Deltag i debatten

For at skrive en kommentar skal du være registreret bruger og være logget ind.

Deltag i debatten

1 · 2 · 3 · 4 · 5 · NÆSTE 25
Debat

Hvem har aben?
Per Daugaard: Hørte godt formanden i Radioavisen.. Er det ikke bare en smart måde for Wikimedia at undgå at betale for billedet? Fortsat god sommer. VH. Per Daugaard
8. august 2014 15:38
Dødsfald: Jens Tønnesen
Per Daugaard: Åh nej! Tak for at jeg fik lov at ro i kano med dig, for din viden og dit gode kammeratskab. R.I.P. Per Daugaard
12. juli 2014 17:49
Magasinfotografens hemmelige lag
Per Daugaard: Det vil jeg også gerne!!
8. juni 2014 19:03
Raw converter fejl , what too do?
Per Daugaard: Hej Vagn-Ebbe. Det virker så sandelig. Tusind tak.. VH. Per
5. december 2013 17:43
Per Daugaard: Beklager. Stavede mit efternavn forkert, men har kun haft det i 60 år, så det... Vh. Per Daugaard
5. december 2013 15:36
Per Daugaard: Når vi nu har fået løftet motorhjelmen har jeg brug for hjælp: Camera Raw 8.1 Når jeg er færdig med at justere et billede bliver indstillingerne fra "Adjusment brush", "Graduated filter", "Targeted adustment...
5. december 2013 14:30
Dagbladet Børsen
Du skal være medlem af Pressefotografforbundet og registreret bruger på hjemmesiden for at læse dette indlæg.
25. november 2013 19:42
Årets Pressefoto er taget af Marie Hald
Per Daugaard: THE REST IS SILENCE!
5. marts 2013 15:02
Tillykke til verdens bedste PF-webmaster!
Per Daugaard: Kære Jens. Tillykke med voksenlivet. Det to vigtigste ting når jeg står op om morgenen er at tjekke "Doonesbury" i Informeren og denne fremragende hjemmeside. Af og til får jeg kaffen galt i halsen, men...
18. december 2012 21:18
Realisér dit fotografiske projekt
Per Daugaard: Ærede kolleger. Skal vi nu ikke forsøge at holde den gode, høflige tone, os medlemmer iblandt? Så kan vi overlade alt det usaglige pladder til de sævanlige, trættekære idioter, ingen nævnt, bestemt ingen...
24. oktober 2012 21:42
Antal eksponeringer Nikon D3
Per Daugaard: Af hjertet tak! Sofus og Claus disker op med de nemme og virksomme løsninger, og Søren Steffen har gjort opmærksom på en mulighed i Photo Mechanic. Umiddelbart virker løsningen med Picture Viewer,(Mac),...
26. juli 2012 12:30
Antal eksponeringer Nikon D3
Per Daugaard: Kære kolleger. Jeg mener at have læst her på sitet hvor man kan finde antallet af eksponeringer i Exif-data. Er der en behjertet sjæl der vil hjælpe? Go´ sommer. Per Daugaard
25. juli 2012 12:51
DE STORE ARMBEVÆGELSERS MÆND
Per Daugaard: Kære Geert. Lidt retorisk, men alligevel: Hvorfor skulle de gå fri? Det er meget befriende, og stærkt underholdende, at hr. Stjerneklar kalder en spade for en spade og en skiderik ved sit rette navn. Måske...
13. maj 2012 21:41
Tak!
Per Daugaard: Helt enig med Thomas. Det var et brag af en fest, velarrangeret som kun PF-ere kan gøre det. Alt klappede på imponerende vis. Sjovt, festligt og fornøjeligt! Og til Ehrbahn: Jeg har haft det aldeles glimragende...
18. februar 2012 21:02
Historisk – eller bare gammelt……
Per Daugaard: Hvis borddamen vender sig bort, kan vi jo altid bruge omvendefilm?
25. januar 2012 11:39
Foto
Per Daugaard: Niels Riis Ebbesen skriver: "Og jeg må blot konstatere, at dette debatfora ikke mere seriøst end UseNet, der betegnes som Internettes rendesten..." Hvad fanden laver en mand af dit format så her??? Per...
14. november 2011 11:49
Sild på Sardinien
Per Daugaard: Det er sgu for besværligt. Ikke om jeg gider! Venligst Per Daugaard
24. oktober 2011 19:16
PF jubilæum: Uffe Ellemann nedefra?
Per Daugaard: Med mindre min hukommelse spiller mig et puds, er det medlem nr. 500, der uberettiget blev offer for det Ellemanske temperament. Ærbødigst Per Daugaard
7. september 2011 18:20
Selv en abe kan tage gode billeder!
Per Daugaard: Faldt lige over denne historie i Ekstrabladet: http://ekstrabladet.dk/kup/elektronik/teknologi/article1582887.ece Hav venligst en god sommer. VH. Per Daugaard
6. juli 2011 12:42
Idolbilleder
Per Daugaard: Jo, Johnny. Der var ganske rigtig et(glimrende) fra kollega Kjove. Det er nu pist væk. Forklaring udbedes. Venlig hilsen Per Daugaard
29. juni 2011 15:29
F-taster Photoshop
Per Daugaard: Tak til alle for bidrag, nu kører det hele igen, men det har været hårdt arbejde. Karsten Weirup spørger om man ikke kan opnå den samme back-up via Time Machine og en ekstern harddisk til 4-500 kr.? VH.Per...
8. april 2011 11:47
F-taster Photoshop
Per Daugaard: Hej Asger og Ole. I har begge ret, og mange tak for hjælpen. Det sidste fandt jeg ud af sent i nat. Et nyt spørgsmål: Efter at have installeret styresystem og samtlige programmer igen opdagede jeg at alle...
6. april 2011 13:28
F-taster Photoshop
Per Daugaard: Så er den gal igen! Har haft et meganedbrud på min MacBook Pro 17" 2,93 intel dual core. Nu er alle programmer installeret igen, pyhh! Mine F-taster, som jeg bruger til actions, virker kun delvist i PS...
5. april 2011 13:03
Misbrug af forum
Du skal være registreret bruger på Pressefotografforbundets hjemmeside for at læse dette indlæg.
29. marts 2011 11:44
Debat med og uden filter
Per Daugaard: Kære webmaster. Jeg har et inderligt ønske om at skjule et par brugere eller tre, men de dukker op hver gang jeg åbner for denne fremragende hjemmeside, og så skal jeg jo til det igen alt imens galden er...
28. marts 2011 11:27
Debat med og uden filter
Per Daugaard: Tak, tak og atter tak. Jeg har netop skjult to brugere, ingen nævnt, ingen glemt! Nu kan jeg igen åbne PF´s hjemmeside uden at få problemer med fordøjelsen. Tønnesen har endnu en gang gjort livet behageligere...
25. marts 2011 07:59

Alle rettigheder til de anvendte billeder på dette site tilhører den enkelte fotograf. Det er derfor ikke tilladt at anvende disse foto uden tilladelse fra fotografen.

Valid XHTML 1.0 StrictValid CSS!
Pressefotografforbundet
Gl. Strand 46 · 1202 København K

Kontakt Pressefotografforbundet

Dansk Journalistforbund