Deltag i debatten

For at skrive en kommentar skal du være registreret bruger og være logget ind.

Deltag i debatten

FORRIGE 25 · 5 · 6 · 7 · 8 · 9 · 10 · 11 · 12 · 13 · NÆSTE 25
Debat

Status som medlem?
Du skal være registreret bruger på Pressefotografforbundets hjemmeside for at læse dette indlæg.
13. juli 2012 18:18
Modelrelease
15. juni 2012 11:32
Sådan finder du rundt på Copenhagen Photo Festival
Jens Tønnesen: Michael Jeppesen anmelder Copenhagen Photo Festival i Information: http://www.information.dk/303508
15. juni 2012 07:45
KONTEKST - om pressefotografiet og den verden, det befinder sig i
Jens Tønnesen: Vi kan forlange at få Skåne, Halland og Blekinge tilbage?
8. juni 2012 19:35
Fotograf fra TV2 overfaldet i Pusher Street
Jens Tønnesen: Se http://ekstrabladet.dk/112/article1772483.ece hilsen Jens
7. juni 2012 21:58
Upload dit billede til jubilæumsudstillingen
Jens Tønnesen: Forskellen i antallet af visninger opstår, fordi systemet tilfældigt vælger et billede mellem de billeder, der er uploadet inden for de sidste 24 timer. Er der ikke mindst 25 billeder at vælge imellem,...
4. juni 2012 18:08
Upload dit billede til jubilæumsudstillingen
Jens Tønnesen: Både og. Når systemet er oppe at køre vil man her på hjemmesiden kunne se det billede, der vises på skærmen i samme øjeblik. Men det er ikke et live-feed. Der er ingen billedtekster tilknyttet billederne,...
15. maj 2012 12:02
Mandagsbloggen fejrer 1 års jubilæum
Jens Tønnesen: "I sin tid foreslog jeg også et ”Fredagsbillede”. Det havde nok givet flere henvendelser fra jer derude. Men der er ikke den store forskel. Siden den ide ikke blev til noget her på sitet, tog jeg mig den...
1. maj 2012 13:44
Dansk deltager i Masterclass
Jens Tønnesen: En teknisk fejl i artiklen bevirkede, at man kun kunne læse de første fire navne. Det er rettet nu. mvh Jens Tønnesen Webmaster Pressefotografforbundet
23. april 2012 09:23
Fjern heller det
Jens Tønnesen: "Hvem er den ”ordkloge mand”, der siger: "Et pressefoto siger måske mere end 1000 ord, men det bliver så mange gange bedre, hvis der knyttes nogle ord til det".?" Det kan jeg ikke huske og det er citeret...
16. april 2012 19:40
Så få da fjernet den skide tatovering
Jens Tønnesen: "Så handler din overbegejstring også om, du tjener penge på at undervise journalisterne?" Kære Leo - med al respekt: Jeg tror simpelthen ikke, at du har forstået Simons budskab. Bliver journalistikken bedre...
16. april 2012 13:11
Freelance videofotografer søges
Jens Tønnesen: "Jeg synes ærligt talt, at det er lidt useriøst, at sådan en annonce skal finde vej til PF hjemmeside!" Jobopslag, der bringes på PF's hjemmeside, er IKKE godkendt af PF eller DJ. Der er tale om en redaktionel...
14. april 2012 18:13
Freelance videofotografer søges
Jens Tønnesen: "Det er jo nok heller ikke henvendt til professionelle fotografer" Jo, det er det. Firmaet henvendte sig før påske til PF for at indrykke en jobannonce. Så som udgangspunkt er det professionelle fotografer,...
14. april 2012 12:59
PF optager fotograferende journalister
Jens Tønnesen: Dette bliver mit sidste og eneste indlæg i denne tråd. Læs hvorfor her: http://djfotograferne.dk/Nyheder/2012/April/Spogefugl-pa-spil-med-farligt-aprilhumor/ hilsen Jens
3. april 2012 18:51
Pinterest - trussel eller fremtidens markedsplads
Jens Tønnesen: Hvad mener danske fotografer om Pinterest? Tja, debatten her på hjemmesiden har ikke været overvældende... Men Lisbeth Scharlign fra webwoman.dk har spurgt fire fotografer, hvad deres holding til Pinterest...
26. marts 2012 11:19
Jens Tønnesen: Tilføjelse til tidligere indlæg: Her er en god artikel om Pinterest: http://www.plagiarismtoday.com/2012/02/23/the-great-pinterest-divide-to-opt-out-or-not/ hilsen Jens
23. marts 2012 22:33
Jens Tønnesen: Bortset fra det, så er det nu ret enkelt som fotograf at undgå, at ens billeder bliver pinnet - i hvert fald, når det drejer sig om ens egen hjemmeside. Hvis man har adgang til at tilføje meta-tags i <head>-sektionen...
26. marts 2012 14:19
Jens Tønnesen: Her er journalisten.dk's opfølgning på historien: http://journalisten.dk/fotograf-pinterest-burde-bombaderes-med-sagsanl-g Journalisten fra Journalisten.dk linker også til en række sider på Pinterest,...
23. marts 2012 14:03
Prof. eller amatør
Du skal være registreret bruger på Pressefotografforbundets hjemmeside for at læse dette indlæg.
22. marts 2012 20:18
Hestestævne forbød fotos af træning
Jens Tønnesen: Prøv at læse den originale artikel på Journalisten.dk, som der linkes til i artiklen. Arrangørerne er hunderædde for dårlig omtale, fordi der har været flere sager, hvor video har dokumenteret, at alt ikke...
22. marts 2012 14:41
Hestestævne forbød fotos af træning
Jens Tønnesen: Men selv om det er et privat arrangement, så skal de stadig overholde gældende regler om dyrevelfærd - og det er det, der er sagens kerne. Hestefolkene ønsker nemlig ikke, at pressen optager videoer og...
21. marts 2012 17:43
Fotograf fortæller om DJ-medlemsskab
Jens Tønnesen: Jeg kan ikke udtale mig om DJ i almindelighed, men det er ikke mit indtryk, at PF er plaget af medlemsafgang. Naturligvis er der hver måned medlemmer, der melder sig ud eller udmeldes på grund af restance...
20. marts 2012 17:46
Teaterbillede var for stærkt til katalog og plakat
Jens Tønnesen: Klik på linket til Politiken i artiklen... hilsen Jens Tønnesen Webmaster Pressefotografforbundet.dk
19. marts 2012 19:58
Arkivpris når nyt lavpunkt
Du skal være medlem af Pressefotografforbundet og registreret bruger på hjemmesiden for at læse dette indlæg.
14. marts 2012 07:55
Savner du en jubilæumsbog?
Jens Tønnesen: Hvis du ikke har modtaget jubilæumsbogen, så kontakt formanden@pressefotografforbundet.dk - så kan de se, om du ligger i bunken eller om der er gået noget andet galt. hilsen Jens Tønnesen Webmaster Pressefotografforbundet
12. marts 2012 19:18
Nyt professionelt Canon tilbehør
Jens Tønnesen: "Er det mulig at referere til andre priser en altid kun "Goecker"?" Det er enklest at referere til Goecker, da de altid er meget hurtige med at få opdateret deres hjemmeside med priser, når der kommer nyt...
11. marts 2012 16:01

Alle rettigheder til de anvendte billeder på dette site tilhører den enkelte fotograf. Det er derfor ikke tilladt at anvende disse foto uden tilladelse fra fotografen.

Valid XHTML 1.0 StrictValid CSS!
Pressefotografforbundet
Gl. Strand 46 · 1202 København K

Kontakt Pressefotografforbundet

Dansk Journalistforbund