Deltag i debatten

For at skrive en kommentar skal du være registreret bruger og være logget ind.

Deltag i debatten

Debat

Udstyr for 2,4 millioner kr
Kasper Thorup Løftgaard: "The majority of the pool of gear you see at the top will be used for back up to our own gear if something fails, and for remote camera set ups."
8. februar 2014 15:10
En uge uden Photoshop
Kasper Thorup Løftgaard: Rigtig fin idé.. Jeg har selv været dybt afhængig af Photoshop, og på et tidspunkt var jeg derude, hvor jeg følte jeg kunne redde selv den mest elendige optagelse, hvis blot jeg lagde nogle timer i Photoshop.....
2. april 2012 13:07
PF - De Professionelle Fritidsfotografer
Kasper Thorup Løftgaard: 99% af vejen er jeg enig.. I princippet kunne man vel tjene 75.000 over 3 måneder, på at tage studieportrætter af nyfødte babyer? Dog skal der på en eller anden måde tages hensyn, til nogle af de fremragende...
28. februar 2012 22:50
Alle fotojournalister dumpede i sprogtest
Kasper Thorup Løftgaard: Kasper, jeg er ret sikker på at der ikke er forskel på prøven i sprogkorrekthed? Vi har hele prøven med komma, og hele prøven med sprogkorrekthed? Det er andre steder de har skåret fra så vidt jeg husker..
15. december 2011 14:16
Kasper Thorup Løftgaard: Det er korrekt, at 1. semester indeholder et fag der hedder Sprog. Men det var udelukkende undervisning i sprogets form og funktion. Og hvis jeg må smide min egen oplevelse af undervisningen på banen, så...
15. december 2011 10:19
Kasper Thorup Løftgaard: Fotojournalister skal kunne sætte komma og bruge nutids-r. Ingen tvivl om det. Det synes jeg slet ikke man behøver at diskutere. Til gengæld synes jeg man skal diskutere optagelsen og eksamen på 1. semester...
15. december 2011 01:06

Alle rettigheder til de anvendte billeder på dette site tilhører den enkelte fotograf. Det er derfor ikke tilladt at anvende disse foto uden tilladelse fra fotografen.

Valid XHTML 1.0 StrictValid CSS!
Pressefotografforbundet
Gl. Strand 46 · 1202 København K

Kontakt Pressefotografforbundet

Dansk Journalistforbund