Deltag i debatten

For at skrive en kommentar skal du være registreret bruger og være logget ind.

Deltag i debatten

1 · 2 · NÆSTE 25
Debat

Photoshop min bare
Du skal være medlem af Pressefotografforbundet og registreret bruger på hjemmesiden for at læse dette indlæg.
1. februar 2014 07:47
Photoshop min bare
Du skal være medlem af Pressefotografforbundet og registreret bruger på hjemmesiden for at læse dette indlæg.
31. januar 2014 06:41
Lagringshotel eller ekstern harddisk?
Mikael Hjuler: Hej Maria Hvis du er freelancer har FreelanceGruppen en aftale med Videon som er gratis for dig at bruge som medlem, er der ikke plads nok er jeg sikker på at du kan købe ekstra til en god pris God jul...
12. december 2013 08:17
Til Søren
29. oktober 2012 09:31
Børsen fyrer billedchefen
Mikael Hjuler: Kære Kim Også jeg føler med dig, tænk engang at de ikke har set dine store visioner som et fremskridt: Tja som jeg husker din tiltræden,du kom ind som en elefant i et glashus og satte alle os gamle som...
1. april 2011 05:36
Fotograferende journalister ind i PF
Mikael Hjuler: Halløj i det ganske land Nu går Tønnesen altså for langt her en 1 april, kaffen røg helt forkert i halsen Fortsat godt forår Mikael Hjuler
1. april 2011 05:26
Fotoforbud til ramadan-middag
Mikael Hjuler: Det helt normalt at der er forbud mod at fotograferer i snapstinget, det har der været i alle årene,jeg har været fotograf, derimod må der fotograferes i sidegemakkerne ved snapstinget, men selve snapstingets...
7. september 2010 06:51
Lyserøde print fra min mac
Mikael Hjuler: Hej Er der nogen der kan hjælpe, min laserprinter er begyndt at printe med lyserød baggrund, det er ligegyldigt om det er et billedprogram eller et tekstprogram... Hvis jeg printer fra en PC er der ikke...
15. december 2008 13:35
Og så lige et rygte til
Mikael Hjuler: Kære Søren Hånden på hjertet, hvornår har du sidst haft en rulle igennem dit leica, ja jeg ved det godt der er ikke noget bedre i denne verden, og jeg nyder da også når jeg engang om måneden tager min gamle...
6. oktober 2008 09:16
Efteruddannelse - i lyd
Mikael Hjuler: Hej Sofus Som Freelancer i DJ har du altid den laveste pris på kurser hos update Mikael Hjuler
6. oktober 2008 09:09
Nikon - Ekspeditionen - Uge 3
Mikael Hjuler: Godmorgen Søren Et gæt vil være billede Joe Starling kigger på hus er med det gode gamle Kodak DCS 3 jeg syntes at genkende det magenta farvestik i stærekassen, ja det var tider dengang der blev skudt på...
17. marts 2008 07:37
Re: powerbook mystik
Mikael Hjuler: HEj David Den har jeg også været på og smed til sidst håndklædet i ringen, indlevered maskinen til rep, der kom nyt bundkort i og det hjalp i 3 dage så var den gal igen, det endte med at være en defekt...
5. februar 2007 10:05
Re: Lønnedgang - igen!
23. januar 2007 07:46
Re: flere skud i bøssen...
19. januar 2007 07:36
Re: PW service
Mikael Hjuler: Hej Kristian Jeg må give dig ret, service hos PW er vist et ukendt ord, jeg har nu været canon bruger i 2 år efter 30 gode år med nikon, pw service har jeg besøgt 3 gange, den sidste gang ville de ikke...
21. december 2006 08:01
Re: Canon 5D "født" med støv??
Mikael Hjuler: Hej Ulrik Efter små 30.000 exponeringer med 5D har jeg haft støv på chippen 2 gange og det er hver gang fjernet uden de store problemer, der kommer efter min mening ikke mere støv i 5D end andre digitalhuse,...
29. maj 2006 21:32
Re: Kære PF freelancefotograf og medl. af FLG's bestyrelse, Mikael Hjuler.
28. marts 2006 12:13
Re: Gode batterier?
Mikael Hjuler: Hej Jeg bruger et gp batteri til min eos5d og det er mindst ligesågodt som det originale, men mon ikke indmaden er den samme. For et par år siden stod jeg i situation at nikon ikke kunne leverer batterier...
21. august 2007 23:12
Re: Fakturaprogram til Mac
Mikael Hjuler: Hej Jeg bruger et udemærket program med navnet office 2 det fungerer ganske udemærket, og er nemt og ligetil og ikke mindst godkendt som et regnskabsprogram, du skal være opmærksom på at det måske kunne...
1. marts 2006 08:57
Re: Kommentar til: Polfotoaftalen - Den bedst opnåelige aftale
3. januar 2006 21:02
Re: Det’ en OM’er!!!!!
6. januar 2006 14:47
Re: Nu er det nok!!!
24. november 2005 08:45
Re: 2500mAh til 580EX???
Mikael Hjuler: Hej Michael Jeg er ganske enig med Claus , ganske almindelige batterier( Kodak-Panasonic-Duralcell) holder hvad de lover, med genopladelige batt har jeg brændt mig flere gange med at de løber tør.Du skal...
9. november 2005 21:50
Re: Nikon D-200 leverandører og priser
Mikael Hjuler: Kære Povl Det må være en spøg at du spørger om hvem der har mest erfaring, DFA har været importør for nikon indtil i år og haft service i alle årene. Du kan jo handle hos goecker eller hother eller c/av...
2. november 2005 08:30
Re: Forslag til GF 2005: PF-freelancere O-medlem hvor henne, undersøgelse.
16. september 2005 22:38
Re: Frie nyheder
30. maj 2005 05:52

Alle rettigheder til de anvendte billeder på dette site tilhører den enkelte fotograf. Det er derfor ikke tilladt at anvende disse foto uden tilladelse fra fotografen.

Valid XHTML 1.0 StrictValid CSS!
Pressefotografforbundet
Gl. Strand 46 · 1202 København K

Kontakt Pressefotografforbundet

Dansk Journalistforbund