Deltag i debatten

For at skrive en kommentar skal du være registreret bruger og være logget ind.

Deltag i debatten

1 · 2 · 3 · 4 · 5 · 6 · NÆSTE 25
Debat

Søren Skarby ny webmaster NY
Hans Otto: Ok. Selvom jeg ikke har lyst til at kommenterer dit ævl, gør jeg det så denne ene gang. Sidst vi talte sammen, var på Tunø for ca. 16 - 18 år siden, hvor du mente jeg var et "stort røvhul", fordi jeg som...
21. december 2014 20:46
Søren Skarby ny webmaster NY
Hans Otto: Kære Søren webmaster. Hvordan kan en person, der ikke er medlem af PF, og som tilligemed kalder mig sin gode gamle ven (hvor han så har det fra) komme ind på en side der kræver login? Når du en gang får...
21. december 2014 10:14
Søren Skarby ny webmaster NY
Hans Otto: Tillykke til Søren! Det tror jeg er et godt valg med den energi du har. Men der er jo også noget at leve op til. God arbejsdslyst. Kh Hans O.
19. december 2014 20:20
På vej mod år 2015 NY
Hans Otto: Det lyder spændende. Når de så lægger der, planerne, må man håbe at de bliver læggende, ellers lægger vi som vi selv har ridet. Med hilsen Hans Otto
17. december 2014 11:49
Nu skal du jo ikke tro at du er noget...
Du skal være registreret bruger på Pressefotografforbundets hjemmeside for at læse dette indlæg.
18. november 2014 16:53
Nu skal du jo ikke tro at du er noget, Claus Sjødin
Hans Otto: Kære Claus Sjødin. Nu skal du jo ikke tro at du er noget, bare fordi du er medlem af PF... Fortsættelse følger i det lukkede debatforum. Med kammeratlig hilsen Hans Otto
18. november 2014 16:32
PF' s hjemmeside med nyhedder
Hans Otto: Kære Flemming Hansen. Så lad os i et nyt system få 2 slags nyhedsbreve: 1. Hvor alverdens skrammel og kolbøttesnak kan ses, således som det er nu. Med mulighed for at frabede sig abonnement på det. 2. Et...
15. november 2014 13:58
PF' s hjemmeside med nyhedder
Hans Otto: Kære Jens Panduro. Jeg HAR slået kolbøtten fra, idet jeg jo også helst er fri for hans udgydelser, MEN det er ikke lykkedes mig at slå ham fra på det nyhedsbrev, der hver morgen ved 6 (?)-tiden dukker op...
13. november 2014 14:18
PF' s hjemmeside med nyhedder
Hans Otto: Hvad agterr bestyrelsen at gøre for at forhindre "kolbøtten" i at lægge pseudo-formiddagsavis-nyhedder på vores hjemmeside? Hvis bestyrelsen ingen ting foretager sig, er jeg overbevist om at vi er mange...
13. november 2014 09:39
Forslag til vedtægtsændringer, og andre forslag
Du skal være medlem af Pressefotografforbundet og registreret bruger på hjemmesiden for at læse dette indlæg.
30. september 2014 20:38
Forslag til vedtægtsændringer, og andre forslag
Du skal være medlem af Pressefotografforbundet og registreret bruger på hjemmesiden for at læse dette indlæg.
30. september 2014 17:59
Bestyrelsesmødereferarer?
Hans Otto: Og så? Kh Hans
19. august 2014 19:02
Bestyrelsesmødereferarer?
Hans Otto: Kære bestyrelse. Nu har jeg ledt forgæves efter bestyrelsesmødereferater for det sidste år. Hvordan er det at jeg finder dem? Har I afholdt nogle møder, og hvad besluttede I af spændende ting? Med kollegiale...
17. august 2014 17:27
Workshop på Cuba
Hans Otto: Det er forventeligt, men alligevel interessant, at Geert Sort ikke mener at Dansk presse ved selvsyn kan vurdere forholdene i Cuba, men blot skal forholðe sig til andres rapporter. Med mindre at Geert Sort...
17. maj 2014 18:05
Workshop på Cuba
Hans Otto: Det er da spændende at Gert Sort også interesserer sig for befolkningen i Cuba. Og jeg venter spændt på at høre om Gert Sorts socialpolitiske videnskabelige rapporter fra Cuba. Bedste hilsen Hans Otto
14. maj 2014 17:24
Pressefotograf nær ramt af lynet
Hans Otto: Kære Jens. Godt at du ikke kom til skade! (Jeg troede ellers naivt, at golfspillere var opdraget til at holde sig væk fra banen, når der var tordenvejr på spil). Bedste hilsen Hans O.
3. april 2014 08:37
Mit sjoveste billede
Hans Otto: Tak. Det hjalp! Bh Hans
16. marts 2014 14:31
Mit sjoveste billede
Hans Otto: Linket til berlingskes sjove billeder virker ikke. Bh Hans
16. marts 2014 10:07
O-aftalen 2014
Hans Otto: Og som det fremgår af aftalen, er det ikke fordi man får åndenød over DJ' s indsats vedr. Fornyelse - den er blot fornyet UDEN EN ENESTE ændring for et nyt år. Mkh HO
11. marts 2014 19:24
O-aftalen 2014
Hans Otto: "O-foto-aftalen 2013-14" er navnet på den fotografaftale du søger, tror jeg. Den er meget bøvlet at finde på dj' hjemmeside. Prøv! Hvis det ikke lykkes dig, så ring til mig. Kollegial hilsen Hans Otto....
11. marts 2014 19:03
Vægtløse kameraer
Hans Otto: Kære Søren Steffen. Jeg mente sødmælk, som jeg skrev. Det er vel det der er i brysterne? Så hvorfor begynder du at blande silikone i mælken? Vh Hans O.
28. februar 2014 16:30
Vægtløse kameraer
Hans Otto: Så er vi tilbage ved tidligere omtalte problem: hvor meget vejer så 1 liter sødmælk. - i vægtløs tilstand., jeg håber på et svar ... Også uden at webmasteren nødvendigvis blander sig. Bedste hilsen Hans...
25. februar 2014 18:53
Berlingske-billeder under hammeren
Hans Otto: PF' s bestyrelse og DJ' s juridiske afdeling bør kontrollere at også (?) arvingerne til de afdøde fotografer får betaling for dette særprægede brug af deres fotografier. Billedernes ophavsret eksisterer...
9. november 2013 14:28
Zeiss lancerer 'verdens bedste objektiv'
Hans Otto: Nu viser det sig imidlertid at vi kommer nærmere med kærnemælk ... UDEN emballage... som har en vægtfylde på 1.0219. Så nu er vi snart derhenne hvor vi lige så godt kunne sammenligne med vand. Dette blot...
10. oktober 2013 13:20
Zeiss lancerer 'verdens bedste objektiv'
Hans Otto: Kære Michael. Tak for en god orientering om det nye superobjektiv. Det er bare godt at I fortæller os alle nyhederne. Hvor meget vejer det i forhold til en liter VAND? Kammeratlig hilsen Hans O.
9. oktober 2013 18:55
Regning eller ej...
Du skal være medlem af Pressefotografforbundet og registreret bruger på hjemmesiden for at læse dette indlæg.
15. september 2013 09:33
 

Alle rettigheder til de anvendte billeder på dette site tilhører den enkelte fotograf. Det er derfor ikke tilladt at anvende disse foto uden tilladelse fra fotografen.

Valid XHTML 1.0 StrictValid CSS!
Pressefotografforbundet
Gl. Strand 46 · 1202 København K

Kontakt Pressefotografforbundet

Dansk Journalistforbund