handlet med Per/FotoC i 25...
Alle rettigheder til de anvendte billeder på dette site tilhører den enkelte fotograf. Det er derfor ikke tilladt at anvende disse foto uden tilladelse fra fotografen.